Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbaner i Dallas, Texas-området

Skrens Petrus

over 19 år siden

Skrens Petrus

Hei! Jeg er for tiden i Plano, Texas (litt nord for Dallas). Er det noen som har noen golfbaner å anbefale. Har litt tid i helgene til å få spilt litt så det er morsomt å få prøvd noe nytt. Har til nå spilt Ridgeview Ranch, Los Rios, Twin Creek og Chase Oaks. Har lurt på å spille Cowboys banen da den ser meget fin ut på hjemmesiden ihvertfall.

Åpen for forslag!

Kevin

over 19 år siden

Kevin

Hei,heldig du som er på de kanter:) Jeg har bodd på hotell like ved Cowboys banen og var nede og kikket der,men fikk aldri spillt der. Den ser helt fantastisk ut. Snakket med to nordmenn som bodde på hotellet og de hadde spillt den,og var kjempeimponert! Ville absolutt ha spillt den hvis jeg skulle tilbake. Den er nok litt dyr,125-150$,men da er nok alt du kan få inkludert.
Vi spillte på nabobanen,Grapevine municipal,ligger i samme skogen,5 min lenger bort bare med bil. Helt grei bane,flat og fin,flotte hull. Og billig å spille,tror det var 39$. En tur rundt Grapevine Lake området er absolutt å anbefale.

Ligger en PGA tour bane i Las Colinas,på Four seasons hotel,men vet ikke om det er mulig å spille den uten å være medlem. Den har jeg bare sett på TV fra PGA touren,ser veldig bra ut.

Ellers har jeg hørt at http://www.skycreekranch.com skal være veldig bra!

Lykke til,gi gjerne tilbakemelding på hva du har spillt,skal kanskje dit i høst/vinter

Skrens Petrus

over 19 år siden

Skrens Petrus

Takker for innspill. Skal se om det kan la seg gjøre å spille Las Colinas. Hadde jo vært morsomt å spille en av banene de spiller på PGA touren for å se hvordan man gjør det i forhold til de "store gutta".

Petter F.

over 19 år siden

Petter F.

Mornings du. Står til i Texas? Ser at du har fått spilt noen av banene. Hvordan er mulighetene til å spille med PGA pro kortet ditt? Får du spille gratis på noen av banene eller får redusert greenfee? Hva med PGA's egne baner? Du får holde spillet ved like og skynde deg å spille mest mulig kvalitetsbaner før dama kommer over. Lurer veldig på hvordan den generelle banestandarden er på 70-100 dollars baner mot andre i samme betalingskategori i Norge. Greenene og bunkere legges vel spesielt merke til. Snakkes.

Skrens Petrus

over 19 år siden

Skrens Petrus

Da har jeg fått testa Cowboys banen. Super bane, og helt klart den vanskeligste jeg har spilt til nå. Dyr var den også, 170$. Dessverre var spillet mitt det dårligste også her borte til nå, og da funker det dårlig. Ikke en eneste birdie på runden er ikke morsomt. Men nå skal de også sies at greenene var svært ondulerte og vanskelig å lese. Havna veldig ofte nedenfor hullet. Ga ikke ballen nok høyde. Spilte en ok bane i dag. Firewheel som har ikke mindre enn 63 hull. Jeg valge Bridges banen som skulle være den vanskeligste. Her valgte jeg igjen Champions og Masters 9-hulls sløyfene da disse skulle være mest utfordrende. På Masters sløyfen spilte jeg det lengste par 3 jeg noen gang har sett. 257 yards fra Golden Tees. DET var laaangt og over vann (ca 190 yards carry for å gå over vannet). Forsøkte meg med spoon, men skulle tatt driver da jeg ikke nådde greenen.

Fikk tips om å prøve The Tribute fra medspillerne mine. Og etter å ha sjekket litt på internett så MÅ jeg forsøke å få spilt denne. 18 GREAT golf holes all put together klinger bra i mine ører. Satser på en runde der i morgen da det er Labor Day her borte.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her