Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Stand på Asker GK

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Har noen spillt Asker siste uken. Etter å ha lest rapporten til greenkeeper så høres det ikke så bra ut. Tenkte meg kanskje en tur der på fredag. Vet noen i hva slags stand banen er i?

Saab

over 19 år siden

Saab

Har ikke spilt der selv - men jeg snakket med en nabo igår og han hadde spilt der på fredag. Han syntes banen var dårlig - spesielt greenene

H

over 19 år siden

H

Spilte der mandag

Greenene er veldig dårlige nå.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Takk for svar, blir nok Bærum nok en gang da ;)

sutre medlem

over 19 år siden

sutre medlem

Greenene ser dårligere ut enn de er, men jeg hadde nok heller spilt et annet sted. Når de først er ujevne homper og spretter det helt tilfeldig, så det kan være frusterende.

akk

over 19 år siden

akk

ja asker er i drit dårlig stand, skjønner ikke hva de driver med .
Eneste som er bra i Asker gk er proshopen.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

pøh, jeg synes også kafeteriaen er i bra stand.....

Bert

over 19 år siden

Bert

Greenene er ikke bra, men enig med sutre medlem i at de ser verre ut enn de er. Det er vel ikke mer humper og sprett på Asker enn noen andre baner jeg har spilt i det siste. Forøvrig er nå green fee satt ned til 250.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg spillte Miklagard og der putter man på parkett. Skal vedde på at fairwayene der hadde vært bedre å putte på enn greenene på asker. Banen var i helt sinnsyk stand, anbefales.

NN

over 19 år siden

NN

Hvis banen er helt sinnsyk tror jeg nok at jeg står over.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her