Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Eksperten Flatland

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

"Og her ser vi den LETT gjenkjennelige ballen til Tiger Woods"

Så var det Jim Furyk
Og hvorfor kaller han Davis Love III en idiot hele tiden?

og

over 19 år siden

og

Stenson for Stensen

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Jeg synes også han burde slutte å skjelle ut Davis Love hele tiden. Å kalle noen en 'turd' er rett å slett ufint.

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

Nå sa han "Kapteinens pikk" :)
Han må jo enten si kapteinens valg eller captain's pick... kanke si kapteinens pikk!!

Hjelp

over 19 år siden

Hjelp

Jeg orker ikke Flatland mer.
Jeg legger meg

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Flatland har jo null peiling og beviser det gang etter gang etter gang.... Ingen vits i kommentatorlyd når han ikke bidrar til sendingen

b

over 19 år siden

b

F. er ingen ekspert - kun kommentator og skravlebøtte. Heldigvis har vi dansk og svensk og velge foran SportN ja

ÅÅÅGE

over 19 år siden

ÅÅÅGE

Fy dæven jeg er lei av Flatland. Ramnefjell er kongen av alle kommentatorer. Flatland prater BARE piss. "Det slaget er godkjent".. bla bla bla. "Dette er stjerneklasse".. BLA BLA BLA.. "Nå putter han for gull, i ordets rette forstand. det er hele 8 mill rett inn på kontoen da"

(Deler av innlegget er fjernet av Moderator)

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Det må være trist at så mye bra golf på tv blir ødelagt for dere grunnet kommentatoren.

All sympati fra meg til dere!

Og til tider var jo bildet litt dårlig også, fatter ikke at det går an jeg altså. Bra det kan sutres over noe!

ÅÅÅGE

over 19 år siden

ÅÅÅGE

Ja vi er grusomt dårlige mennesker som lar oss irritere over dustekommentatorer. Jeg er nå en gang så lite utviklet at jeg ikke klarer helt å se forbi det. Skulle ønske dem bare kunne la oss høre amerikanske kommentatorer, eller svenske. Tror vi burde lage en folkeaksjon mot de udugelige kommentatorene og sende til Viasat. Dem leser vel dessverre ikke her på forumet.

Været og sendingen kan vi gjøre lite med, men Flatland kan sparkes.

H

over 19 år siden

H

Til ÅÅÅGE
"Tror vi burde lage en folkeaksjon mot de udugelige kommentatorene og sende til Viasat. Dem leser vel dessverre ikke her på forumet."

Tror det skal være "De leser vel ikke" så da kan ikke ÅÅÅge heller steppe inn som reserve. Man skal helst være perfekt.

Men ÅÅÅge, du som tydeligvis er en kar som krever kvalitet. Kan du ikke bare kjøpe deg parabol? Da kan du bytte til svensk kommentator eller til de danske. De er flinke.
Greitt at Flatland ikke er best i klassen, men du er vel litt på kanten med det du lirer av deg i tillegg, vel?

ÅÅÅGE

over 19 år siden

ÅÅÅGE

H: jeg beklager min grammatiske feil. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Ikke dumt det gitt!

Nei jeg er ikke på kanten i det hele tatt. Flatland er, etter min personlige mening, en dårligere kommentator enn Westerng. Jeg må bare få det UT, og derfor må jeg vel da for svarte svingende potet få lov å skrive om det her? Hvis du en dag klager på at statsministeren sier noe dumt, skal vi ta bare si: "Så gå å bli statsminister selv da!". Du fører en debatt som hører hjemme i potetland. Kanskje du kan be Flatland flytte inn sammen med deg.

SÅDASÅ

over 19 år siden

SÅDASÅ

ÅÅÅGE :Du bruker misbruker scangolf sitt debattforum for å få ut agressjonen din.

Ikke plag andre med "potet" gnålinga di. Dra på vedhogst i stedet om du er såpass til mann.

Tror du Flatland vil flytte sammen med deg, nei.

ÅÅÅGE

over 19 år siden

ÅÅÅGE

Mm enig med deg. Skal prøve å holde meg i skinnet nå :) sorry

Bra

over 19 år siden

Bra

AAAGE. Utblåsningen din hjalp for meg også

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her