Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

KJØP AV SIMULATOR

Roger

over 21 år siden

Roger

Hadde tenkt å gå til innkjøp av golfsimulator sammen med noen venner. Er det noen som har noen tips, i Norge eller i utlandet.

Bulle

over 21 år siden

Bulle

Tror det er en fodel at du kjøper din egen stimulator. Blir litt grisete å dele med mange andre.....

TAH

over 21 år siden

TAH

Det er vel avhengig av om dere skal kjøpe en simpel kjip dings til 15 000 eller en skikkelig simulator til 500 000+
Enklere å svare om du sier hvor "landet ligger"

Roger

over 21 år siden

Roger

Vi hadde tenkt og kjøpe en hos TI golf(www.ti.no) til 79.000,-

roger

over 21 år siden

roger

Ingen som vet noe?

Sappa

over 21 år siden

Sappa

Hvis du slår opp denne siden på nettet:

http://www.fullswinggolf.com/europe/en/contact/norway.htm

så kommer du frem til kontakpersoner som distribuerer "Full Swing" simulatoren (som Innesvingen bruker). Denne er, etter min mening, den beste (som jeg har prøvd). De er grisedyre, men jeg tror det eksisterer en ordning med leie/leasing. Grisedyrt blir det uansett, og dere bør være mange kamerater som skal dele på utgiftene... ;-)

Det kan hende at det vil lønne seg å heller kjøre en time hver vei til nærmeste "Innesvingen"....

Sappa

over 21 år siden

Sappa

Du kan, som du sikkert skjønner, også finne all beskrivelse om denne simulatoren på de nevnte nettsidene...

http://www.fullswinggolf.com/europe/

Eriksen

over 21 år siden

Eriksen

Svinganalysator (sensor og software) selges av et firma som
heter Bengtson Company, www.bengco.com. Ligner veldig
på det som TI GOLF bruker for sin simulator.

Nils

over 21 år siden

Nils

Smøla Golfklubb har nylig invistert i simulator fra ti-golf. Koster rundt 40.000. Denne er vi veldig godt fornøyde med. Svinganalyse, banespill og range. Utrolig god trening nå på vinteren. Har selv hatt utrolig god hjelp i svinganalysen. Dette er et veldig bra redskap. Senker hcp på få dager. Har noen små "bugs" i programmene, som jeg regner med blir fixet etter hvert. Ellers er vi godt fornøyde.
Se www.smolagolfklubb.no

*hikk*

over 21 år siden

*hikk*

Jeg anbefaler deg på det sterkeste og ligge langt unna et kjøp av en TI simulator! Den er rett og slett et helvete og spille på!

*våken*

over 21 år siden

*våken*

Prøv den en gang du er edru, kanskje det går bedre da!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her