Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baner i Norge

Duffie

over 21 år siden

Duffie

Ser stadig vekk at folk klager på banene her til lands. Syns ikke det er vits å klage. Norge har tross alt endel bra baner. Her er mine 10 favoritter:
1. Miklagard
2. Losby
3. Meland
4. Borre
5. Oslo
6. Hauger
7. Norsjø
8. Larvik
9. Stavanger
10. Sola

Joje

over 21 år siden

Joje

Jeg er - i julens tilgivende ånd - faktisk svært så enig i rangeringen din, Duffie. Riktignok har jeg ikke spilt vestlandsbanene, men østlandsrangeringen er jeg enig i. Dog tror jeg (etter hva jeg har hørt) at Nøtterøy kommer til å blande seg inn der etter hvert.

Ellers er jeg også enig i at det finnes mange bra baner i Norge. Men det er litt typisk norsk - vi tror ikke på oss selv, og har lettere for å se kvalitetene på de utenlandske banene.

Dessuten handler det jo også veldig mye om smak og behag. Takk og pris:-)

Helge Rydningen

over 21 år siden

Helge Rydningen

Er helt enig med deg i at det er mange bra baner i Norge. Hvorfor blir aldri Vestfold nevnt i slike diskusjoner? Jeg er klar over at den ikke var særlig bra, men etter nybyggingen med 6 helt nye hull og 12 nye greener så synes jeg at den hvertfall må med i en diskusjon. Det kan umulig ha vært mange baner i Norge med bedre greener enn det Vestfold hadde i år.

BTW: Godt nytt år

Helge

Lasse

over 21 år siden

Lasse

Jeg er en nybegynner, fikk kortet i sommer. Spilte meg ned til 24,9 i hcp
før kulden satt inn ! Men det jeg lurer på er, hvilken standard er det på
Onsøy golfbane ? Har sett at det er mange som har sin egen 10 på topp liste her men ingen har med Onsøy. Jeg har ikke spilt på fler enn 3 baner her hjemme men synes Onsøy er veldig bra. Hadde vært morsomt å høre hva andre syntes !!! Godt nytt år til alle golfere. :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her