Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Par 3, 4 eller 5?

Torgeir

over 19 år siden

Torgeir

Hva slags hull gleder du deg mest til, og hvorfor?

Jeg liker best par 3 siden jeg ikke slår så langt og har størst mulighet for par.

Bjarnis

over 19 år siden

Bjarnis

Par 5 er gøyest, for er har jeg flere birdies :)

Adrianus

over 19 år siden

Adrianus

Par 6 er morsomst...

HIO

over 19 år siden

HIO

Spilt 2 par 6, ene på Himmerland og andre på Kungalv kode og det er faktisk ganske greie hull å spille..

Men til vanlig så gleder jeg meg mest til par 5, størst birdie mulighet.

HrG

over 19 år siden

HrG

Jeg syntes par 4 hull på 350 meter +/- er det morsomste, det krever to gode slag, og evt en god putt for birdie. Lange rette par 5 hull er også artig. Liker hull 18 på Mjølkerød veldig godt, 505 meter. Par 3 hull er jeg ikke venn med, i snitt scorer jeg dårligst på par3 hull iløpet av en runde. Det knyter seg i meg når jeg står på Tee

704

over 19 år siden

704

Par 5. Beste birdiemuligheten (som det det nevnes ovenfor).

Par 3 er også morsomme. Mest når jeg spiller fra hvit tee, for da kan det ofte være veldig utfordrende.

Eagle

over 19 år siden

Eagle

Liker best par 3 da det er greiest sjans for eagle her....

Söta Bror

over 19 år siden

Söta Bror

Jeg liker best hull 6 på Årjäng, 580m med røff og bunkere og vannhinder og uten dogleg. Må bare le av puse-diskusjonen om gul eller hvit i Hakadal.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Söta Bror: Jeg synes faktisk at hull 8, par 4 hull med bekk tvers over og greenbunkere i forkant, er et mye vanskeligere hull en hull 6 på Årjäng.

b

over 19 år siden

b

Kan ikke tenke meg noe bedre enn ett "perfekt" utslag, med ett "perfekt" kalkulert og slått innspill for birdie og så sette Birdien. Par 4

Bortsett fra det vi alle drømmer om sånn HIO og annet flaks....

Til Eagle

over 19 år siden

Til Eagle

Hvorfor størst sjans for eagle på par 3 hull?

Er det en spøk, eller hva mener du.

Par 5 er mest intressant. Men å få birdie på et par 4 hull på 400+ gir en god følelse.

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Par 3 hull, fordi det er lettest å få birdie og par for en nybegynner som ikke slår så langt.

Føler meg likevel flinkere når jeg klarer par på par 4 hull, enn birdie på par 3.

idiot

over 19 år siden

idiot

birdie er alltid bedre enn par.....
skjønner vel det!

Me Rotary

over 19 år siden

Me Rotary

Bra det er deg selv du kaller idiot. :-)

Jeg er fullt klar over at birdie er bedre en par, men jeg FØLER meg bedre etter å ha slått par på et "mye" lenger hull. Det betyr mest for meg.

At jeg nylig slo en HIO på par 3 hull, føler jeg lite eller ingenting for. Det var det beste, men kun flaks, ikke dyktighet.

b

over 19 år siden

b

Skulle tro det var en gjeng med søsken som snakker her inn, ett lite skjeivt ord så settes edn største krangelen igang - slutt nå...... Det er jo værre enn deltakerene (og her mener jeg ungene!)på oppdragerprogrammene på TV dette her....

Kai Arne

over 19 år siden

Kai Arne

B, du kan vel ikke mene at denne diskusjonen har utviklet seg så negativt.

Ellers ang. søskenkrangel. Hvis du oppfører deg like hyggelig mot dine søsken som andre venner og bekjente, så skal du se hvor hyggelige dine søsken egentlig er.

Vanskelig til tider, men verd det!

long hitter

over 19 år siden

long hitter

liker best par 4 hull..de rundt 350-400 m. perfekt lengde slik at jeg har sjangs på albatross..=:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her