Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ny cartbag

elskergolf

over 19 år siden

elskergolf

ønsker å kjøpe meg ny,stoor cartbag. Ønsker ikke å gi mer enn 1200, noen som har gode tips til internettsider jeg bør sjekke ut?

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

www.google.com

Lillegutt

over 19 år siden

Lillegutt

dormy.se Ogio nitrous 1199,- sek.

690CB

over 19 år siden

690CB

I golf/hockey butikken i Strømstad (den på høyre side rett etter første lyskryss på vei ned til byen) selger bl.a noen Titleist-bagger på salg. Prisen var rundt 700-800.- SEK.

elskergolf

over 19 år siden

elskergolf

bor i stavanger. så det lønner seg ikke akkuratt å reise til sverige.

Utrykket klart (trodde jeg), at det måtte være på internett.

Nilsemann

over 19 år siden

Nilsemann

Nydelige bager til rimelig penge:

www.yamato.no

Dette er bra greier. Jeg kjøpte i butikken på Røa ved Oslo, men de har en utmerket nettbutikk.

Nils

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Anbefaler et lite søk på ebay. Mange godbiter til en billig penge.

Slicer`n

over 19 år siden

Slicer`n

SilverFox bagene fra nettogolf.no er nedsatt 60%. Har kjøpt til hele familien, og de er supre.
600 kr. for tralle eller carrybag.

735

over 19 år siden

735

Golflink har mange gode tilbud på fete bag'er

Callaway Fusion

over 19 år siden

Callaway Fusion

Hva er fraktbetingelser hos nettogolf? Må da koste litt å få sendt en golfbag?

HrG

over 19 år siden

HrG

Jeg har en stor Nike Cartbag....

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Hvordan ser "toppen" ut på SilverFox baggene?

Pettern

over 19 år siden

Pettern

Oval med noen hull i.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Hvor mange hull var vel egentlig spørsmålet, og går skilleveggene helt ned til bunnen av baggen?

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Det er seks rom på trallebagen, og syv på bærebagen, skillevegger helt ned.
Porto er 172 uansett antall.

Quasimodo

over 19 år siden

Quasimodo

Personlig bruker jeg min avdøde Bestemors gamle trillebag til å ha utstyret mitt i. Den består av ett stort rom hvor jeg har køllene, i tillegg har den en mindre glidelåslomme hvor jeg kan ha baller, pegger osv. I tillegg er bagen i en slags rødfarge med sorte ruter, noe som innebærer en naturlig tilhørighet til golfmiljøet. Kan forøvrig nevne at jeg her forleden gikk sammen med en Skotte, som til stadighet ga meg rause komplimenter for baggen min. Han sa vel ikke rett ut at det var den fineste baggen han noensinne hadde sett, men jeg fikk ganske raskt følelsen av at det var det han mente.

jaja

over 19 år siden

jaja

børje kommer igjen med utstyr av dårlig kvalitet som han prøver å få over på andre..!?!
selger bare dårlige kopier av ellers bra utstyr...

neinei

over 19 år siden

neinei

hva med å slutte å komme med idiotiske anonyme innlegg som rakker ned på andre?
Børje har masse bra utstyr, og du vet ikke hva du snakker om...

joda

over 19 år siden

joda

vet akkurat hva jeg prater om...

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

ja,ja, er til stadighet frampå med komentarer, og det plager ikke meg.
Foresten, du sier at jeg bare selger dårlige kopier. Vil gjerne utfordre deg litt på dette. Siden du kjenner til mitt utvalg så godt, nevn da hvilke produkter som er kopier, og hva de er kopier av. Om du kan finne kopiprodukter på min webside, vil jeg gjerne donere salgsverdien, X 10, for disse produktene, til kreftavdelingen for barn.
Nå har du muligheten til å vise din troverdighet, og kanskje selv donere noen kroner om du ikke holder mål. Hva med en tusenlapp?

2-ball

over 19 år siden

2-ball

avon pro grepene dine er vel "ganske like" multicompound?

M04

over 19 år siden

M04

Børje, Komponentene dine er bra. Men jeg ser gjerne at du donerer litt til kreftavdelingen:

Alpha RX putter har STORE likhetstrekk med Scotty Cameron Futura Mallet Putter (Jeg vil nesten si klone)

...

og som du skriver om Alpha V2 Jern : De er montert med Harrison Premier Gold stålskaft (Tilsvarende TT.Dynamic Gold).

Er Harrison Gold ikke en klone av TTT Gold da?

:-)

hehe

over 19 år siden

hehe

her er det jo bare å bla opp!

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Avon Pro grepene er av utseende lik tre andre på markedet, hvorav Golf Pride og Avon kom sist, men samtidig(samme år). Japaner`ne var først ute.
Ellers så har alle grepprodusenter flere utseendemessig like grep, f.eks. tour velvetmodellene, Crossline m.fl. Det har aldri blitt hevdet at noen av disse er cloner, selv om noen selfølgelig kom først. Dette er forøvrig første gang jeg har hørt noen prate om clonegrep.
Harrison Premier Gold er ikke cloner av TT gold, men har tilsvarende egenskaper. Harrison har forøvrig kun egenutviklede skaft, produsert på egen fabrikk i USA. Ingen cloner der heller.
Alpha RX putter er verhodet ikke sammenlignbar med Futura Mallet, der må du nok kikke litt nøyere. RX har vekten plassert lavt bak slagflaten, i form av ei lavtmontert plate, samt utfrest mye av massen i slagflaten. Futura har jevnere vektfordeling bak hele slagflaten, samt vektskruer i bøylen. Bøylen, uten skruene, er faktisk eneste likhetstegn.

Summering så langt, ingen cloner, men utseendemessige likheter med flere merker på grepsortimentet.

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Konstaterer at jaja ikke er mann for sine ord, og at han farer med tomt snakk.
Avslutter derfor denne saken her og nå, med å si at man bør holde tunga i rett munn.
For alikevell å bidra litt til de syke barna, tar jeg med 10 SilverFox golfbager til Hakadal, som blir solgt for 600 kr stk. Hele summen går til ungene.
Problemstillingen om cloner eller ikke, er derfor avsluttet for min del i denne tråden.

Nei til Forumtroll

over 19 år siden

Nei til Forumtroll

I denne tråden ser man desverre igjen mangel på en våken moderator...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her