Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvor ofte skifter dere utstyr?

Tobias

over 19 år siden

Tobias

Lurer på hvor lenge dere har utstyret før dere kjøper nytt. Sikkert forskjell på hvor ofte man skifter driver, jern og wedger? Alltid fristende når nye modeller kommer.

hanz

over 19 år siden

hanz

har spilt med samme sett siden 1996

Hrg

over 19 år siden

Hrg

Jeg skifter hver gang jeg skriver meg ned, for da er jeg blitt for god for utstyret.
Nei seriøst, jeg har hatt 3 golf-sett, og spiller nå min 3 sesong. Men settet jeg nå har regner jeg med å ha en stund, foruten Driver som skal kjøpes iløpet av høst/vinter

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Begynte med golf i 2003, og spilte da på et Olyo sett.
byttet til TaylorMade Rac OS i 2004, og spiller på de i dag.
har lovet meg selv å holde ut med disse minimum til jeg er single hcper, men har sikkert ikke råd til nytt da heller, så jeg tipper jeg har de i 2 år til.... :O)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Jeg begynte med et halvsett Mitsushiba (eller noe sånt) for 10 år siden, byttet til RAM-jern etter to år, byttet til Ping I2(?) med plastikkskaft tre år senere, byttet til G2 og stålskaft i fjor. Kommer sikkert til å ha disse et par-tre år til.

Byttet putter og driver litt oftere, men Cleveland-wedgene ser jeg ingen grunn til å bytte selv om jeg har hatt dem i fire år.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Gunnar, Gunnar....

du er skikkelig dårlig altså....

har du spilt i 10 år, og enda så har du SÅÅÅÅ høyt handicap????

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

foreslår en egen tråd for hetsing av Gunnar Bull(shit)

:O)

HrG

over 19 år siden

HrG

Og han tilhører Miklagard i tilegg!?!?
Nei dette betyr ny tråd ja ;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her