Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Caddie card

Lars

over 21 år siden

Lars

Hallo jeg lurer på om noen vet om det går med caddie card eller lignende progr. på pocket pc av type Compaq Ipaq .

Tom

over 21 år siden

Tom

Hvorfor ikke sjekke selv?
www.caddiecard.no

Intelligolf lages for Palm og Pocket Pc ihvertfall..
www.intelligolf.com
Det bruker jeg selv, meget bra.

Rune

over 21 år siden

Rune

Jeg holder på å lage program for Pocket PC. Håper å ha det ferdig til sesongen starter for fult. Se noen skjermbilder på:
http://www.home.no/rgolf/

Rune

Bjørn

over 21 år siden

Bjørn

Jeg bruker Intelligolf også og har lastet ned Golfwits (www.golfwits.com) og brukte det da de hadde en bane jeg skulle spille turnering på. Jeg synes begge disse er gode.

Har også lastet ned testversjonen av rgolf og har det på PC'en. Synes også det er et bra program, vil gjerne forsøke det på PocketPC da jeg syntes statistikkdelen var veldig bra.

For et par dager siden lastet jeg ned Caddiecard for PC, men syntes det var for omstendlig å legge inn data.

Det er smart å se sin egen statistikk og jeg fører alltid inn alle mine runder og ser hva jeg bør øve på. Men som regel fører jeg inn data etter at runden er slutt for det er for tungvint å skulle trekke frem PocketPC'en etter hvert hull. (Dessuten synes jeg den bruker opp batteriet for raskt).

Bjørn
www.NewAtGolf.com

Rune

over 21 år siden

Rune

Har nå lagt ut noen flere skjermbilder av Pocket PC versjonen til RGolf.

Rune
http://www.home.no/rgolf

Jarl

over 21 år siden

Jarl

Hei !
Har noen av dere prøvd rgolf på en Ericsson P800 ?

Jarl

Rune

over 21 år siden

Rune

Til Jarl.
RGolf vil kun støtte Pocket PC i første omgang.

Rune

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her