Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Suzann Pettersen sin sving

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

I dag var det en artikkel om Suzann Pettersen med tilhørende bilde. På bildet kan man se at hun står på tå med begge bena i gjennomsvingen. Er det bra? Skal ikke vekten skiftes fra innsiden av høyre hæl til midt på venstre fot?

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article1432747.ece

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Hun har nok funnet sin sving sammen med kompetente mennesker, men du kan jo nevne det for henne på Bogstad ila helga.

JOnny

over 19 år siden

JOnny

Svært mange mener at denne såkalte "kompetansen" som ligger bak Tuttas eksperimentelle sving er tvilsom. Registrerer blant annet at Robert Karlson er bedre enn noen gang etter å ha byttet ut Tuttas trener.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Du pleier jo å være ganske så konkret i dine innspill JOnny, hvem er disse "svært mange"?

Jeg trodde den ble "tilpassa" Tutta sine ryggproblemer, men hva vet vel jeg.

JOnny

over 19 år siden

JOnny

Et utall eksperter har de siste 3 årene vært negative til dette forsøket. Oppfattet gjennom blanbt annet golfchannel og sendinger på amerikans tv fra USPGA.....

Under Solheim cup på Barsebæk uttalte Ove Sellberg, (den første svenske vinner på ET og ekstremt teknisk kompetent), "treningsøvelser hører hjemme på treningsfeltet, dette kan ikke gjøre henne bedre".

Er det ryggproblemer som ligger bak denne måten å svinge på er det ingen grunn til kritikk. (jeg har ikke hørt Susann si dette, kun såkalte eksperter på div .fora)),...

jallis

over 19 år siden

jallis

ble hun ikke nettopp nr 3?? tror en del er medlemmer av kortidsminneforeningen.... svingen er ikke akkurat et syn for guder men den funker tydeligvis... spiller ofte mot en som svinger som en gris, men han slår meg hver jævla gang.... så min "pensving" hjelper ikke det døyt...

Trond

over 19 år siden

Trond

Jeg både håper og tror at svingen hennes vil hjelpe henne til nok en flott plasering på Bågstad :o)

Facit

over 19 år siden

Facit

Tutta nevnte det senest på Suzann Junior Challenge at ryggproblemene var bakgrunnen for svingen.

Bert

over 19 år siden

Bert

JOnny, les hva Facit skriver. Har ikke du surret nok om dette før?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her