Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Himmerland

Kastle

over 19 år siden

Kastle

Jeg og et par kompiser planlegger en tur til DK i høst, og da tankte vi på Himmerland. Er det noen som kan gi tips anbefalinger eller om noen som har vært der i den siste tiden?

veggiss

over 19 år siden

veggiss

var der siste uken i juni. flott anlegg og flott bane. eneste jeg har å utsette på den er at du ikke kommer så veldig langt med spontanitet. vi tenkte å ta litt massasje mellom to runder, men det burde vært booket én uke på forhånd, det samme med protime. det meste skal helst være bestilt på forhånd der. uansett, kjempefornøyd med oppholdet!!

ps...husk å bestill golfbil, new course er tung å gå, hvertfall hvis du planlegger to runder om dagen!

Lost ball

over 19 år siden

Lost ball

Har vært på Himmerland en del ganger de siste årene, og er også veldig godt fornøyd. De første årene leide vi hytte, de siste 2-3 gangene på golfhotellet ved 18. green/fairway - anbefales!

Som veggiss sier; golfbil er ikke så dumt, det lærte vi første gang vi var nede og spilte 36 hull pr dag. New course (nc) er virkelig tung å gå. Hvordan vi kom inn på samme nivå som vi startet er ett mysterium, det virket som om det var sammenhengende oppoverbakke...

Som regel har vi likevel spilt nc raskere enn old course (oc). Jeg innbiller meg at det er fordi at nc kanskje er i tøffeste laget for noen, både kondisjons- og ferdighetsmessig. Personlig synes jeg at nc er mye morsommere å spille. Har vært med på 6-timers runde på oc, og det tærer på tålmodigheten.

veggiss

over 19 år siden

veggiss

helt enig med lost ball ang hastighet, det er raskere å gå en runde på new enn old course, dessuten er new course mye morsommere også!

bodde på hotellet ved 18 fairway, digg å slappe av med en bayer på verandaen mens man ser på alle de som slår i vannet på hull 18.

Lost ball

over 19 år siden

Lost ball

Hehe.. Dobbelbogey på hull 18 nc er nok lavere enn gjennomsnittscoren på det hullet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her