Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Det blir dyrere......

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

En rundtur for å myse på nytt utstyr for 2004, viser at det koster mer å være golfsnobb i 2004. Nike's nye Slingshot Irons, (som foruten å virke klumpete), koster i USA 700 dollar med stålskaft (3-PW)Hva de kommer til å koste i Norge gjenstår å se.
mvh
OER

Tutta

over 21 år siden

Tutta

jepp!

Smørje

over 21 år siden

Smørje

Jasså ! Surr.........

Jon Steffensrud

over 21 år siden

Jon Steffensrud

Noen som aner hva de koster i Norge nå?

Bjørn K Stangeland

over 21 år siden

Bjørn K Stangeland

Jeg var i Orlando i slutten av Februar.
Spillte 5 runder med Nike Sligshot jern og Cobra 440 SZ driver.
Jeg har fra før Callaway X-16 med grphite (stiff) men disse blir nå solgt til fordel for Nike SlingShot som jeg kjøpte (for $799 med graphite inkl. 3 dusin Pro-V1 baller) rett før hjemreiser.
Det var rette og slett en annen verden og spille med disse jernene.
Høye fine baller, litt draw og lett å få riktig backspinn når jeg trengte det. I gjenomsnitt slo jeg ca. 15%-20% lenger og vesentlig mer presis enn med Callaway X-16. I roughen fungerte jernene omtrent som en "rescue club" pga. sitt lave tyngdepunkt og ikke minst store "bunnflate".
Dette er jern som jeg personlig mener vil forbedre spillet for de fleste i intervallet fra 5-30 i Hcp :)

SB

over 21 år siden

SB

Du (Bjørn K Stangeland) hadde en litt annen tone på Bruktmarkedet:

"...Jeg er rett og slett ikke sikker på hva som passer meg best av mine Callaway X-16 eller Nike Slignshot (har prøvd slike køller i 5x18 hull før). "

Nick

over 21 år siden

Nick

Går det an å spørre hvilket hcp. Bjørn K Stangeland spiller på?
" litt draw og lett å få riktig backspinn, og 15-20% lengere enn C-X-16"
Det må være snakk om mirakelkøller

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her