Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva med litt golfprat?

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Det som forundrer meg på de mest brukte debattsidene, er mangelen på interesse for golfspillet, spillere, resultater, baner utstyr etc. Det som ser ut til å være mest in, er å krangle om alt mulig(utenom golf) Er det ikke golfere som skriver her, eller er det mest ensomme "kontaktsøkende" på andre måter? Sannelig om jeg vet!
mvh
OER

Gunnar

over 21 år siden

Gunnar

Kom igjen, start en tråd som handler om golfspillet, spillere, resultater, baner utstyr, etc.
Svarene kommer. Vi venter i spenning.
mvh
Gunnar

Joje

over 21 år siden

Joje

Hei, Olaf. Jeg prøvde å svare deg tidligere, men både mine og andres svar samt ditt svar ble slettet av webmaster, p.g.a. at svarene ble ansett som respektløse.

Derfor prøver jeg igjen, da. Med litt mere respekt (men også litt kjedeligere...)

Min mening er at et forum som dette bør være ganske romslig, og gi mulighet både for seriøse debatter og mindre seriøs småkrangling.

Så vidt jeg har forstått, har jo du prøvd å starte et konkurrerende forum, foreløpig med moderat suksess. Kanskje det er en sammenheng her? Med din forundring over hva golfere velger å fylle forumet med og hvorfor ditt eget forum ikke fungerer?

Bare et velmenende råd - og for øvrig beklager jeg at mine svar ble vurdert som respektløse. Jeg kjenner deg ikke, og har ingen grunn til å ikke respektere deg.

Bjørn

over 21 år siden

Bjørn

Nå synes jeg ikke informasjon om utstyr og køller er det mest interessante med golf.

Det jeg liker er gleden ved å spille og ambisjonen om å gjøre det bedre enn jeg gjorde det forrige gang.

Hva jeg synes er moro finner du på: www.NewAtGolf.com

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her