Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Blir det dameklasse..

Apple2006

over 19 år siden

Apple2006

eller MÅ jeg starte i langbukser, og ikke i våt t-skjorte og skjørt som jeg vanligvis ifører meg i anledning sportslig utfoldelse...??

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Våt t-skjorte er spesielt velkomment.

Fashion

over 19 år siden

Fashion

For meg kan du spille i hva du vil, bare alle damene stiller i samme antrekk.
Antar at du mener ScanGolf Turneringen. Der hadde jeg som herre stilt opp i kilt dersom DET var påkrevet. Dog med selvpålagt knebøy..

veggiss

over 19 år siden

veggiss

folk kan vel ha på seg akkurat hva de ønsker, såvidt jeg vet har ikke hakadal noen krav til antrekk. skal vi kombinere turneringen med et bad-taste party?

Til Veggis

over 19 år siden

Til Veggis

Glimrende idè. det skulle vel ta brodden av alvoret.
Jeg lover å stille med egen premie og fotograf..
-må bare høre med min schizo hjernehalvdel, Janec

Janec

over 19 år siden

Janec

Greit for meg....

Apple2006

over 19 år siden

Apple2006

Scangolf i Hakkadalen..
Mange hyggelige og svært så positive tilbakemeldinger, men har fortsatt ikke fått svar på spørsmålet: Har jeg mulighet til å vinne "LD" for damer?? Viktig, - det er fortsatt (litt) ledig plass i premieskapet. ..
Stiller uansett, - antakelig uten våt t-skirt og kilt. Så det, så..

Gønder

over 19 år siden

Gønder

hihihihihi....

jeg later som jeg er Gunder og sier, FOR POKKER.... dameklasse må det jo være...

Einar

over 19 år siden

Einar

Jæ*** luremus...:-(

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg later bare også som, men jeg er utrolig flink til det. I motsetning til luringen ovenfor. Jeg ville aaaaaaaaaaaaaaaaaldri sagt pokker :D

Nå har vi jo faktisk flere damer påmeldt da, så da blir det jo dameklasse ;) Hurra !

Lystdreperen

over 19 år siden

Lystdreperen

"DL" uniform er heldekkende burka.Nettingen for øynene kan klippes bort, hvis ønskelig, for å de bedre.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her