Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norske puttereflauser

Balltriller

over 19 år siden

Balltriller

Har siste årene lagt merke til flere norske putteprosjekter: O-putteren, Clyve-putteren, Devilray-putteren og Pilot-putteren.
Har møtt en fjortis med Devilray, og en svært god junior med Pilot-putter, men aldri sett noe til hverken O-putteren eller Clyve-putteren ute på banen.
Og jeg har aldri sett noen av de nevnte putterne i hverken pro-shop eller anerkjente nettutsalgssteder.
En kompis av meg sa han hadde prøvd en Clyve-putter på Bergen GK, og karakteriserte den som "det mest misslykka misfoster han noen gang hadde sett"
Fikk prøve DevilRay-putteren til han fjortisen jeg møtte, men den føltes helt corny, og eieren sa han putta dårlig med den også.
O-putteren har jeg aldri sett i levende live, men har fått prøve Pilot-putteren og synest den var suveren. Men det hjelper så lite når den ikke er å få tak i.

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Beklager det har tatt tid, men ingen ting er gratis og penger vokser ikke på trær, MEN produksjonen er i gang for fullt. Det tok tid å finne riktig fabrikk, slikt er helt essentielt for suksess og ikke minst være kapabel til å tåle litt volum etterhvert.
Nettsiden vil oppgraderes/endres totalt de nærmeste dagene, og man kan snart bestille derfra.
Levering er litt usikkert, men 1. november er et rimelig bra estimat.

EdwinWatts vil kjøre en intro på sin nettside og i samtlige 70+ forretninger i USA ser det ut til.
Distibusjon i de største golfnasjoner er under utarbeidelse.

med golfhilsen fra Bernt

anonym

over 19 år siden

anonym

http://www.golfpunkonline.com/golf-junk/golf-junk-item.asp?itemID=266

St. Able Ford

over 19 år siden

St. Able Ford

Liv i Bernt???
Dersom det blir slik Bernt antyder synes det å være noe tidlig å karakterisere Pilot-puttern som en flause, eller hva ... balltriller??
På linken over virker det som om putteren var til salgs for £110 for ett år sida..???
Synes vi skal gi Pilotputteren en kjangs, jeg!

Vegard

over 19 år siden

Vegard

Når kommer den for salg i Proshop'en på Kongsberg? :)

Flucky

over 19 år siden

Flucky

St. Able Ford: de fleste nye produkter får en slik prislapp for å gi et hint om planlaget pris, selv om produktet ikke er i salg enda.

Er det flaut nå plutselig å prøve å selge et nytt produkt? Interessante meninger.

Bernt

over 19 år siden

Bernt

St.Able Ford
Det er feil dato på nettsiden til GolfPunk, vi var i deres juliutgave iår.
Vi var også i juli/august-utgaven av Golf Illustrated og Golf World International Edition.

Litt merkelig at folk snakker om flopp før man i det hele tatt har masseproduksjon oppe.

Vi har distributører som er svært interessert i en avtale land som, Korea (2mill golfere), Japan (10 mill golfere), Australia, Frankrike, UK og Canada. I USA er det multiple løsninger på gang. Vi har stor interesse fra flere landsdekkendeTV shops og liknende, men avstår fra slik kortsiktighet.

Vi har signet en agent i USA med 30 års fartstid i bransjen, som blant annet var President i Gary Players organisasjon fra 1996-2000. Han var også sjef for USA's ledende kjede Pro Golf of America før det +++ Denne mannen har ansvar for markedsstrategi.

Det er distributøren vår for UK som har satt en pris der.

Bernt

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Personlig orket jeg ikke å vente lengre, så jeg kjøpte en Monza corza...... :O)

Putte

over 19 år siden

Putte

Om det er nye puttere dere er ute etter tror jeg min nye kommer herfra i løpet av vinteren.
http://www.exchangeputters.com/

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Jeg skjønte ikke så mye av den siten der. Hva er spesielt med den?

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

skjønte ikke noe jeg helle, dårlig side..

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Fantastisk side!

Jeg synes NC med dette stiller seg helt på toppen hva gjelder putterteknologi. Ikke minst skjuler de vektene under en plate under sålen, slik at den er visuelt sett renere fra overside.

Flotte nye modeller.

Imponerende, og de kommer til å ta større markedsandeler med dette vektendringssystemet.

Bernt

Putte

over 19 år siden

Putte

Ser ut som det bare er Bernt som har tittet. Det er de nye Putteren som kommer/har kommet fra Never Compromise. Ganske store på puttere og ny teknologi. Også noen videosnutter med noen som putter bedere en meg. Og det er informasjon om hva som gjør en putter god i følge NC. Bruk litt lengre tid på siden gunder og last ned siste Flash ver. Kan hjelpe.

Trond

over 19 år siden

Trond

Mye mulig det er bra puttere, men siten er et prakteksempel på missbruk av flash!

Putte

over 19 år siden

Putte

Kan være enig i det. Men den er FÆNzZIIIIYYYY. lol

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Putte: hehe. Ja jeg jobber hver dag med å lage Flash-løsninger, så jeg tipper jeg har siste versjon ;) Meeeen jeg ble utålmodig når jeg ikke skjønte sakene med en gang pga dust design. Men til sitens forsvar titta jeg på den i 20 sekunder :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her