Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Piping på Luke Donald

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Amerikanerne fornekter seg ikke. Når Luke Donald ble ropt opp på tee i går var det piping i tillegg til applausen. Bad taste har ingen grenser i det landet. Godt å merke seg at Aftenposten i en artikkel i dag advarer mot at det samme skjer på Bogstad til helgen....

Stingsild

over 19 år siden

Stingsild

Dem ropte ikke Booo.. dem ropte "Luuuuuuke". Det hørtes først ut som de ropte Booooo ja. Han er veldig populær i statene og området hvor turneringen gikk.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Hvis det jeg hørte var rop på "Luuuuke" så må jeg til legen.....

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

De ropte Luke, Luke, Luke, Luke. omtrent som vi sa Flo, Flo, Flo da han var på topp.
Sam, gå til legen!

chilly

over 19 år siden

chilly

Hvorfor skulle de pipe på han?

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Ramnefjell kommenterte jo dette under sendingen. Luke Donald har studert i de trakter, og er veldig populær.

snappy

over 19 år siden

snappy

Reagerte litt i begynnelsen jeg også. La merke til at han smilte og vinket mot publikum, så jeg tenkte at jeg hørte feil. Neste gang hørte jeg etter og fant ut at de ikke buet. Etter at asbjørn kommenterte det var det ingen tvil om at de sa luuukkee..

Gå til legen eller lån deg et opptak av hendelsene og prøv igjen...

Lykke til hos legen

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Jeg gir meg og tar ørene til legen :-) - og er vel egentlig happy over at selv amerikanerne ikke hadde sunket så lavt.

Takk for oppklarende innspill !

gamebreaker

over 19 år siden

gamebreaker

Asumption is the mother of all fuckups!!

Beklager.....så Kapring i høy Hastighet i går.

LeBron

over 19 år siden

LeBron

Jeg bodde inntil i fjor flere år i Cleveland, Ohio. Tok med mange bekjente fra Europa på basketballkamper (Cleveland Cavaliers). Oppsto flere "pinlige" da kameratene mine flere ganger begynte å bue for å ta del i stemningen da publikum ropte Druuuu eller Luuuuuuke (Drew Gooden og Luke Jackson).

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Det var dessverre ikke en assumption men et factual statement jeg kom med...... bortsett fra det så er det Steven Segal sitatet et av de beste filmquotes ever

Anonym

over 19 år siden

Anonym

Det har vel dessverre skjedd i Norge også.

Sist under NM da lokalpatriotene i Stavanger klappet da Knut Børsheim som konkurrerte med André Thorsen bommet avgjørende put og tapte.

Ikke pent, og pinlig for Stavangerpublikummet.

Ville neppe skjedd på Østlandet

Ellefsen

over 19 år siden

Ellefsen

Dette kan bare skje i Stavanger og Bergen.

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

"Gamebreaker", la oss heller ikke glemme glimrende sitat nr 2 fra samme film.

"chance favours the prepared mind"

Helt utrolig at to så glupe sitater er hentet fra akkurat den filmen:-)

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Litt for dumt å si at det bare er i Stavanger og Bergen man er patrioter.... Skjønner heller ikke helt hvorfor man bruker en episode fra Stavanger og så slutter seg frem til at slik er det i Bergen også. Men men....

Simen - takk for et nytt Segal quote.... utmerket

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Bare hyggelig å kunne bidra :-)

Men hvis du vil se en film stappet av meldinger er det få (om noen) som slår Renny Harlins :"The adventures of Ford Fairlane , rock'n roll detective"

Her kan du finne gullkorn som :

"you ought to shave before you wear a dress like that, and i don't mean the legs"

eller:

"Talking to Zuzu was like masturbating with a cheese grinder, slightly amuseing but mostly painfull"

eller:

"you are 10 seconds away from the most embarrasing moment of the rest of your life"

eller:

"so many assholes.....so few bullets"

Samt et utall andre glad meldinger. Obligatorisk guttefilm for de av dere som ikke har sett den enda:-)

Yo

over 19 år siden

Yo

Til anonym. Enig i at det var pinligt på NM i Stavanger på 18. green da folk klappet da Knut Børsheim bommet putten. Pinlig og dårlig sportsånd. Nå skal det sies at det ikke var noe stor klapping fra veldig mange, men dårlig sportsånd var det.
Men å si at dette kun kan skje i Stavanger og ikke på Østlandet er vel direkte dumt. Objektivt sett fra alle som ikke er fra Østlandet.

basse

over 19 år siden

basse

du må gå hjem til de mor å rense ørene de roper luuuuuukkkk

Anonym

over 19 år siden

Anonym

Ja, det var kanskje litt harde ord.
Men patriotismen er mye større i en mindre by enn i en stor by. Feks. Stavanger vs Oslo. Trondheim vs Oslo.
I fotball ser vi det og godtar det mer eller mindre. I golf blir det å klappe mot én person dumt og pinlig. Ikke den måten vi får frem gode spillere, man bør klappe for den som er best. Det er vel i golfens ånd.

t

over 19 år siden

t

Graucho Marx sitat:
Jeg vil ikke være medlem i en golfklubb som vil ha en som meg som medlem

Steven Segal

over 19 år siden

Steven Segal

"I`m just a cook" fra filmen "Kapring på åpent hav" er også fin syns jeg da.......ikke ofte du får slik hjelp fra en kokk nei.

FYI

over 19 år siden

FYI

Oslo er verdens mest forferdelige by å bo i... Infrastruktur fra steinalderen og folk som tar seg selv alt for alvorlig og som dessuten ikke har peiling hvordan forholdene er i resten av Norge

Snekker Andersen

over 19 år siden

Snekker Andersen

Nordmenn rent generelt tar seg selg altfor høytidelig min venn. Ikke bare østlendinger. I det siste har jeg møtt altfor mange Stavanger-mennesker med nesa oppe i sky til å kunne tro på en generalisering av Oslo-borgerne :)

Yo

over 19 år siden

Yo

Til Anonym. "Patroitismen i en liten by som Stavanger er mye større enn Oslo" sier du. Muligens det men vi snakker her om at noen få som klappet når Knut Børsheim bommet putten på 18. green under NM. De fleste som var der, inklusiv Stavanger folk syntes dette var pinligt og dårlig sportsånd. Generalisering med patriotisme i "mindre steder" i forhold til Oslo eller Østlandet har ingenting med dette å gjøre. Til info så er ikke Stavanger en liten bygd hvor alle kjenner hverandre.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her