Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor Made driver

KenRoger

over 19 år siden

KenRoger

Vurderer å investere i en ny Taylor made driver. Har bare en gammel Orbiter driver og den begynner å bli veldig slitt. Sitter og vurderer R5 Dual TI og R7 Quad driver.

Noen som har noen erfaring med disse? Hva vil dere anbefale? Ser at R7 Quad er 400cc, mens R5 Dual TI er 450cc. Prisen er 179 dollar for begge på tgw.

704

over 19 år siden

704

Spiller med R5 og er veldig godt fornøyd med den. Vær oppmerksom på at denne er forhåndsinnstilt på draw eller neutral og at dette ikke kan endres i etterkant (men det visste du sikkert). Har også spilt en del med R7 og ville nok vært like godt fornøyd med den.

Jeg ville imdlertid prøvd de med forskjellige skaft før jeg gikk til innkjøp. Personlig liker jeg ikke TM sine originalskaft, og spiller derfor med Aldila.

For øvrig tror jeg de fleste annerkjente driverhoder er relativt gode så lenge du har et skaft som passer svingen din.

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Hvis jeg ikke er helt ute på grøtsurfing nå, så mener jeg å huske å ha prøvd 450cc-raketten til Taylormade og må få lov til å legge til at det er et abnormalt bra redskap. Med tanke på at du har hatt Orbiter før. Jeg melder meg inn i Orbiter-klubben din. Ikke så fæle køller, men de har så lite følelse. :)

olemartin

over 19 år siden

olemartin

Har en R5 Neutral og er veldig fornøyd med den. Anbefaler ikke R5 Draw, spilte med en som hadde den og han hadde fikset slicen sin vha av en pro og måtte nå slå en fade med driveren for å få den til å gå rett...

Forøvrig kjøpte jeg den på tgw, og var fornøyd med behandlingen derfra.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Spiller på r7 460. Veldig fornøyd.

KenRoger

over 19 år siden

KenRoger

Takker for glimrende tilbakemeldinger. Har lyst på en R7 460, men den er dobbelt så dyr. Da blir det en R5 Neutral Driver. Helt sikkert godt nok til meg som har en Orbiter 350 cc driver :-)

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

r7 460 går for 196$ på ebay på "buy it now" pris, dvs ferdig fraktet og momset for ca 280$. Bruk denne linken så får du opp drivere tilgjengelige for Norge med "buy it now" mulighet slik at det fungerer som en vanlig nettbutikk:

http://search.ebay.com/?fcid=154&fpos=&sacqy=&nojspr=y&fss=0&saprclo=&sacqyop=ge&pfmode=2&fsop=3&a30482=30492&fscl=1&fsoo=1&gcs=1519&saslop=1&sascs=2&afcj=&saatc=154&a10244=10425&catref=C6&sorefinesearch=1&sbrsrt=l&sacur=0&afmp=&saaff=afdefault&ftrv=1&ftrt=1&alist=a30482%2Ca10244&sacat=-100&pfid=1849&from=R14&fcl=3&gbr=1&satitle=r7+460&saprchi=&frpp=50&save=Save

Copy paste ;)

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Dvs under 2000 kroner ferdig momset og levert hjemme på døren din, det er den verdt!

KenRoger

over 19 år siden

KenRoger

Oi! Da blir det kanskje en R7 :-)

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Har en Rz 460 og er meget fornøyd. Vær obs på at det er viktig å få riktig skaft - og at stiff vs regular er litt anderledes på de skaftene enn på andre...... jeg testet grundig og økte snitt driven min med 40 meter...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her