Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ping Craz-e Putter

Pellern

over 19 år siden

Pellern

noen som har erfaringer med disse putterne?
prøvde en i en proshop i dag og den føltes bra ut. men Ikke prøvd på green. Føltes bedre enn 2-ball puttern de hadde der

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Kjøpte ny putter ifjor, og prøvde da bl.a. Craz-e putteren flere ganger og ganske omfattende på puttinggrenen. Jeg falt ikke for den, heller ikke 2-ball, endte opp med å kjøpe en klassisk type putter med senterskaft. Passer meg veldig bra.

Helt Ping

over 19 år siden

Helt Ping

Har 2 stykker, G2i som jeg kjøpte for 3 år siden med skaftet i hælen, og en sentershaft G5i som jeg kjøpte i sommer. Kan bare si at de er helt suverene for meg, trygge og stabile.
Men når jeg har "en dårlig periode" med putteren tar jeg frem sjefen, en Ping Doc 15, som er den letteste og stødigste putteren jeg noen gang har prøvd. Jeg synest imidlertid at Doc'en blir for diger til hverdagsbruk......

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Du kan få min, Pellern. Jeg kan like gjerne begynne å putte med paraplyen, tror ikke det ville gått stort dårligere.

Craz-E

over 19 år siden

Craz-E

Kjøpte putteren for tre år siden. Har fungert veldig bra for min del, og vil ikke bytte den mot noe annet.

Løp og kjøp:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her