Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Slutte med golf? Gjøre hva i stedet?

Legger Opp

over 19 år siden

Legger Opp

Har spillt golf en del år nå. Kommet ned til 12 i handicap. Og det er nivået somjeg jevnt har vært på i fire år. Har gjort hva som helst for å prøve å komme videre og da mener jeg alt.

Har nå kommet til at det tar for mye tid å komme videre, og golfen blir dermed ikke så interessant lenger. Er avhengig av fremgang/gode opplevelser i den idretten/fritidsaktiviteten jeg driver med!

Golf var gøy så lenge det varte, men hva nå?
Det blir mye tid ledig nå da jeg kanskje brukte 10-15 timer i uka på golf.
Andre her i foraet som har lagt opp og lurt på hva man skal bruke all tiden til?

Hva gjør man etter golfen? Mulig comback om et par tiår...
P.s. er 38, sterk i kroppen og klar i toppen!

704

over 19 år siden

704

1. old boys fotball på høyt nivå (ettersom du kan trene 10-15 timer i uka, og det er strengt tatt ikke så vanlig for de fleste old boys spillere...)

2. poker på nettet (krever ikke særlig fysisk styrke)

3. klatring

4. maraton

5. sykling

6. snooker (krever i hvert fall 15 timer i uka hvis du skal bli noen lunde god)

Truls

over 19 år siden

Truls

Det blir vel med deg som med mange av oss andre;
Bestemmer seg i bilen på vei hjem etter nok en møkkarunde for å kutte ut golf å finne på noe annet. Men se det, gitt! 2 dager etter står man på rangen igjen... ;-)

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Bare en ting å gjøre hvis man slutter med golf - begynne å drekke, pule og holde helvete....

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Hvis en alltid er ute etter framgang...... så er det vel kappgang som gjelder.....

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Hva med å begynne med hockey eller bandy ? Da får du gleden av å holde svingen ved like.....

snappy

over 19 år siden

snappy

Dersom du har prøvd alt, ja da har du ikke prøvd lenge på samme tingen. Herregud..

Er det du som finner på ting å jobbe med selv, eller er det treneren (hva er navnet på treneren???)

Med 15t treneing i uka bør hvem som helst komme ned iallefall hcp 5.

Jeg legger til 15 t riktig trening, ikke slik du trener etter hva jeg har forstått. Dersom du bruker 5.000,- på pro timer, fordelt på 2 mnd, ja da vil du rykke opp til et høyere nivå med golfen din. Prøv da vel, du elsker jo egentlig sporten!!!

Legger Opp

over 19 år siden

Legger Opp

Takk for gode råd og hyggelige overtalelser!
Må presisere og si at av den tiden jeg har brukt på golf, er det ikke 15 timer med riktig trening nei... Da hadde jeg sikkert vært schratch-spiller.
Man spiller jo gjerne et par runder i uka også, og da er det bare 5-6 timer igjen til trening, lese golfbøker, studere svingen til pga-gutta etc...

Golf tar tid, og nå er det tid for... noe mer ekstremt kanskje

Passauf

over 19 år siden

Passauf

Hva med coaching systemet. Sett trening i system og bli garantert bedre. Dersom klubben din ikke har tatt systemet i bruk så oppsøk en som har erfaring og som kan hjelpe deg i gang.

Exerexes

over 19 år siden

Exerexes

Hva med å trene litt på en en annen presisjoonssport. Curlig og bowling er gøy, men vil du i tilegg bruke din sterke kropp kan du sykle både svømme ,drive med feltskyting og ikke minst kampsport.

I disse utøvelsene får du brukt både kropp og topp :-)...Lykke til!

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Snappy:

Har ikke hørt makan til tullprat.
Er helt overbevist om at det finnes mange folk som trener 15 timer eller mer i uka, og som har gjort det i 5 år uten å få hvitt kort.

Miklageir

over 19 år siden

Miklageir

enda en udokumentert påstand Erik?

litt av hvert du er overbevist om som ikke finnes grunnlag for.

selvsagt finnes det alltid unntak, men hvis det finnes folk som TRENER 15 timer i uken uten å få hvitt kort, da bør de seriøst vurdere en annen sport, for deres egen skyld altså. hva de bruker tiden på, blåser jeg i, men jeg skulle likt å høre den som i egen person står frem her inne og sier han ikke får hvitt kort og trener 15 timer i uken.

TRENER altså, ikke flyr rundt på banen og bevisstløst dasker på den hvite ballen.

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Enig med Miklageir her, selv om jeg overvar en på rangen i går som - til tross for at han hadde store problemer med slicen uansett jern/woods - fortsatte å slå baller i 2 timer uten nevneverdige positive endringer. Han innså nok ikke at hans uttallige repetisjoner med feil sving bare gjorde ting verre enn bedre - og burde gitt seg, for så å oppsøke Pro'en (noe han skulle i dag!).

Passauf

over 19 år siden

Passauf

Det finnes mange i min klubb som aldri har hatt undervisning etter fullført og bestått grønt kort prøve. Mange har stor glede av å utvikle sin golf kun igjennom spill igjennom mange år. Ambisjonsnivået er som kjent veldig forskjellig. I denne tråden søkte en person råd etter å ha møtt et metningspunkt slik jeg oppfattet det. Dette skjer med mange. De fleste finner veien videre igjennom hjelp til trening eller rett og slett finner seg til rette med at man har nådd et akseptabelt nivå med den tiden man har til rådighet til sin sport / hobby.

Pottis

over 19 år siden

Pottis

Først sier Erik at det er tullprat det en annen person påstår, for så å si at han TROR det er slik han er overbevist om. Som igjen beviser at Erik stort sett uttaler seg om ting han tror, og ikke vet.

Pottis er drit lei Erik.

704

over 19 år siden

704

Jeg vil vel faktisk gå så langt som å si at hvis man er sterk i kroppen og klar i toppen (og har alle armer og bein intakte) så er det umulig å ikke karre seg ned på hvitt kort hvis man trener 15 timer i uka i fem år. Dette gjelder også hvis man KUN bruker tiden på å spille. Det er umulig, umulig, umulig. Ingen i hele verden har så dårlig kroppskoordinasjon. Hører du, Erik? Ingen!!

704

over 19 år siden

704

Når det er sagt så syns jeg selvsagt også at Legger Opp må gi denne fantastiske aktiviteten en ny sjanse :o)

705

over 19 år siden

705

Ditt eksempel er det mange av. Dine 15 timer består av 2 runder og litt range. Bruk 10 timer med litt range, nærspill, putting og pro i noen uker og du er garantert nede på 5 i handicap. Uten instruksjon gjør du de samme feilene om igjen, og ikke minst på din egen hjemmebane der du kjenner de enkelte hullene så altfor godt, og gjør de samme feilene på de samme hull. Bruk et jern på et utslag der du som regel slicer driveren i bekken, i skogen osv. Men skjønner også de som gjerne vil ha sine 2 runder. Valget er ditt. For noen er golf bare morro og avkopling fra hverdagens stress, men alle vil ha fremgang i sitt spill, ellers blir det fort kjedelig. Fremgang ligger i kunnskapen til å lære og ikke minst ta imot læring, forstå det og gjøre noe med det. Jeg tror nok ikke du klarer å slutte med golf, og det bør du heller ikke gjøre. Ta med deg noen gode venner og oppsøk andre baner med anderledes layout og utfordringer og gi golfen din en annen dimensjon. Altfor mange golfere her i landet spiller kun sin egen hjemmebane 2-3 ganger pr. uke. Det er ganske morro å slå opp i en baneguide, skjekke avstander frem til hindringer og planlegge slagene osv. Ta et oppgjør med deg selv, får ikke håpe at oldboys fotball blir alternativet, kan bli både krykker og gips ut av det:-(

Jalla

over 19 år siden

Jalla

Ikke slutt, plutselig løsner det igjen.
Ta protimer, prøv flere proer til du finner en du føler tillit til.
jeg gikk baklengs i 3 år fra 2002 til 2005.
Vendepunktet på elendigheten kom etter én eneste protime med Garry McCombie på Asker høsten 2004.
Her er min utvikling:
2000: husker ikke
2001: 14
2002: 9
2003: 10
2004: 12
2005: 7
2006 5
Lykke til.

Askermedlem

over 19 år siden

Askermedlem

Om du har hatt fremgang etter en protime (eller flere for den saks skyld) med Garry McGniern på Asker. Da tror jeg problemet ditt har sittet i hodet. Makan til dårlig pro har jeg p.t. ikke opplevd.

Jalla

over 19 år siden

Jalla

Mulig du ikke har opplevd så mange da.
Men Garry klarte i løpet av 1 time å få rettet flere ting hos meg som ga utslag allerede neste runde, og ser man på resultatene til Asker-juniorene vitner det om en god læremester.

Askermedlem

over 19 år siden

Askermedlem

Nå er det vel ikke han som har ansvaret for juniorene, men ingenting er bedre enn at det fungerte for deg!

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Miklageir og pottis:
Jeg har sett mange. Så det jeg sier er helt sant.
Mulig de ikke har fått noe hjelp til treninga.
Og de trener helt sikkert både feil og dårlig.
Men likefullt trener de.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Og det er nå engang slik da at ikke alle kan bli like gode.
Noen er nøtt for å bli skikkelig elendige også.
Det gjelder uansett idrett.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Og selv om man er elendig bør ikke det bety at man ikke trives med å spille golf.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Det er så typisk de fleste som snakker her inne, de tar utgangspunktet i sin egen situasjon, også tror de det at det samme gjelder for alle andre.
Men det er selvsagt helt feil.
Er ikke alle som har like god hukommelse.
Er heller ikke alle som er like sterke.
Er heller ikke alle som har like god balanse.
Og er heller ikke alle som har like god konsentrasjon.
Pluss en rekke andre elementer som spiller inn.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Og ikke minst enting jeg glemte å nevne.
Pysken er heller ikke like sterk hos alle.
Noen har en ekstremt sterk psyke, mens andre har en elendig psyke.
Dersom man har en elendig psyke vil man få store problemer med å forbedre seg mye, uansett hvor mye man trener.
Beklager at det blir så mange innlegg, men kommer på nye ting og si hele tiden.

Pottis

over 19 år siden

Pottis

Verden din er veldig svart-hvitt. Du trenger farger min venn :)

Miklageir

over 19 år siden

Miklageir

Erik,

du er full av tull som vi sier på Kløfta......

Du sier du kjenner "mange" som trener 15 timer i uken og ikke får hvitt kort en gang.

vet du, det tror jeg neimen ikke noe på. du lyver og dikter historier for å underbygge din totalt manglende troverdighet, og jeg kan si deg en ting. det hjelper ikke det spor.
Det er så patetiske forsøk på å få oppmerksomhet fra deg at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne.

Nå må du snart slutte å snakke om ting du ikke har peiling på. du er helt på jordet, og det i 99% av alt du sier. det er bare pissprat alt du kommer med, og du eier ikke snev av ydmykhet og respekt for andre i det hele tatt.
du beskylder folk i øst og vest for alt mulig mellom himmel og jord, men diskuterer aldri med ett eneste argument noe sted.

hva er det du er ute etter egentlig? det eneste du gjør er å få folk forbanna og lei. kan du ikke skjerpe deg så bør du kanskje vurdere å slutte å skrive her inne. du irriterer i hvertfall meg så grenseløst at jeg snart forsvinner herfra selv om du ikke kutter ut. ikke at jeg forventer noen sorgprosess av den grunn, men jeg ser jo hvilke svar du får fra andre også. du eier jo ikke antenner, og tar ikke til deg noe som helst av kritikk, enten det er usaklig eller konstruktivt, så bare fjaser du det vekk og fortsetter med pisspreiket.,

ARGHHHHHHHHH

Trude

over 19 år siden

Trude

Jeg er helt enig med deg Miklageir i at Erik er svært provoserende, men det er jo ikke verre enn at du kan ignorere det han sier. Det er det beste du kan gjøre. Det finnes mennesker som trener 15 timer i uken, og som aldri får hvitt kort. Jeg vil ikke ut med navn på de, men vet om flere som faller i den kategorien i Askim Golfklubb for eksempel... Dette betyr ikke at de ike har stor glede av golfen, og at de skal kastes ut av norske golfbaner; gjør det vel? Alle kan ikke ha det samme talentet som du har Miklageir... God bedring både til Miklageir og til Erik, sier jeg. Jeg synes virkelig ikke at Miklageir er så forbannet flink til å underbygge sine poenger han heller...

Niels

over 19 år siden

Niels

Jeg er enig med Miklageir. Jeg mister også kontrollen når jeg irriterer meg så grenseløst over noen. Erik har virkelig den evnen til å irritere meg også. Jeg er sikkert ikke noe bedre heller, men herregud så lei av han jeg er.

blæææ!

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Trude hun juger vel hun også eller ?

Jeg sier bare sannheten.
Skal ikke tvinge dere til å tro på det.
Dersom dere tror jeg lyver får dere tro det.
Men jeg vet at jeg snakker sant, for jeg har sett det med mine egne øyne, ilikhet med trude.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Jeg må få si en ting til.
Når dere påstår jeg lyver og kommer med usannheter, når jeg selv har sett med egne øyne det jeg sier her.
Ja da må jeg si at dere mister litt troverdighet i forskjellige diskusjoner.
Man er nøtt til å kunne stole på det man sier til hverandre.
Jeg farer aldri med løgner.
Man kan være uenige i det folk sier og diskutere sakene.
Men når man kommer med fakta man har sett med egne øyne, så er det umulig å si imot.

lol

over 19 år siden

lol

er det mulig erik???

makan til tull og tøys.....

og slutt med 100 innlegg etter hverandre, er bare irriterende..
alle skjønner at 15 timer med trening hver uke resulterer i hvitt kort senest etter et par mnder og en ganske bratt læringskurve som først eventuelt stopper på singel hcp..

uansett forutsetninger er det ikke mulig å gjøre det dårligere.....!

Legger Opp

over 19 år siden

Legger Opp

Ehemm, Jeg gjentar:
Jeg trente ikke 15 timer i uka om det er det som er grunnlaget for den fortsatte diskusjonen, men 5-6 kanskje med tv titting. Resten var spill på banen.

Case closed.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Selvfølgelig er det mulig å gjøre det dårligere.
Spesielt hvis man tar 1 protime hver med 10 forskjellige proer.

704

over 19 år siden

704

Nå diskuterte vi vel situasjonen til Legger Opp. Han er i god fysisk form (slik som jeg forstår det) og klar i hodet. Da må det pokker meg være umulig å IKKE få hvitt kort hvis man trener 15 timer i uka i 5 år!!!

Enig med Miklageir. Tror ikke noe på det.

At folk som ikke har god fysisk form og som ikke er spesielt klare i hodet kan surre rundt med grønt kort tror jeg på. Men at 3900 timer med golf ikke skal føre til at man klarer hacke seg rundt til to ganger 31 poeng og én ganger 36 for en "normal" person er utopi.

704

over 19 år siden

704

Se på tv og følge med der kan jeg godt inkludere i trening :o)
Har lært mye av det selv.

Erika-

over 19 år siden

Erika-

har et skikkelig glupt innlegg..

Erika_

over 19 år siden

Erika_

ÆÆÆsj jeg glemte det igen ...

Erika_

over 19 år siden

Erika_

Nå sål dere golfintereserte få høre: Jeg vet hva jeg obserberte derfor..

Erika_

over 19 år siden

Erika_

Bevares, glemte pointet igjen...Kan det være, dårlig hukommelse, eller nervøsitet?

Hjelp, Erik_?

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Jeg trodde vi snakket om hvem som helst av personer.

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Hmm.

Jeg tror jeg kan sette mye på følgende påstand...

Gå ut på gata og plukk opp de 5 første menneskene du ser. Få de til å trene golf i 15 timer i uka.

I løpet av 6 uker vil 4 av dem både ha bestått og fått GK og det hvite kortet. Selv om de aldri har sett en golfball før......

Trude

over 19 år siden

Trude

Ingenting kontroversielt i den påstanden King Ben, og jeg tror også at den stemmer. Men, det er dessverre den siste personen som faktisk kan trene 15 timer i uken uten å kunne kvalifisere seg til hvitt kort. Jeg vet om noen slike som trener og trener, selv med pro, men kombinasjonen av dårlig form, dårlig koordinasjon, svak psyke og dårlig spillestrategi på banen gjør at de ikke klarer å kvalifisere seg til hcp. Hvis man ser på hvor stor andel av norske golfspillere som har grønt kort, så forstår man at det faktisk finnes en del slike spillere også. Jeg er helt enig i at det ikke på noen måte kreves noen stor prestasjon for å spille to runder med 31 poeng og en med 36. Det gir meg imidlertid ingen rett til å være så påståelig og snørrhoven som det LOL, Miklageir og 704 er. Det finnes spillere som har store problemer med å få det hvite kortet. Noen timer med pro på bane kunne kanskje vært løsningen, men hvor mange av dere har sett grønt kort spillere betale for den tjenesten???

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Om det er slik Trude.
At noen overhode ikke klarer å få hcp. Da setter jeg et stort spørsmålstegn til de som har gitt vedkommende det grønne kortet!!!

Kravene til det grønne korte satt i praksis på en grei bane, vil nesten automatisk gi det hvite kortet.....

Prince

over 19 år siden

Prince

Da er det jo et paradoks at mer enn 50% av alle registrerte "golfspillere" i Norge fortsatt kun har grønt kort!. ...og en hel del av de som faktisk prøver sliter jo ofte en stund før de får hvitt.

Som mange har skrevet før: verdensmesterene her på forumet er nok neppe representative for en gjenomsnitts selskapsgolfer.

Niels

over 19 år siden

Niels

Utrolig givende diskusjon dette ble etterhvert. Jeg leser bare: bla bla bla bla

704

over 19 år siden

704

Bare husk at jeg snakker om 15 timer i uken i 5 år!! Altså over to hele årsverk med golfrelaterte aktiviteter.

Det er personer som er i fysisk bra form og som er klare i hodet.

De 15 timene inkluderer å lese bøker, se på tv, spille på bane, stå på range etc.

Som sagt, hvis man har klart det grønne kortet klarer alle disse personene hvitt kort innen 5 år er gått. Ingen kan få meg til å tro noe annet.

Prince

over 19 år siden

Prince

Helt enig 704. men det er stor forskjell på å bruke 15 timer i uka og den automatikken fra grønt til hvitt som King Ben beskriver. ...og enda lenger til HCP 5 som Snappy beskriver, selv med de 15 timene i uka.

Miklageir

over 19 år siden

Miklageir

Jeg hiver meg på Niels sitt utsagn om det å la seg rive med.....

greit at det kanskje finnes noen mennesker som ikke har talentet som skal til for å bli god i golf, men Erik, du sier du kjenner MANGE som er i den båsen.
det nekter jeg å tro at du gjør.

jeg er villig til å vedde 1000 kroner på at du ikke kjenner MANGE som TRENER 15 timer i uken og ikke får hvitt kort.

det er forskjell på å trene 15 timer i løpet av en uke, og å gjøre det over sesong på sesong uten å oppnå resultater.
du prater tull, og fullfører ikke noe som helst.

at du farer med løgn er det liten tvil om, men du vet det ikke selv, for i din verden så er dette sant, men ikke i min.

jeg har ikke noe spesiellt talent selv, men som det også blir sagt her, så lærer man nok til å få hvitt kort på grønt kort kurset, og årsaken til at det er så mange grønt kortere i Norge er laaangt ifra på grunn av manglende talent for å få hvitt kort, men derimot at det er så mange som aldri eller nesten aldri spiller, og i hvertfall ikke trener.

så lenge du bare kaster ut dustete påstander, som ikke holder mål, men som er "sant" i din verden, så må du regne med at vi reagerer.

Selvsagt så går det an å gjøre som jeg blir oppfordret til her, å ikke svare på dine dusteutbrudd, men jeg sliter med å la være, for de er så langt over toppen av dusteberget at jeg aldri har sett maken.

jeg føler ikke at jeg trenger å underbygge noe som helst Trude, jeg er ikke snørrhoven, men når dere snakker om tredjepersoner, og ikke noen faktiske personer, så er det slett ingen grunn til å tro på dette.

jeg vet om mange som har grønt kort og som sliter med å få hvitt kort, men jeg kan garantere deg at INGEN av disse trener 15 timer i uken. kanskje 1 time i uken, og en runde i ny og ne.

det er veeeeeldig stor forskjell på dette.

Og å snakke om at disse grøntkorterne ikke vil betale for protimene, underbygger bare vårt standpunkt når det gjelder treningsvilje.
hvis man trener, og da snakker jeg om trening.. ikke om runder, ikke om å stå og daske på ballen på rangen uten mål og mening, men om trening som er målrettet for å forbedre spillet sitt, så klarer jeg ikke å se at det er mulig.

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Enig i det Miklageir!

Jeg ser ofte folk på banen som gladelig betaler 900 i greenfee og 350 i bil. Men, å "kaste bort" 300 spenn på en pro!! Nei, DET er det ingen vits i!

Som også noen sier. "Jeg trenger ikke trene putting fordi jeg satte en 7 meter forrige uke!"

Stoooooooor forskjell på å trene og denge baller på rangen uten mål og mening....

Men igjen! Jeg nekter å tro på at det finnes mennesker som overhode ikke klarer hvitt kort uansett hva de prøver på!

Som sagt tidligere. Klarer man grønt kort, har man nok grunnlag for å få hcp.

Ergo må det være som du sier Miklageir. De som ikke klarer dette spiller veldig skjelden og/eller "trener" nesten aldri.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Jeg tok ikke med i beregningen min at man måtte ha ett visst nivå for å få grønt kort.
Jeg snakket om 5 år fra første slag, før man har fått grønt kort.
Jeg tok selv ett helgekurs og fikk grønt kort.
Alle fikk det grønne kortet, men alle var helt elendige til å slå ballen.

Erik__

over 19 år siden

Erik__

Er mulig vi da har misforstått hverandre littegranne.
Er enig i at det blir litt annerledes dersom det stilles krav til å få ett grønt kort, og dersom man starter regninga på de 5 årene etter man har fått grønt kort.
Da blir det ganske annerledes enn det utgangspunktet jeg tok.

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Utgangspunktet ditt var å få det hvite kortet!!!

Det forutsettes da at vedkommende har det grønne.......

Suring

over 19 år siden

Suring

Herrefred for en teit diskusjon. Jeg er så lei av folk som vil være noe de ikke er.

Erik__ er ikke smart. king Ben spiller ikkke til hcp 8,2. Miklageir er ikke medlem på Miklagard.

Og jeg er ikke meg.

Miklageir

over 19 år siden

Miklageir

Ingen kommentar, utover det at du ikke har noe som helst bakgrunn for å vite hvor jeg er medlem.

Suring

over 19 år siden

Suring

Vel... to av tre er jo ikke så verst det heller ;)

Suring

over 19 år siden

Suring

På den annen side... har jeg rett i to påstander er det vel sannsynlig at jeg har rett i den tredje også

king Ben

over 19 år siden

king Ben

Det kommer litt ann på hvordan man ser det, Suring!

Hcp. er et stableford tall (Har lite med slag og gjøre) Siste runde på Miklagard gikk jeg 87 fra svart. Altså 1 over eget stableford-hcp... Gikk dagen etter på Solum til 83 slag. Der har jeg mottat 6 slag ift 14 på miklagard. Det er 5 slag dårligere enn hcp, men fremdeles innenfor buffersonen (ble 32 poeng).....

Nå er det slik en gang i Norge at man justerer hcp. i forhold til poeng og ikke slag!

Om du mener å gå til hcp slagmessig (netto slag) så gjør jeg IKKE det hver gang....

Hcp-tallet speiler jo det beste man har prestert noen sinne (i form av poeng) og ikke spillerens styrke slagmessig.

Hadde vært rart om man skulle prestere det beste man har gjort på en runde HVER runde!

Men, du er kanskje så stabil at du etter en super-runde kopierer den hver gang?

Suring

over 19 år siden

Suring

Nei, men jeg teller med straffeslagene også :)

Syrlig

over 19 år siden

Syrlig

King Ben: handicap gjenspeiler det beste man har prestert? Er du helt fjern? Hvis jeg som har 10 i handicap plutselig spiller 3 over par, som jeg har gjort, så har jeg da 3 i handicap? Ikke rart du fikk 8 plutselig :-}

Suring: straffeslag og straffeslag fru Blom. Trenger man å telle dem da? Det er enklere å bare notere par på hullet

Erik_

over 19 år siden

Erik_

Man kan være normal selv om man ikke har noe talent i golf.

Suring

over 19 år siden

Suring

Haha, dette blir bare mer og mer underholdende.

ar

over 19 år siden

ar

Erik_: Ja man kan være normal, men det er ikke en garanti!!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her