Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forumets favorittspiller - the verdict

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Stemmene var mange og til dels ganske pussige. Som vanlig her på forumet vil det være en overdrivelse å si at det var noen form for enstemmighet. Kun spillere med mer enn en stemme blir nevnt nedenfor, med tillegg av noen kuriosastemmer.

Forumets favoritt spiller herre:

1. Ernie Els og John Daly (tre stemmer hver)
2. Chris diMarco, Tiger, Seve, Ben Hogan, Fred Couples, Phil Mickelson
(to stemmer hver)

I tillegg nevnes det at Thor Egil Haugen fikk like mange stemmer som f.eks. Colin Montgomerie og Jack Nicklaus. Noe å ta med seg Thor Egil.

Forumets favorittspiller dame:

1. Laura Davies (fire stemmer)
2. Alfie og Natalie Gulbis (to stemmer)

I tillegg nevnes det at Gunder anses som en like bra damespiller som Annika og Paula Creamer. En fin liten trøst for Gunder dette etter at pallen glapp i helgen.

Norske spillere er åpenbart ikke i toppsjiktet, kun fire slike fikk stemmer, nemlig nevnte Gunder og Haugen i tillegg til Line Berg og en Lene uten etternavn.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Skulle ønske jeg var så god som Annika og Paula :) Men jeg vil takke alle mine tusen fans som har stemt på meg!

*neie*

Flipper

over 19 år siden

Flipper

Helt klart John Daly.
Hadde man nektet Tiger og Daly golf et år og så sluppet de direkte ut på en runde er jeg sikker på at Daly hadde vunnet.

Pittulf

over 19 år siden

Pittulf

Interessant vurdering...

titleist

over 19 år siden

titleist

lene er den beste jenta ever, og søtest da:) trenger ikke noen avstemning for å se det!

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

Faktisk 100% enig med Flipper der angående Woods vs Daly etter et år...!!

Og til King Ben - Daly har to Majors - han vant også The Open i 1995 (etter omspill med Rocca) - i tillegg til PGA Ch. i 91 (ref samtalen i Hakadalen) Det kuleste med seieren i 91 var jo at han var 9. og sistemann på ventelisten og ikke fikk spilt treningsrunde - kjørte sikkert om natten for å rekke turneringen - og vant....For en fyr!

nei

over 19 år siden

nei

feil....
daly ville selvfølgelig ikke vunnet mellom de to etter 1 år uten trening..................... er det helt idioter??

tiger er nr1 gjennom tidene og ingen har vært/er/vil bli bedre enn han!

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

Så vi får ikke lov å mene det motsatte av deg?

Flipper

over 19 år siden

Flipper

De som mener Tiger er nummer en gjennom tidene er historieløse idioter.

Jan

over 19 år siden

Jan

Historieløse idioter? Nå må du begrense deg litt!
Joda, det var noen før i tida, som var ENERE når de regjerte...Men du må se det i relasjon til hvilken tidsalder de levde i. Før, så holdt det med et stort talent og dyktighet, og så var det i baren resten av uka..(satt på spissen). Og da begrenser det seg naturlig hvor mange som HAR dette grunnleggende talentet! Idag derimot, så må man selvsagt ha talent og dyktighet, men i tillegg har det blitt en HELT annen verden, med tanke på trening, kosthold og psyke! En ENER idag har MANGE flere konkurrenter, som er på eller like i nærheten av, å være like dyktig.

Det er vel umulig å sammenligne tidsaldre uansett, men jeg vil sette en knapp på at en Verdensener i dag er relativt sett bedre enn en verdensener var i feks 1920-1930-osvosv.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her