Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nedslagsmerker - late amerikanere

Jostein

over 19 år siden

Jostein

Spilte tre baner rundt San Diego for tre uker siden. På Torrey Pines var det som man kan forvente: perfekte greener. Men på de to andre banene, også forholdsvis profilerte i området, så det ut som om noen hadde hoppet rundt med stylter på greenene. Utrolig mye nedslagsmerker, og amerikanerne i flighten lot ikke til å bry seg hverken om det eller å reparere sine egne merker. Er det noen som har noen erfaring med at det er en annerledes kotyme mtp dette i USA enn i Norge, eller var det bare en tilfeldight at vi opplevde dette?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Spilte 4 baner i USA/Boston i fjor, absolutt bedre fokus på slikt der enn her! Har inntrykk av at mange glemmer sitt eget merke fordi de må markere ballen som selvsagt ligger noen meter unna, ren sløvhet.

Stakan

over 19 år siden

Stakan

Amerikanere er så feite at de greier ikke å bøye seg ned. Burde være big business å selge 1m lange greengafler...
Men bortsett fra det så har jeg bare gode erfaringer fra baner i USA, bortsett fra at det tar 6 timer å subbe rundt

704

over 19 år siden

704

Har helt motsatt erfaring. Fine greener på banene der jeg bodde. Folk var nøye med å reparere ballmerker, og jeg brukte vel aldri mer enn 4,5 time på en runde. Nå skal det jo sies at det sjeldent var helt fullt på banene fordi det er så mange av dem, men likevel bra tempo.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

hehehe..... Amerikanerne gir jo putter opptil 3-4 meter, så det bør ikke gå over 3,5 timer egentlig.....

:O)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her