Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sport N med indirekte direkte sending

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

I går sendte SportN golf merket med Direkte under hele sendingen. Men - det var jo ingen direkte sending. Mens Tiger på TV var på 13-14 hull var han på nettet i gang med omspill mot Cink.

Det er kjipt å tro at du må sitte oppe for å få resultatet når det viser seg at sendingen faktisk er to timer forskutt...... Juks .....

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Hvis man kun sitter oppe fordi man tror det er live, så ja, da er det sikkert kjipt at de "jukser".

Om man derimot ser på for golfen sin skyld, så spiller det null rolle.

TAH

over 19 år siden

TAH

Hadde jo vært greit om de sendte live om de har rettigheter til det så man slipper å sitte oppe så lenge da. Det som uansett irriterte meg mest i går var at lyden fra banen lå et par sekunder før bildet. La spesielt merke til dette under omspillet da jeg hørte på publikums reaksjon om spillerene senket puttene sine eller ikke et par sekunder før de slo ballen.

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

...uansett er det utrolig teit å merke en sending med direkte når den ikke er det.....

ASDFASDF

over 19 år siden

ASDFASDF

TAH, jeg begynte også å lure litt da.. synes det var rart de ikke ble forstyrret da publikum begynte å skrike mens han pøtta..

Kevin

over 19 år siden

Kevin

Starten ble framskyndet pga fare for uvær og mye nedbør,og det var jo tilfelle for de som så omspillet....det hølja ned! Tipper tv sendingene ikke var helt klare for dette,ihvertfall ikke SportN! Men hvis Flatland og co visste om det burde de opplyst dette,og ihvertfall ikke hatt "direkte" på skjermen. Det er å lure folk

tufftøff

over 19 år siden

tufftøff

jepp. Jeg satt og så på viasat sport DK, og der informerte de om det hele tiden. MEN, det var slik at sendingen fra USA ble sendt som om den var direkte, så signalet derifra kom visstnok likt til alle, bare 2.5 timer forsent. Trist for de som ikke fikk vite dette, og sjekket innom nettsider og fikk slengt resultatet imot seg der.

mvh

Hen Bogan

over 19 år siden

Hen Bogan

Typisk Viasat..... dårlige kommentarer, juks med sendingen, høy pris og bare indycar og boksing resten av uka. Kan noen med respekt for seerne kjøpe rettighetene til PGA snarest ?

taffteff

over 19 år siden

taffteff

Mr. Hen Bogan....leste du det jeg skrev i det hele tatt??? Spillerene ble sendt ut på banen 2.5 timer FØR tiden...men sendingen ble overført derifra som vanlig, til vanlig tidspunkt. Så det hadde ikke hjulpet samme hvem som hadde rettighetene....

Hen Bogan

over 19 år siden

Hen Bogan

Jovisst - de kunne opplyst om at de sendte delayed. Så kunne jeg gått på nettet - for jeg ville uansett ikke sittet oppe til over midnatt hvis resultatet var klart før....

tøffteff

over 19 år siden

tøffteff

joda. DER er jeg enig. Jeg så også at det sto "Direkte" da jeg zappet innom SportN,,og syntes det var merkelig. Men på Dansk Sport1, så opplyste de fra første sekund at det var et opptak vi så på, og dermed advarte de alle at man ikke burde sjekke nettsider, hvis man ikke ville vite resultatet.

Mye rart

over 19 år siden

Mye rart

Mye rart og irritere seg over.. Nok et tegn på at vi har det for bra! Hehe..

herognå

over 19 år siden

herognå

Nå igjen påstår SportN at de sender direkte.

På tven nå går Michelle Wie på hull 8 (17) med DIREKTE oppe i høyre hjørne, men scorekortet på nettet sier hun er ferdig for dagen!!

Hva skjer??

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Juks og bedrag - igjen. Patetisk av et TV selskap å late som at de har live sendinger. Godt at ihvertfall Europa touren er solgt til Canal +.

herognå

over 19 år siden

herognå

Nei, faen. Mister SportN Europa touren og neste Ryder?
Jeg tar tilbake alt jeg sa.
Jeg vil ha alt på SportN, eneste sportskanal som gjelder!!!

:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her