Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

hvilken klubb?

golfistavanger

over 19 år siden

golfistavanger

Har tenkt å melde meg inn i en klubb i stavanger. Er student, så har minimalt med penger å rutte med. Likevel, hvilken klubb i stavanger området anbefaler dere?

golfistavanger

over 19 år siden

golfistavanger

ingen spillere fra stavanger her?

Lost ball

over 19 år siden

Lost ball

Da er det i grunnen bare ett alternativ for deg, og det er Solastranden GK (www.solastranden.no). Stavanger har flere års ventetid, Sola skal ha kr 25 000 i innmelding, Bærheim er visstnok fulltegnet og Randaberg er Donaldbane.

Zalo

over 19 år siden

Zalo

Er du student ved uis? Så tror jeg de har en avtale med solastranden

Stavanger

over 19 år siden

Stavanger

Hei.

Det kommer egentlig an på hvor god du er, og dine ambisjoner.

Jeg kom til stavanger for to år siden som student. Da snakket jeg med trenerne på Stavanger GK om mine ambisjoner osv.

Jeg fikk da medlemskap i Stavanger GK for 2000,- pr år, ingen krav til innmeldingsavgift.

Dette forutsetter at du har hcp 5 eller lavere vil jeg tro. Klubben din må deretter søke Stavanger GK om du får lov til å få samme ordningen som jeg fikk ved et eventuelt sammarbeid.

Ellers er Sola gk et alternativ, bra bane, men koster litt.

Vil anbefale deg å ringe rundt til klubbene spørre etter tilbud osv.

seb

over 19 år siden

seb

fines en god del andel til salg på bærheim .. går vel et sted mellom 11-13000 tipper jeg men sjekk ut hjemme siden til sandnes gk under kjøp og salg . tror jeg så en del ( 6-8 9 andeler til salgs sist uke ). men hvis du er en som satser lit på golf vet jeg ikke om dette helt er banen for deg .

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her