Miklageir
Jeg hiver meg på Niels sitt utsagn om det å la seg rive med.....
greit at det kanskje finnes noen mennesker som ikke har talentet som skal til for å bli god i golf, men Erik, du sier du kjenner MANGE som er i den båsen.
det nekter jeg å tro at du gjør.
jeg er villig til å vedde 1000 kroner på at du ikke kjenner MANGE som TRENER 15 timer i uken og ikke får hvitt kort.
det er forskjell på å trene 15 timer i løpet av en uke, og å gjøre det over sesong på sesong uten å oppnå resultater.
du prater tull, og fullfører ikke noe som helst.
at du farer med løgn er det liten tvil om, men du vet det ikke selv, for i din verden så er dette sant, men ikke i min.
jeg har ikke noe spesiellt talent selv, men som det også blir sagt her, så lærer man nok til å få hvitt kort på grønt kort kurset, og årsaken til at det er så mange grønt kortere i Norge er laaangt ifra på grunn av manglende talent for å få hvitt kort, men derimot at det er så mange som aldri eller nesten aldri spiller, og i hvertfall ikke trener.
så lenge du bare kaster ut dustete påstander, som ikke holder mål, men som er "sant" i din verden, så må du regne med at vi reagerer.
Selvsagt så går det an å gjøre som jeg blir oppfordret til her, å ikke svare på dine dusteutbrudd, men jeg sliter med å la være, for de er så langt over toppen av dusteberget at jeg aldri har sett maken.
jeg føler ikke at jeg trenger å underbygge noe som helst Trude, jeg er ikke snørrhoven, men når dere snakker om tredjepersoner, og ikke noen faktiske personer, så er det slett ingen grunn til å tro på dette.
jeg vet om mange som har grønt kort og som sliter med å få hvitt kort, men jeg kan garantere deg at INGEN av disse trener 15 timer i uken. kanskje 1 time i uken, og en runde i ny og ne.
det er veeeeeldig stor forskjell på dette.
Og å snakke om at disse grøntkorterne ikke vil betale for protimene, underbygger bare vårt standpunkt når det gjelder treningsvilje.
hvis man trener, og da snakker jeg om trening.. ikke om runder, ikke om å stå og daske på ballen på rangen uten mål og mening, men om trening som er målrettet for å forbedre spillet sitt, så klarer jeg ikke å se at det er mulig.