Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Baner i Sverige

Nic N. Ame

over 18 år siden

Nic N. Ame

Noen som har noen gode baner å anbefale rett innenfor svenske-grensa? Ikke Strømstad, Dynekilen, Mjølkerød, Arvika, Eda eller Billeruds. Disse har jeg spillt.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Arvika; morsom skogs&park-bane.
Sunne; strålende parkbane.
Årjeng; kupert og nydelig, relativt åpen bane.

Det er bare å velge på øverste hylle, hadde jeg vært deg hadde jeg latt være å vrake!

Lucas

over 18 år siden

Lucas

Ta med Forsbacka også

Hull 15

over 18 år siden

Hull 15

Forsbacka er fin, litt korte hull, men morsom bane. De har veldig motiverende første hull, 270 m slakt nedover, mange som driver greenen og får eagle eller birdie der.

Hammarö: Trang skogsbane, meget god standard, men også en veldig vanskelig bane. Man må spille med både presisjon og lengde. Skal ikke en gang nevne min score der.

Halmstad: Litt åpnere skogsbane, men også veldig utfordrende. Veldig god standard.

Kan anbefale et såkalt Vänerpass, hvor man betaler 1000 SEK for å spille på 5 forskjellige baner rundt Vänern. Dette er i Värmland og ikke mer enn 3 timers kjøring fra Oslo, perfekt for en liten sommertur. 1000 SEK er jo ikke stort mer enn 850 NOK, så det er latterlig billig, egentlig

704

over 18 år siden

704

Enig med Hull 15. Det passet har jeg kjøpt et par ganger også. Meget bra deal og flere morsomme baner.

Bortsett fra når det regner og banene er steng pga overvann sånn som for 2 år siden :o(

Nic N. Ame

over 18 år siden

Nic N. Ame

Takker for svar. Nå har det seg sånn at mange baner har konkurranser til helga så valget ble til slutt 2runder på Årjeng på lørdag og 1runde på Arvika på søndag. Tror det blir toppers!

Nic N. Ame

over 18 år siden

Nic N. Ame

Er ikke så gæli med 244,-NOK for to runder på Årjeng heller...
Dagsgreenfee er topp!

Hull 19

over 18 år siden

Hull 19

Blir kanskje litt for langt fra grensen, men Albatross GK like nord for Göteborg er en veldig fin bane!

På noen av hullene får du et inntrykk av at du spiller i Spania eller Portugal!

Glimrende bane!

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Du har lagt grunnlaget for en topp golfhelg!

Årjeng: ikke bli nervøs på tee på hull 1&2&10, egentlig ikke så vanskelige hull...

Arvika: det samme gjelder her på hull 1&15!

tvalo01

over 18 år siden

tvalo01

Orust har normalt lite trykk etter ferien. Ligger fint til ute ved havet.

Kungelv Kode med sitt par 6 er verd et besøk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her