Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nistepakke

Olga

over 19 år siden

Olga

Jeg elsker å ta med frossne jordbær eller bringebær som sammen med en kopp kokende vann og sukker etter smak, får seg en skikkelig tur i blenderen. Denne tynne "sausen" tømmer jeg i vannglaska og lar den stå i frysa en liten stund.

Grove saftige rundstykker med litt brelett på, og en banan og litt sjokolade er min favoritt for tida.

Hadde vært hyggelig å høre om andres favoritter, så både jeg og kanskje andre blir frister til å variere litt mer. Hva er deres favoritt nistepakke??

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

trur det skal være et mat forum et eller annet sted;)

Kai Arne

over 19 år siden

Kai Arne

He, He mat forum er sikkert bra, men fristende???

Jeg koker opp en kaffekjele med vann, tømmer det i en god termos sammen med litt salt. Deretter stapper jeg 3 wienerpølser i.

3 potetkaker/lomper blir klint inn med sterk sennep, ketchup og ferdig stekt løk, rulles sammen og legges i en plastpose.

Så tar jeg opp en sportsdrikk fra frysa - helt frossen. Når der er tid for mat, er drikken smeltet litt og kan knuses til slush.

Kjempegodt med sluch til varme pølser som jeg stapper i potetkakene.

1 frukt og 1 grønnsak til slutt. Litt sundt og litt mindre sundt, men blir ikke fet når jeg går i 4 timer. God apetitt.

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Tre brødskiver med spekemat på. Som oftest rødvinspølse og baconpølse, og et godt lag med smør såklart. Må få litt å forbrenne også. Også et par flasker vann fint dandert med en snus etter en brødskive. :)

Alkis

over 19 år siden

Alkis

Jeg har med 18 pils i bagen, og drikker en på hvert hull. Har måttet ofre bl.a driveren og en del jern for å få plass til dem.

Forresten, mens jeg er her inne. Er det noen som har noen gode tips til hvordan man kan holde konsentrasjonen oppe mot slutten av rundene? Jeg har en tendens til å score dårligere og dårligere utover i løpet av en runde, og fra ca hull 15 er det stort sett helt mørkt.

704

over 19 år siden

704

Ser ikke vekk i fra at de 15 ølene du da har fått i deg kan påvirke dette ;o)

Ellers er vel trikset bare å få i seg nok vann og mat. Det gjør underverker, selv om man ikke nødvendigvis føler seg tørst/sulten.

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

"Alkis", Hvis du går ned til bare 9 pils på runden tror jeg risikoen for at det blir helt svart etter hull 15 er langt mindre......:-)

Seriøst: Drikk mye vann igjenom hele runden å spis mat når du er litt over halvveis på runden. Det vil hjelpe garantert.

doc

over 19 år siden

doc

vann

Olga

over 19 år siden

Olga

Alkis: forstår ar ei øl pr hull er fristende. Duggfrisk:-)

Mats Ø:

Fikk dilla selv på spekemat etter colibakteriene - hadde glemt morpølse ol. Godt.

Kai Arne:

Det hørtes godt ut, med den slushen (og varme wienerpølser)

CMC

over 19 år siden

CMC

Jeg gjør det enkelt men godt. Kjøper med mye grillmat - helst koteletter, og så kjøper en stoe plasteske med salat som jeg kan blande etter lyst ( de fleste ingredienser er i kjøledisken)

Potetsalat ,dressing, pepsi max og engangsbestikk+, i samme butikk. Masse vann!

Går 18 hull, fyrer opp grillen, så får vi ofte besøk ved bordet av kjente og deres kjente, vi spiser og får stadig større bekjentskapskrets.

Så 18 nye hull om vi får fornyet energi. Godt og sosialt. Anbefales +.

Lille My

over 19 år siden

Lille My

I tilegg til en halv grillet kylling og powerdrikk, nå om høsten, mye frukt fra egen hage. Spiser i ett på usprøytet frukt, og er god og mett hele tiden.

Ingen problemer med heremorider heller. Et ekstra pluss!

Lille My

over 19 år siden

Lille My

Takk for meg for en stund, 14 dager ferie venter fra i morgen. Kos dere videre her i Norge.

Kelly

over 18 år siden

Kelly

Heei! Trenger matpakke tips;) Har ikke så mye inspirasjon, og lurer på om dere vil legge inn noen enkle og gode råd? :)

Tusen takk på forhånd!

Me Rorary

over 18 år siden

Me Rorary

Sliter med det samme nå som det begynner å bli vått og kaldt, derfor spiser jeg ett godt varmt måltid hjemme før jeg reiser til banen.

Siden jeg som oftes blir litt sulten etter 4-5 timer tar jeg bare noe enkelt som epler eller/og litt grovbrød.

Ikke for å reklamere men jeg syntes det er godt å drikke juice fra Nora som er rik på antioksidanter, rett fra kartongen hvis jeg blir tørst.

Håper det kommer noen inlegg med noe mer fristende, selv om dette er bra nok for meg nå.

pizzasnurrer=:)

over 18 år siden

pizzasnurrer=:)

http://www.matprat.no/Recipe.aspx?artid=9098..gå inn på denne linken og du har en kanon matpakke!! da kan du gjøre som allkis og ta en på hvert hull og scoren bare blir bedre og bedre=:)

Anonym 2

over 18 år siden

Anonym 2

Varm eplepai med is og kola gjør susen i heia

doc

over 18 år siden

doc

takk for maten

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her