Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Klubbmesterskap

Jørn Yttasi

over 19 år siden

Jørn Yttasi

Nå er det tid for klubbmesterskap i mange klubber. Hvordan har det gått med debattantene og hvordan var nivået i år?

Jørn Yttasi

over 19 år siden

Jørn Yttasi

Hvordan gjorde JOnny det i årets klubbmesterskap tro?

ar

over 19 år siden

ar

MC og sur som f*&%¤#.

observer

over 19 år siden

observer

høyst sannsynlig er de fleste debattantene her inne listefyll i sine klubber.....iallefall tror jeg det må være slik ut alt røret de skriver....

vijai swing

over 19 år siden

vijai swing

Topp 20

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Klarte cutten for 1. gang og spilte på mitt hcp begge runder siste dag :)

Callaway fusion

over 19 år siden

Callaway fusion

Kan jo ta et oppfølgingsspørsmål. Er det noen grense for når man kan starte i KM, moralsk sett. HCP 28 duger d? Tenker d er litt som cupen. Fritt frem for alle å delta selv om vinnersjansene ikke er på topp. Kan legge til at jeg er med i en mindre klubb hvor d er under 50stk som går KM

Ole:)

over 19 år siden

Ole:)

kom på 2.plass:)

Ivrig debattant

over 19 år siden

Ivrig debattant

vant i fjor, 3dje i år....

vaaaaant

over 19 år siden

vaaaaant

VANT :D

veggiss

over 19 år siden

veggiss

vi hadde klasseinndeling, de under 18 spilte slag, de med 18-36 spilte stableford. 66 stk spilte i min klasse, og jeg vant :)

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Spillte i samme klasse som veggiss og endte T18 såvidt jeg husker. Første turneringen jeg noengang har spillt, så godt fornøyd.

Veggiss: Den siste runden din var galskap! Gratulerer med seieren!

veggiss

over 19 år siden

veggiss

takker! hehe...det meste gikk der jeg siktet på sisterunden ja, følte at all treningen i sommer endelig ga resultater.

DUST

over 19 år siden

DUST

Observer.
Hvorfor i all verden følger du med her da du tydeligvis synes alle her inne er idioter.
Som du skriver i en annen tråd
DUSTEFORUM FOR DUSTER

Yngve

over 19 år siden

Yngve

jeg debuterte i år, og vi hadde en annerledes KM avvikling i år.
de 16 beste brutto og de 8 beste netto gikk videre til KM matchplay den påfølgende uken.
endte opp med å spille finalen i KM Matchplay, som jeg tapte til en som var i skikkelig godform, mens jeg ikke hadde noe pulver igjen å vinne med den dagen.
Men, andreplassen har fått fin plass på hylla. første golf-premien EVER!

:O)

anonym vinner

over 19 år siden

anonym vinner

Vant også. Under middels nivå vil jeg tro, men bedre enn i fjor og året før.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Skal bli spennende å se om vi får fler KM-vinnere i denne tråden enn det er klubber i Norge. Jeg vant IKKE :)

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Som Drøbak medlem ville det være pinlig å si at jeg vant, siden vi trolig hadde den mest suverene klubbmesteren i noen klubb....

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Jeg vant ikke ,men hadde antageligvis den største forbedringen av samtlige...

I fjor siste plass..fikk protime i premie (må huske å bruke den snart)
I år 8 plass og meget fornøyd:-)

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Nivået på Miklagard var forresten bra, på en våt bane med lite rull. 15 scorer på 70-tallet første dag og cut 3 slag bedre enn på amatour tidligere i år.

jm

over 19 år siden

jm

ja for det var jo like mange med på km som på amatour, så den cut-sammenlikningen blir jo bra.

hm

over 19 år siden

hm

cut = 2/3. Antall er vel forholdsvis irrelevant?

Speedy

over 19 år siden

Speedy

Hehehe. Statistikkregning er vanskelig jm

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

jm: tenke først, være spydig etter på (hvis det da fortsatt er grunn til det)

704

over 19 år siden

704

Antallet er vel ikke irrelevant?? 2/3 av en stor populasjon kan jo gi helt andre utslag enn 2/3 av en mindre populasjon. Det kommer jo veldig an på spredningen av de individuelle resultatene.

hm

over 19 år siden

hm

det er vel flisespikkeri 704..? Om det var 100 på amatour og 50 på klubbmesterskapet, så var det eneste poenget at cutten var 93 på amatour mens det var 90 på klubbmesterskapet.

Stor og liten populasjon...? hallo!

Speedy

over 19 år siden

Speedy

Dette blir jo komisk :) Handicapgrensen for å stille i KM var også høyere enn i Amatour, men cuten gikk på lavere score.

lol nei

over 19 år siden

lol nei

det er ikke komisk det....
i KM kjenner jo alle banen!
tenk.... ... ...før du prater!

704

over 19 år siden

704

He he. For meg er det revnende liegyldig hva cut'en gikk på både den ene og andre dagen, hm. Ville bare si fra at kommentaren til jm ikke var så borti natta som dere påstår, jeg. ;o)

Det som er mest avgjørende her er jo det som Speedy sier, samt baneoppsett og værforhold, ikke statistiske beregninger. :o)

Speedy

over 19 år siden

Speedy

Oi jeg glemte å tenke før jeg pratet. Så fint at du gjorde det. Jeg skal prøve det neste gang jeg skal prate.

Speedy

over 19 år siden

Speedy

Sånn nå har jeg tenkt. Med høyere hcp-grense burde scoren bli høyere. Men med hjemmebane burde den bli lavere. Pga værforhold burde den bli høyere. Så da er det jo kult at det faktisk ble lavere cut.

Jeg er så god å tenke :D

snappy

over 19 år siden

snappy

Jeg vant... Ble litt sur han som kom på andre plass.. LOL

Likt på 18'ende tee etter en mesterlig par save av meg på 17'ende tredje og siste runde. Jeg gjør enkel par på 18, han boggie og jeg går av meg seieren etter å ha ledet i kun 2 av de til sammen 54 hulla. Han ledet sikkert i 45 hull eller noe sånt sammenlagt.

Slo han med et slag, akkurat nok også det. eller hva?

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Gratulerer :) Det hørtes faktisk ufattelig morro ut å vinne akkurat på slutten. Det var nok du som hadde hodet akkurat der man må ha hodet, når det teller som mest. Tøft!

Ler meg skakk

over 19 år siden

Ler meg skakk

Klubbmesterskap som Staleford-konkurranse LOL!

"Jeg er klubbmester", "best i forhold til normal spillestyrke!"

Hva skjedde med hensikten med KM; kåre klubbens beste spiller - færrest slag?

Mats Ø.

over 19 år siden

Mats Ø.

Jeg havnet på 16. plass i stableford-turneringa for vårt klubbmesterskap i år. De under 25hcp spilte slag, og de over spilte stableford. Noe som jeg synes er en grei fordeling, da får alle påmåte hevdet seg hvis de spiller sitt beste.

Klubbens gjeveste kamp var jo såklart slag, spennende å se siste flighten komme inn og se hva scoren ble. :)

Simen: Den pro-timen i fjor hadde du jo godt av! ;)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Hei igjen Mats:-) Jeg har ikke brukt den enda.... Tenk så god jeg blir etter den......

CMC

over 19 år siden

CMC

Observer:

Du er den som til stadig "går igjen" som en ond ånd.

Nesten like ille er de som kun ler falsk -ha ha ha , ler meg ihjel, osv. (desverre så overleves forsøket på å le seg i hjel)

Vær sa snill: Finn et annet forum som er beregnet på folk som oppfører seg som superidioter!

JOnny

over 19 år siden

JOnny

Jeg ble klubbmester med 40 poeng på sisterunden. Første gang jeg har slått de beste i klubben altså....

Og hvilket hcp spiller du på

over 19 år siden

Og hvilket hcp spiller du på

JOnny

Nilsemann

over 19 år siden

Nilsemann

Observer er et forumtroll. Slike troll finnes i alle slags forum, og hensikten er kun å provosere og lage dårlig stemning. De opptrer også ofte under flere nicks

Overse forumtrollene, og vi får alle et bedre forum.

I tillegg: Jeg gjorde det så dårlig på KM at scoren er unevnelig...

Nils

Jørn Yttasi

over 19 år siden

Jørn Yttasi

Trodde JOnny spilte på Hauger jeg, men der vant jo Den Roover ???

Spørsmål

over 19 år siden

Spørsmål

Er det noen som vet hvilket hcp JOnny spiller på, og hvor han er medlem? Han er jo en ekspert av dimensjoner, så de fleste golfelskere bør jo vite hvem han er...?

JOnny

over 19 år siden

JOnny

hvem som helst kan skrive som JOnny da, for han har ikke regga nicket sitt....

jonnY

over 19 år siden

jonnY

vil anbefale deg å regge JOnny så vi kjenner igjen hetsinga di uten å måtte tenke først.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her