Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Morsomme spillere eller?

Me Rotary

over 18 år siden

Me Rotary

spiller fire, i flighten før meg, skrek så sårt og høylytt at jeg trodde hun holdt på å føde.

På flotte tee 3 hørtes hylet igjen, ettefølgt av at nå skal jeg roe meg. Hun pegget opp en ny ball og brøøølte tydelig av sinne over ny-bommen:-)

Hvordan var flighten foran deg i dag?

Lille My

over 18 år siden

Lille My

Holdt på å tørne av svenskene i flighten før meg. 1 tee, omtrent alle slo opp slagene sine (i skog og kratt) før de endelig traff en ball som noen lunde.

De 3 gutta brukte over en halv time på et par 3 hull:-(

Ingen tilbud for oss to andre å slippe forbi, så vi måtte hoppe over et hull for å komme før den bøttebaletten.

juba

over 18 år siden

juba

To flighter stod på først tee og ventet på at flighten før skulle bli ferdig. Det oppstod slitt small talk, og min mannlige medspiller kom til å nevne at han foretrakk driving range matta som stod mellom rød og gul tee.(eneste på hele banen)

Kvinnen i den andre flighten svarte ham kontant : Så ta den med deg!

Mats Ø.

over 18 år siden

Mats Ø.

Nå har ikke jeg spilt golf i dag, men to andre flighter foran meg tidligere i sesongen tok virkelig kaka når det gjelder artige golfprestasjoner.

Siste hullet på Hakadal GK: Den hyggelig damen foran oss hadde på mirakuløst vis slått over dammen til slutt, og vi telte tolv slag på henne før hun kom seg rundt den femten meter lange svingen.

Jeg og min bror på Hakadal: Vi havnet etter siste flighten på Kjerringsvingen(damegruppa i Hakadal, ni hulls-turnering hver tirsdag), fire flighter, fire damer i hver flight, og alle har ballplukker som de på død og liv skulle dyppe i hver eneste vannhinder rundt hele sløyfa. Hvorfor? Fordi de har fått utdelt en merket ball som de kan vinne premier på, så lenge de har den med inn igjen. Hvorfor ikke bare putte den i baggen og spille med andre?

Vi brukte gode 2 timer og 50 minutter på runden.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her