Ove
Jeg forstår det.
Kan til tider få flashbacks til Valentinerballet med Ingeborg Sørensen for noen år tilbake, hvor Opel ga en helt ny bil til veldedig formål mot at det ble lovet at den ikke skulle gå for markedspris. Ola Mæle endte opp med bilen for en meget pen pris...
Husker også auksjonen under Kikkans minneturnering for et par år siden, hvor Kjetil Andre Aamodt, Tore Pedersen, Henrik Bjørnstad og en av hoppgutta stilte opp. Inntektene fra auksjonen skulle gå til trafikkskade, og nesten alle produktene ble solgt til veldig lave priser. Det ble til at Tore Pedersen kjøpte utstyr fra Kjetil, og Kjetil kjøpte drakten til Romøren for at prisene ikke skulle bli helt patetiske. Jeg synes hele seansen var svært pinlig. Her inviterte man kjendisene til å stille opp for et godt formål, og så ble det til at de måtte kjøpe en del av produktene. Jeg vil presisere at dette er ikke noe man skal klandre Oslo GK for, da de sørget for et svært fint arrangement, men de som var tilstede kunne vel kanskje tatt et par runder i seg selv...
Når pengene her skal gå til kreftsyke barn, så blir det for dumt at samtlige billetter nå går til priser under det man ellers ville betalt for å spille banene. MEN, som deg har jeg heller ikke anledning til å kline til med noen høye bud, men vi får håpe på stor endringer det neste døgnet