Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hjelp til valg av bane

eisp

over 19 år siden

eisp

Hei
Jeg skal arrangere en mini-turnering for 8 stk, der de fleste har grøntkort.

1.Hvilke bane er å anbefale (les:mest oversiktlig, enkel å holde ballen i spill) av Krokhol og Bærum?

2. Har du eventuelle andre forslag til 18-hulls baner hvor grøntkort-spillere har litt feilmargin (brede fairwayer og ikke vanlig Norsk skog som rough) innenfor 30 min fra Majorstuen, som koster mindre enn 400 kr?

på forhånd takk for hjelpen:-)

Ballerud

over 19 år siden

Ballerud

Ballerud

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

heter majortstua.

du gjør det ikke enkelt for deg selv, ta krokhol eller groruddalen du.....

Tips

over 19 år siden

Tips

Majortstua er ikke navnet... Majorstua eventuelt...
Jeg vil anbefale dere å spille Bærum

Olsen

over 19 år siden

Olsen

Dere kan jo ta turen til Nes (vormsund). Selv om det kanskje er litt lengre enn 30 minutter fra byen. Der er det omtrent umulig å miste ballen på de fleste hullene og banen er i veldig god stand nå. Ulempen er at banen kan være lang for grønt kort spillere og at den er litt kjedelig.

Krokhol er ikke et alternativ hvis man ikke ønsker å miste en drøss med baller ut i skogen.

Lykke til !

Bert

over 19 år siden

Bert

Nes er lang for grønt kort spillere, pluss at den er kjedelig som det blir nevnt. Ok stand ellers, selv om noen greener ikke er helt topp.

Antar Bærum er det beste alternativet hvis det absolutt skal være 18 hulls bane, Asker er trangere på noen hull.

Hvis dere klarer dere med 9 hull er vel Grini et alternativ?

Balla

over 19 år siden

Balla

Evt Grønmo (9 hull). Hvis du mister mer enn et par baller der, kan du like godt gi opp golfen

Janec

over 19 år siden

Janec

Foreslår GRINI
og at du lontakter Daglig Leder Tone Malm på forhånd og blir enig om et opplegg.
Hyggelig bane, god service.
Skal selv spille turnering der på fredag.

eisp

over 19 år siden

eisp

Takk for alle svarene, ser nok ut til at jeg velger Bærum. Grini og Grønmo er helt klart bra alternativer så nært Oslo, men det har seg nå en gang slik at vi vil gå en 18-hulls bane.
Uansett, takk for hjelpen:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her