Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sensur på golfsiden

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Vet at mange av dere som tråler her inne også er å finne på debattsidene til golfsiden. For å se hvilke utsagn som er blitt sensurert av hr. Ramnefjell på andre steder i verdensveven så poster jeg derfor istedenfor sensurinnlegget mitt her:

"Takk for sensurstøtte Draw, jeg mener som sagt at sensuren her gikk over alle støvleskaft og bare slo bena under min argumentasjon. Skulle noe vært strøket så var det jo den opprinnelige ytringen som var der den faktiske kritikken var, men den fikk da altså stå svært mye lenger, og ble kun strøket etter jeg påpekte selvmotsigelsen. Det har også vært fjernet deler av innlegg hvor ar ikke har skrevet at han har tatt det bort. De fleste av disse har vært små stikk til AR når det gjelder sensurpraksisen hans, sånn som: Hvis det er iorden for AR den allmektige, o.l. Såpass synes jeg redaktøren bør tåle.

Til syvende og sist så er vel våre meninger om sensuren her inne ikke særlig relevant. Det er tross alt Asbjørns forum, og han må få styre det som han vil, dersom man ikke liker det får man gå til andre forum, men det betyr ikke på noen måte at jeg er enig linjen som Asbjørn har lagt seg på i denne tråden."

Er det jeg som har slikt totalt mangel på gangsyn, eller er det en redaktør som er blitt vel hårsår? Han er jo allmektig på golfsiden.com da han faktisk kan stryke og endre som han vil?

Bever

over 19 år siden

Bever

Nei dette er det værste. Du gir deg ikke. Vil du tape enda mer respekt og ansikt. Så bare fortsett. Mange av de samme leserne begge steder, vet du! Slutt å trakkasere og slenge dritt om folk så kanskje du kan få noe snev av forståelse. Tåler du rett og slett ikke å bli snakket til av voksne folk. Nå er du på et desidert bunnmål, men tror nok du får støtte av Bernt som den eneste. Å angripe Ramnefjell på et annet forum og prøve å forståelse, nei du. Skjønte du ingen hint som folk prøvde å gi deg??

Bert

over 19 år siden

Bert

La oss slippe denne debatten på scangolf.

wahtever

over 19 år siden

wahtever

Herregud! Jeg ser på innlegget nå, og herved har jeg besøkt golfsiden.com for siste gang...

Asjbørn Ramnefjell kan vel forklare hva som gjør at sunny tar feil istedetfor å klippe vekk store deler av innlegget og slenge på en "innsender har ikke peiling på hva han prater om".

Da kan han vel heller forklare hva som er galt om han har en motytring.

Ser at ærekrenkelses kortet er oppe og flagrer flere ganger, hadde vært interessant å få lese tråden i sin helhet.

Live by the sword, die by the sword sier bare jeg.

Er man en offentlig person (som både ramnefjell og bjørnstad er) så har man med å tåle litt mer.

Moderator

over 19 år siden

Moderator

Vi kutter denne debatten på Scangolf også. Den hører ikke hjemme her.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg tåler å bli snakket til og forstår at kommentaren min om HB var over streken. Det jeg blir sint og frustrert av er at det ikke går an å føre en diskusjon uten å bli sensurert ihjel når tingene som står der faktisk ikke er personangrep i det hele tatt. Det må kunne gå an å diskutere hvilke grenser sensuren skal operere innenfor? Grunnen til at jeg flyttet innlegget hit var at jeg ikke lenger synes å ha talerett på golfsiden, jeg blir jo sensurert uansett hva jeg skriver.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her