Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Takk for i år!

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

Meget bra turnering og arrangement! Regner med det vokser ytterligere neste år! Bortimot perfekt dag, bortsett fra noen jallafolk som hele tiden drivet oss i ryggen. Temmelig jalla å drive med, når man vet det er kø og sakte spill foran.

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Knall dag selvom jeg spilte usle 22 poeng, blææh... men ser meg fornøyd med at vi har samlet inn en stor klase penger til et godt formål, og fått oss en god latter eller to. :) eller tre...

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

Mats, var veldig hyggelig å gå med deg i dag! Fin og trivelig flight, god stemning hele veien!

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Ja takk for i år! Utrolig gøy å få til en så bra innsats for barna på Radiumhospotalet.

Skulle ønske jeg kunne si det samme som Hull 15, at Simen var hyggelig å gå med, men mannen er jo steingal :) Kjempegøy uansett å få komme til Hakadal.

En stor takk til Cindy, Niels og han flinke karen i proshoppen som fikk samlet inn mange mange 100-lapper til Den Gode Sak.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Hull 15,
kan vel ikke ha vært såå god stemning.... gikk ikke du samme med Krutt?

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Pøh, jeg er jo mr.nice gay, eller hva det heter, himself. Jeg var blid og jovial under hele runden, som jeg alltid er.

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

Ble vi ikke enige om i går at det er Yngve og KingBen som er gay?

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Hyggelig at du kommer ut av skapet på den måten Krutt.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

nei, "vi" ble ikke det.

derimot, så ble vi enige om å utveksle litt kompetanse, Hull 15.

du lærer prøvesvingen din, og så kan DU lære baksvingen min til gjengjeld.
Du kan slippe å betale særlig mye for det. maks 350 kroner pr. kopi.

At dere trakasserer King Ben på denne måten synes jeg er skammelig..... fysj.....

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Kan noen fortelle meg hva nick'et er til vinneren og sistemann i turneringen slik at de kan gratuleres?

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Vinner: Janec. Sistemann: King Ben (knepent)

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

.... interessant. Jeg synes resultatlisten burde oversettes til "nick" for oss som ikke deltok, men gjerne skulle vært der....

Ågern

over 19 år siden

Ågern

Hull 15: vi så at dere ble drivet litt i ryggen ja. Men det burde du vel heller ta opp med personen enn å skrive om det her.

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

Se det heller som en advarsel til de som skulle være uheldige og få vedkommende i ryggen neste år

Angrende Jalla

over 19 år siden

Angrende Jalla

Jeg beklager på det dypeste dersom jeg traff noen i ryggen uten å legge merke til det. På hvilket/hvilke hull oppsto skaden.

Jalla bin Laden

over 19 år siden

Jalla bin Laden

Jeg angrer ikke. Ikke hør på han puddingen "Angrende Jalla"

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her