Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ScanGolf forumets favorittspiller

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Kåringer er viktige i massemediene. Uautorisert - men like fullt vi kårer Forumets favorittspiller. Hver mann/kvinne en stemme. Avsluttes søndag kl. 23.59.

Ernie Els.

Ove

over 19 år siden

Ove

Foreslår at vi kårer en mannlig og en kvinnelig spiller hver.

Tiger Woods og Annika Sørenstøm.

Andrè Boller

over 19 år siden

Andrè Boller

Jeg foreslår Chris DeMarco.

Bergenser

over 19 år siden

Bergenser

John Daly, ingen over ingen ved siden...

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

Ingen tvil - John Daly får min stemme også!!

Blant damene må det bli Nikki Garrett!

H

over 19 år siden

H

Ernie Els

hrg

over 19 år siden

hrg

Min favoritt helt siden jeg begynte følge med for noen år siden er min venn: Miguel Angel Jimenéz. Håper jeg rekker kvalifisere meg til Europatour før han legger opp, hehe...

Blandt damene... vanskelig, men jeg gikk caddie for Bettina Hauert, hun var dritkul, så da sier jeg henne da.

jimenez

over 19 år siden

jimenez

Verdens største golfer er Tiger Woods. Men min favorittgolfer er han ikke. På PGA-Tour'en blir det Davis Love III, tett fulgt av Fred Couples og John Daly. I Europa kommer man knapt utenom den store profilen Miguel Angel Jimenez, samt klassespilleren Darren Clarke.
På spinnesiden? Laura Davies. Hun har humør og selvironi og en stil som ingen andre behersker. Og når hun treffer, slår hun lengre enn de aller fleste menn.
Historisk var Ben Hogan den kanskje aller største. En ensomm ulv, en treningsnarkoman, en perfeksjonist og en personlighet. Den aller, aller største blir likevel Seve. Severiano Ballesteros, fra Pedrena i Nord-Spania, revolusjonerte europeisk golf og tok The Ryder Cup hjem til riktig side av Atlanterhavet. Han slo og slår slag vi ikke engang kan forestille oss, sier Nick Faldo om Seve.
Seve. Ingen over, ingen ved siden.

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Retief Goosen og Nathalie Gulbis

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Mye enig med jimenez. Personligheter som Davis Love III, John Daly, Laura Davies med flere byr utrolig mye på seg selv. Min største favoritt er uansett Ben Hogan, etterfulgt av Seve. Men nå kan jeg ikke så mye om de andre store heltene da. Jeg velger uansett å konkludere med:

Ben Hogan og Laura Davies

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Tiger (fordi han er best) og Sophie Sandolo (fordi hun viser puppene på hjemmesiden sin) eller Paula Creamer (fordi hun nesten(?) alltid spiller i skjørt).

Jada, jeg er både barnslig og enkel...

Olga

over 19 år siden

Olga

Niels, og det uten tvil. lav hcp og lav mental kapasitet. For det vesenet går det hånd i hånd (jukset seg til 1 i hcp????)

Lavida

over 19 år siden

Lavida

Ben Hogan...

Niels

over 19 år siden

Niels

Olga,

Helt korrekt :) Jeg har faktisk ikke 1 i hcp. Juks og fanteri ......

Aiaiai

over 19 år siden

Aiaiai

En spiller, spilleren

JACK NICKLAUS

Sutre

over 19 år siden

Sutre

Fred Couples og Helen Alfredsson

Ågern

over 19 år siden

Ågern

Siden det bare er jeg som har skjønt at det er forumets favorittspiller, så stemmer jeg på JOnny, som er så flink å kutte doglegger.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Som starter av tråden - de som stemmer "den eller den" blir nullet.... At damer er lagt til av Ove er OK, min stemme går til Alfie.

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Bobby Jones og og Babe Didrikson Zaharias

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Fred Funk, fordi han er så utrolig pen...

Luna

over 19 år siden

Luna

Lefty.
Fordi han er en utrolig shotmaker, og dessuten fullstendig fryktløs.
Ellers er også Love III en favoritt

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

Davis Love III, fordi han er så deilig

Svampo

over 19 år siden

Svampo

Lett Jesper Parnevik-stil og personlighet

Av damene må det bliMinea Blomquist, rolig, liten og digg;)

Zinho

over 19 år siden

Zinho

Chris DiMarco og Erika Blasberg.. På forumet vet jeg ikke, hakke sett noen spille. Men rimelig sikker på at det er mange som er gode i golf muntlig, ikke sikker på at spillet står i stil.. ;)

Baltus

over 19 år siden

Baltus

David Duval og Line Berg

Truls

over 19 år siden

Truls

Min favorittspiller gjennom 16 år har vært og er stadig Fred Couples. En herlig golfspiller - både psyke og sving!

Har ingen spesielle favoritter blandt damene, men skal jeg dra frem én, må det bli Paula Creamer. Hmmmmmmmm, ja, det må det bli!

Langt og hardt

over 19 år siden

Langt og hardt

Colin Montgomerie og Laura Davies. Kan da ikke være alene om det.

hemmi

over 19 år siden

hemmi

Min stemme går til Seve, somgjjorde at jeg begynte med golf

hmm..

over 19 år siden

hmm..

ble sletta...? lene er favorittspilleren min hvertfall;)

doc

over 19 år siden

doc

Snead - golfens Leonardo da Vinci, en sving av uendelig skjønnhet, en vinnende ballstriker til langt oppi de grå år, en humørfyllt personlighet, kurerte sine yibs med "the Snead put", mannen bak "the chandelier-shot"- ballen som lander på green " like a butterfly with sore feet" . Sam Snead-mitt valg fra dengang da- også senere - Seve! Kvinner- Laura D!

Rune.

over 19 år siden

Rune.

Ernie Els og Nathalie Gulbis. Har aldri sett henne spille, men er favoritt allikevel : )

Jonna

over 19 år siden

Jonna

Tor Egil Haugen. Stortalentet fra Groruddalen som nå spiller for Losby. Han kommer til å overgå Thorp og Bjørnstad om noen år.

S

over 19 år siden

S

Det må bli Phil Mickelson og Laura Davies. Innspillet til LD på hull 15 på Bogstad søndagen var det futt i..

king Ben

over 19 år siden

king Ben

J. Daly og Gunder Eriksen

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

er Gunder dame da? :) :) :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her