Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

fairwaywood el hybrid

resque

over 19 år siden

resque

Skal kjøpe meg en klubbe jeg kan bruke på faiyway.Kan noen si meg om jeg skal kjøpe fairwaywood eller hybrid/resue kølle.Hva er forskellen?

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Har fundert litt på det samme selv. En venn av meg fikk seg akkurat en Halo, 1'er hybrid som erstatning for sin gamle wood. Han storspiller med den. Nå står det ingenting om handicapet ditt, men vil iallefall tro at en høy hcp'er vil ha mer nytte av en 2'er eller 3'er hybrid enn han vil ha av en wood. I tillegg er hybridene som regel litt billigere i pris. Dra til en proshop og forhør deg litt med en som har en del mer kunnskap enn forumtrollene og prøv de forskjellige køllene er vel som vanlig et godt tips.

704

over 19 år siden

704

En hybrid/rescue er (for de fleste) lettere å slå med både fra fairway og rough, i og med at den skal slås som et jern. Så det er vel kanskje å anbefale hvis du er høyhandicapper.

Du får sikkert låne noen køller i en proshop for å teste litt. Det er alltid smart før du går til innkjøp.

Kårehansen

over 19 år siden

Kårehansen

Jeg klarer ikke å slå med min rescue kølle, så jeg må bruke 5 wood. Får alltid en hook, så får vel ta en tur til Proen for å få litt hjelp.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her