Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

GRATULERER MED HOLE IN ONE, GUNDER :-)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Også på klubbmesterskapet da. Du er jommen flink!!!

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

Helt vilt! Også hull 6, sterkt. Med driver. Flaks!!!!

Janec

over 19 år siden

Janec

Gunder----!!!!!
Bekreft dette.

Exerexes

over 19 år siden

Exerexes

Gratulerer så mye Gunder, la alle Miklgaarder kjøpe et flaxlodd hver til deg ang. ditt lykke og hell, på den store dagen, og håpe det blir mer flaksing.

Miklamedlemmene ruler!!!!

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Gratulerer Gunder! Veldig bra med HiO spesielt med dagens hullplassering. Med tanke på at flagget var så langt bak så er jeg imponert over at du i det hele tatt nådde frem med driveren. Tenker du tok i så blodkarene i øynene skrek ;)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Tusen takk venner :) Nei tja josj. Æ bare kakka han oppijønna også plumpa den oppi.

Men gud så flaut å måtte bekrefte en HIO med driver. Mehehhe. Men ikke har jeg HIO fra før av, så da er jeg nå den stolte eier av et perfekt golfslag. 210 m oppover med umulig flaggplassering - men flaks? Neida!!!!!!!

Fjosok: men det er jo småkjipt da at du var pin high med rescuen din da. Birdie er ikke så dumt det heller - vær stolt :)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Og for alle som ikke vet hvem Gunder er, så er det et bilde av ham rett etter at han satte sin hole-in-one på http://golf.no/

Scroll ned et par sider, se over "Hole-in-one 2006", til høyre for artikkelen "-Fordel å se bra ut"

Hull 15

over 19 år siden

Hull 15

"Men ikke har jeg HIO fra før av"

Tull, du hadde jo en fantastisk velplassert en på 40 m på hull 7 også

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jammen det var jo bare temp-hullet mens de sådde fairwayen på gamle 16 ;) men vi fikk nu sjampis! Fuill blei vi åsså! hoho. Beste turen på sportsbar ever det der

wahtever

over 19 år siden

wahtever

LIES! :D

grættiis gønder

Janec

over 19 år siden

Janec

GRATTIS Gunder!
Flyt på den helt til 17/9.
Da kan du snakke om det....
Ha en fin dag

Pasek

over 19 år siden

Pasek

Gratulerer og velkommen til SEKS-klubben Gunder! Vi er nå 4 stykker som har fått HiO på hull 6 (gamle 15). På tide med å innkalle til seks-fest før jul....?

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Og i dag fækk'n hole in one på hull 1. Gratulerer!

(Jeg gadd ikke opprette en ny tråd for å gratulere, ettersom HIO'ene kommer tett som hagl for tida...)

Janec

over 19 år siden

Janec

Det var da som bare fytterakkern sin da.
Tar av meg hatten.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

driver igjen eller? ;)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Golf er enkelt. Helt sykt enkelt. Smekka driveren fra 170 og rett i flagget så den vikla seg inn der, også falt den rett nedi hullet. Easy peasy! :)

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Dammit! Jeg kan bekrefte hele seansen idag ja! Perfekt 7 jern, som landet 3 m foran...og ballen HØRTE på meg da jeg sa at den skulle trille litt fremover, og brekke litt venstre, for PLUTSLELIG ble den bare BORTE!!! :D sinnsykt artig å se den forsvinne slikt! Kult å se en hole-in-one!

Gratulerer! Og champisen smakte bra je!!! NATTA!

704

over 19 år siden

704

Hva faen er det som skjer, Gunder. To hole in ones på et par uker??

Bamse

over 19 år siden

Bamse

Hva?!?!?
Var det fra dametee Gunder??? ;o)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

704: Av og til er jo bare golf lett :) Synd det ikke er oftere.

Bamse: morsomme mann :)

O

over 19 år siden

O

Jeg håper du har hole in one forsikring nå Gunder, for hvis du fortsetter slik, så vil det jo bli dyrt i lengden:-) Gratulerer med nok en fulltreffer!

GGGGGGGGGG-fan!

over 19 år siden

GGGGGGGGGG-fan!

blarggh..... Ja, jeg håper han IKKE har HIO-forsikring, for da hadde det blitt ENNÅ mer champis neste gang, enn det ble igår....og det orker jeg ikke....

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Godt du ikke spiller på touren Gunder!
Hvor i all verden skulle du ha gjort av alle bilene....;-)))

GRATTIS!!!

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Noen sensurerer tulleinnleggene jeg skrev under tullenicket "Gunders kone".... Gunder har åpenbart god kontakt med Kim Il Midtskogen.....

Jarle Tse Tung - hvis du skal sensurere tulleinnlegg - så får du jaggu ta alle - ikke bare noen. Pinlig !!

Men nå blir vel dette også sensurert ?

Pittulf

over 19 år siden

Pittulf

De tar vel bare de tulleinnleggene som ikke er morsomme :-)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Sala Mander: ja jeg sensurerer pisset som du åpenbart synes er morro å rette mot meg. Jeg kan ikke se at du kaller deg for noen andres koner? I alle fall ikke blant dem som bruker sine ekte navn. Foreslår at du vokser fra deg de dustete innleggene dine.

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Er ikke uenig med deg i at det er tulleinnlegg. Det var en test - fordi det innimellom har skjedd sensur av andre saklige innlegg som var negative til visse personer her.

Men det singler kraftig i glass hvis du driver sensur på noens tulleinnlegg og ikke andres. Da blir prinsippet at det er sensur av noen tulleinnlegg (de som kjenner webmaster) men ikke alle, dvs. du kan drive skittslenging mot andre - men hvis andre gjør det mot deg så tar du dem vekk. Gammelstalinisme heter det..... da kan dette forumet skifte navn til Forum for Gunder, Jarle and friends.... Hva med å opprette en lukket brukergruppe på usenet istedet...?

O

over 19 år siden

O

Du er tydeligvis skikkelig i sonen i dag Sala Mander. Jeg ser at du har lagt ut adressen og telefonnummeret til Leif Osvold på Golfsiden.com, og oppfordrer til at man skal ringe Leif hver gang Henrik får en birdie... Nå begynner du å gå langt over streken!

Snabeltann

over 19 år siden

Snabeltann

Sala= Solskinssgolferen?

Hein Hatte Espestad

over 19 år siden

Hein Hatte Espestad

.... pussig at det skjer sensur her på ScanGolf hvor så mange kritiserer AR for å drive med det på sin side.....

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Hvis streken befinner seg etter ubegrunnet sensur så har jeg et langt løp igjen til streken.....

Pittulf

over 19 år siden

Pittulf

Den fikk du klem på, Sala...

:)

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Sala Mander: Tusen takk for at du tester forumet vårt. Vi skal se til å være flinkere med sensur fra nå av, pluss å følge med på IP-adressen din.

Hein Hatte Espestad: Det kommer ganske mye tull inn på dette forumet også. Noe av det fjernes men innimellom har vi ikke allverden med tid til å følge så mye med.

U

over 19 år siden

U

Så fint at Salamanderen tester forumet for oss. Jeg leste de aktuelle innleggene og må si jeg syntes de var veldig interessante. Kanskje du skal få deg en annen hobby Sallis?

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Gunder: Hyggelig at du ikke besvarer det saklige spørsmålet som ligger bak. Hva er sensurkriteriene ?

Nettsteder som sensurerer noen men ikke alle og som synes å gjøre utvalget basert på vennskap og kjennskap burde kanskje gjøre oppmerksom på det? Istedet for å begynne med den patetiske "vi logger IP'en din" trusselen..... Logg i vei du Gunder, men besvar spørsmålet er du snill ?

Yngve

over 19 år siden

Yngve

har du ikke fått noe i helga, Sala?

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Hehe. Her går det for seg ja. Som du kan se av menyvalgene har vi ikke en offisiell liste over hva sensurkriteriene. Vi fjerner det som er tull og tøys. Men jeg ser jo nå at vi må lage en slik side sånn at du forstår hvordan du skal bruke forumet. Istedenfor å argumentere for at vi i Scangolf er patetiske, så kan du selv prøve å oppføre deg.

Gunders kone (51705) (x.x.x.x)
På vegne av meg selv og alle andre koner - kan dette forumet holdes stengt annenhver dag slik at Gunder får i seg mat, jeg får sex og han ikke får hje ..

Tror du at forumets debattanter finner slikt interessant?

OPW

over 19 år siden

OPW

Gunder, jeg syns du bare skal ta det som et kompliment at medgolfere er hypp på deg, det sier jeg deg.

Altså; du er jo ikke akkurat like kjekk som han der Espen som du pleier å spille med, så du kan ikke velge på øverste hylle.

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Skal man teste en praksis må man legge inn noe som er dumt nok.... og som retter seg mot den som sensurerer. Jeg er 100 % enig med deg i at det var et utrolig patetisk innlegg. Selvsagt.

Men: Takk Gunder. Da har jeg fått svar. Kriteriet er at det som ikke er interessant sensureres. Da kan dere trolig ta mye :-). Tråden som åpent diskuterer utseendet til navngitte norske kvinnelige juniorspillere ? Vurderte du den ? En haug med utspill mot Børje P. - vurderte du dem ? Eller hva med en del av innleggene i tråden om å finne noen å spille med.... ? Kan du ikke heller innrømme at sensuren kun går på idiotiske tulleinnlegg som retter seg mot deg og kompisene dine.

705

over 19 år siden

705

Dette minner mistenkelig om solskinnsgolferen på golfsiden.com. Han kommer nok ikke til å gi seg. Noen må nok fortelle denne personen litt om skikk og bruk og generell folkeskikk. Det står klart hva som skal til her:
Useriøse innlegg eller angrep på enkeltpersoner eller menneskegrupper som kan virke krenkende eller støtende, vil bli fjernet fra diskusjonsforumet av Webmaster.)

tvalo01

over 19 år siden

tvalo01

Enig med 705.

Og jeg er ikke en av kompisene, men synes saken er dustete for det.

Forøvrig synes jeg det er trist at en (senere 2) gladmelding(er) ender opp i dette surret, grattis med dine HIO Gunder.

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

For å vise at jeg ikke er "solskinnsgolferen" gir jeg meg her.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her