Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

spørsmål vedr golfbag

undrende

over 19 år siden

undrende

Hei !
Jeg lurte på om noen kan gi meg litt mer info om SilverFox Carrybag Lux...

har noen prøvd den ?
hvordan er bærestroppene ?
er det skillevegger innevndig ?

har teflonbehandlingen noen funksjon ?

undrende

over 19 år siden

undrende

jeg synes prisen er bra og vurderer kjøp...
noen må vel vite noe om denne bagen ??????

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Bærestroppene er patenterte IZZO stropper. Teflonbehandling av stoffet gjør det vesentlig mere vannavstøtende. Det blir ikke tett, men tåler godt en regnskur eller to mye bedre enn uten teflon. Ja, det er innvendige skillevegger.

Undrende

over 19 år siden

Undrende

Har du en link til den baggen??.

omg

over 19 år siden

omg

så kommer børje med shiten sin igjen...

704

over 19 år siden

704

Hva er det du snakker om, omg??

Tror aldri jeg har sett et mer konkret svar på et spørsmål enn det Børje gir her.

Link til bagen:

http://www.proshopservice.no/script/proshopservice/bysvis.pl?id=17259Jkh310&vindu=hoved&subvindu=visenvare&subkat=15&subvarenr=497

Kaare

over 19 år siden

Kaare

Jeg har hatt den i 5 måneder og er kjempefornøyd.

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

"så kommer børje med shiten sin igjen..."sier en sliten debatant. Han om det , jeg prøvde bare å svare konkret på ett par spørsmål.
Som jeg har skrevet før, her inne kan man reklamere for det ene eller andre amerikanske nettstedet, eller hvilket som helst kjent merke. Kommer noen med faktaopplysninger om noe annet, fy, fy deg. Det virker nesten som om det for tiden er negativt å drive ett Norskt firma.
Vil gjerne utfordre Omg, og andre kritikere, til å ta en tur til Elverum for å se på hva vi driver med.
Om dere greier å være saklige, spanderer jeg middag.Kan godt sette av en fast dato for dere, andre vil også være hvelkommen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her