Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva er det beste golf spillet?

ola

over 21 år siden

ola

Noen som vet hvilket som er det beste golf spillet til xbox spillkonsoll?

Hans E. Johnsen

over 21 år siden

Hans E. Johnsen

Tiger Woods 2004 er ihvertfall bøtter med god underholdning, både på single player, multiplayer og career mode

Links 2004 har Live mulighet - så har du ADSL er det klart størst potensiale der selv om selve spillet er littegranne kjipere

spill

over 21 år siden

spill

Tiger Woods 2004 er god underholdning hvis du synes det er greit å spille på 55 slag i snitt per runde. Har snitt på 98,9% i fairway treff og putter per hull på 1,18 (Med alle hjelpemidler slått av). Altså ikke spesielt vanskelig. Det mest irriterende med spillet for oss som ønsker oss en realistisk golfopplevelse er gnistene når man driver og en happy gilmore sving i ny og ne. En annet svakhet er at man kan justere spinn i ballen etter man har slått, fullstendig meningsløst.

Links er langt fra fullt ut realistisk det heller, men er et langt bedre valg om du er over 10 år.

Rulle

over 21 år siden

Rulle

Husk at det er et spill...... og at det skal favne noen flere enn oss golfnøtter. Dessuten - spiller du mot andre er det like vilkår for alle..... 55 i snitt ville aldri nådd opp i en PS2 turnering på nettet.... for eksempel.

spill

over 21 år siden

spill

Det er nettopp det som er problemet. Jeg har kun spilt det noen få ganger, la det bort da jeg etter ett par kvelder spilte steady på 50-tallet. Hadde ikke fenget mindre om man på en knallgod runde gikk på 66 istedenfor. Hadde heller ikke gjort noe om det var mulig å bomme på fairway.

tintin

over 21 år siden

tintin

Høres kjedelig ut når det blir for lett.

Har du prøvd Links da? Er det verdt pengene? Vurderer å kjøpe det men jeg blir ofte litt fort lei av golf spill.
Det har live da, og det i seg selv forlenger levetiden betraktelig så jeg skulle gjerne hørt litt mer fra noen som har prøvd links...

ola

over 21 år siden

ola

Takk for tipsene og fortsatt god jul!

Linksman

over 21 år siden

Linksman

Links 2003/2004 med realtimeswing er tingen!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her