Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kypros

Lille My

over 18 år siden

Lille My

Jeg har akkurat bestilt en 14 dager reis til Kypros/Larnaca, nå på mandag den 18.

Er det noen vennlige sjeler der ute som kan hjelpe meg med å finne frem til en, eller flere golfbaner.(finnes det mange?)

Reiser med Star Tour, er det et ok selskap til å ta med bagen og liten tralle, eller bør jeg kanskje bare leie et halvsett da jeg ikke tror at jeg kommer til å spille mer en 2-3 dager?

Håper på god hjelp. Mvh. Lille My :-)

Lille My

over 18 år siden

Lille My

Reiser alene mandag kl 23. 25, uspesifisert fra Sola og kan regne med at en fremmed person får seng nr 2.

Turen er billig, ca. 1600 for 14 dager.

Er det en kvinne midt i livet +/- som har tid å lyst til å være med. Antar jeg er en som noen lunde oppegående kvinne. Ikke fanatiker på noen vis, og håper du en ok kvinne.( vi trenger jo ikke se hverandre mer en nødvendig, om kjemien absolutt ikke stemmer).

Lyst og tid - gi et hint!

For ordens skyld , jeg er hetro men andres legning "raker" ikke meg :-)

Lille my

over 18 år siden

Lille my

Måtte bare betale 1000 kroner for slippe et dritdyrt hotell, og uten at en taxisjåfør visste hva en golfbane var for noe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her