Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lange pegger?

Ola

over 18 år siden

Ola

Noen som vet hvor i Oslo området jeg få tak i lange pegger (3")? Har vært innom div proshoper og finner ikke annet enn mellomlange og korte.

Takk

Trond

over 18 år siden

Trond

Hva skal du med så lange pegger da? Du pegger kanskje altfor høyt?

kili

over 18 år siden

kili

biltema: Bøttevis med lange tee'er til bunnpris. Men ikke kjøp annet golfutstyr der... :-)

Ola

over 18 år siden

Ola

Takk, skal prøve Biltema.

Trond, problemet er egentlig bare at ball og pegg såvidt balanserer og med en lengre pegg står den stødigere. Tror ikke jeg pegger unormalt høyt.

golfsmith.com

over 18 år siden

golfsmith.com

bestillte personlige pegger derifra. de var vel 3 1/4". de knekker litt lett men bra er de :) og så er det litt morsomt med personlige pegger

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Husker ikke hvor, men jeg så pegger på over 4 " her for ikke så lenge siden.
Husker det stod "Masters" på de. Regner med det blir mindre av alt i pro shoper utover høsten da de ikke kjøper in mere med tanke på å risikere å "overvintre" med varer som blir fjorårets neste år.

wahtever

over 18 år siden

wahtever

japp.. er standard reklame det..

"This years wooden peg, guarantees 10% more distance and accuracy off tee"

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Hva skal man med 8 cm lange pegger?

Petra

over 18 år siden

Petra

Hvis man pegger i knehøyde kan man korte inn køllene betraktlig. Lettere å slå kjempekort med korte køller....

Yngve

over 18 år siden

Yngve

De er laget for mannfolk som ikke bare slår med Jern, Krutt.....

;)

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Yngve,
8 cm pegger er nok lagd for gamlinger som deg, som er så stive at de ikke har mulighet til å bøye seg tilstrekkelig langt nok fremover til å få køllehodet ned i nærheten av bakken når dere svinger.

Det er nå min teori. Gammer'n. Ja, du ja.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hvis du er keen på lange pegger billing er det et felleskjøp på gang på freegolfinfo nå. de kjøper stinger pegger. disse har veldig lite hode (ikke anbefalt for de som har parkinson, eller får skjelven på 1 tee), og er ikke fargede sånn at du slipper misfarging på køllene dine.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Hehe, jeg tror jeg traff en nerve på kruttlappen....

pass deg så du ikke eksploderer!!!!!

hihihihi......

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Pøh, jeg har da slått med wood opptil flere ganger i år. Og nerver har jeg ikke, det sier jeg deg.

Ola

over 18 år siden

Ola

Takk, Veggis. Jeg har sett det, men det spørs om det er mulig å få sendt til Norge.

Skal vel klare å finne noe som duger. Kanskje spjelke sammen to stykker:-)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

at du har slått I en trestamme, betyr ikke at du har slått med wood.

wood betyr tre, men innen golf, så er det faktisk en kølle Krutt. EN KØLLE!

den fikk jeg klem på....

veggiss

over 18 år siden

veggiss

ola: skal ikke være noe problem å få sendt til norge vil jeg tro, de sender jo til gutta down under hvertfall.

cmc

over 18 år siden

cmc

Du kan få kjøpe billige, lange pegger av Tee Up, via qxl

Tull Ball

over 18 år siden

Tull Ball

Spare penger på PEGGER ved å bestille fra utlandet???. Hvor menge må man bestille på å spare 500.-???? lol

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Mange bekker små gjør stor Å. Vi bestillte nylig 15 dusin med baller fra rockbottom. Har ingen betenkeligheter med å bestille pegger heller. USA har så store handelsunderskudd at det bare skulle mangle.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

altså, hvis man først bestiller varer fra USA, så er det vel greit å slenge på et par tre tusen pegger også.

Krutt:
husk det neste gang du lurer meg til å kjøpe billigballer sammen med deg fra USA.... ;)

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Billigballer? Gratis mener du vel...

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jaja, whatever da..... surpompen....

du får penger..... i Desember en gang.....

hihi

wahtever

over 18 år siden

wahtever

først trodde jeg at jeg var surpompen..

men det stemte ikke..

dessuten kjøpte jeg 2000 pegger med navn på i går :-)

Sweet!

Tull Ball

over 18 år siden

Tull Ball

Jålete. :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her