Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ser mange selger tyrifjord-obligasjoner

Hanz

over 19 år siden

Hanz

nå.

Noen spesiell grunn til dette?

tvalo01

over 19 år siden

tvalo01

Det er pussig. Har spilt TF 2 ganger i året de siste 5 årene. Kan ikke huske at den har vært bedre en i år. Kanskje greenen har blitt for raske for dem ?

Yngve

over 19 år siden

Yngve

tja, sesongen er på hell. noen vil selge. ser ikke noe unormalt i dette i grunn.

Sutre

over 19 år siden

Sutre

Det er vel ikke rart man selger unna andelene sine der. Raske greener, forferdelig langt mellom hullene, kryr av mygg, dårlige leietraller. I tillegg ligger det jo utenfor allfarvei. Antagelig er det Oslo-medlemmer som nå har kjøpt seg andel på Miklagard.

ha ha ha ha

over 19 år siden

ha ha ha ha

klage på raske greener da gitt, hahahahaha

Yngve

over 19 år siden

Yngve

heeheheheheheee.....

Sutre prøver bare å få meg til å si :
"Å ja!!!! Asker har da ENDA lengre mellom hullene, og fairwayene der minner om teppene på et horehus..... høye, myke og fulle av møkk"

eller kanskje:
"Å ja!!!! Asker er liksom senter i universet, men all dritten har en tendens til å suges inn mot midten av de sorte hullene!"

men, jeg kommer ikke til å nedverdige meg til å si noe sånt.... å nei du.....

hihihihi

Egil

over 19 år siden

Egil

Og Yngve går i ultraforsvar enda en gang når noen hinter om at Tyrifjorden ikke er så bra som han tror.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

hva babler du om? har ikke forsvart noen ting.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her