Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Personen under meg :-)

wahtever

over 18 år siden

wahtever

En liten forum "lek"..

Reglene er som følger, jeg starter med en påstand, personen som svarer, sier ja eller nei på påstanden, gjerne med begrunnelse og kommer med en ny en.

Sånn fortsetter vi i det evige..

Personen under meg har brukt over 12 slag på ett hull!

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Nei, men har brukt 11

Personen under meg har snap-hooket på første tee, foran publikum, og smelt inn i en bil på veien som går forbi. Det har jeg!

tvalo01

over 18 år siden

tvalo01

Nei, men har slicet på første tee og truffet sjefens bil på Bærum engang !

Personen under meg har truffet klubbhuset på Tyrifjord på attende.

hihi

over 18 år siden

hihi

Nei men har truffet uterestauranten fra 9'ern .

Personen under meg har forvoldt skade ved å slå et 6'er jern som skulle vært en 9'er

Sala Mander

over 18 år siden

Sala Mander

Nei. Men jeg har truffet mange andre hus i nærheten av golfbaner.

Personen under meg har slått 100 meter med lobwedge.

wahtever

over 18 år siden

wahtever

Seff, flere ganger faktisk.. Er noe med ekvatortreff som kan få ballen til å fly laaangt. <3 Iallefall om man powerswinger som jeg gjør.

Personen under meg har vært "syk", dratt hjem fra jobb tidlig kun for å beine ut på golfbanen en finværsdag.

704

over 18 år siden

704

Nei, sier alltid i fra at jeg drar for å spille golf :o)

Personen under meg har truffet ballen to ganger i løpet av svingen og fått ballen til å gå bakover! (En kamerat av meg gjorde det i Australia, ved et uhell selvsagt)

hihi

over 18 år siden

hihi

senest tirsdag...

Personen under meg har "funnet" sin ball i skogen ved å legge ned en ny når ingen så det..

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Nei. Men det eneste som manglet var bakover....

Personen under meg har jukset med scoren.....

Pagro

over 18 år siden

Pagro

Nei, bruker ikke score i det hele tatt.

Personen under meg har kastet en kølle in i en skog så den satt fast i et tre

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Nei, men jeg har prøvd...

Personen under meg har onanert i klubbhuset.

tvalo01

over 18 år siden

tvalo01

Nei, men jeg begynner å bli redd for hvem jeg skal spille med den 19 sep

Person under meg stiller også kritisk til start på Hakadal

10 Hcp

over 18 år siden

10 Hcp

Nei men kastet opp ballen i lufta og tok denne på volly med puttern slik at den bøyde seg (vrak).
Personen under meg har truffet seg selv med egen golfball.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Bare nei her jo. Vær ærlige nå, folkens:-)

wahtever

over 18 år siden

wahtever

Jeg hadde ikke vurdert å onanere før nå, for se om det blir ordnings når jeg skal spille i morgen. ;D

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Hehe. For at tråden ikke skal bli en vanlig debatt, får jeg komme med en påstand:

Personen under meg har gått ut i ballrenne uten å betale greenfee. (Altså uten å gjøre opp for seg.)

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Pøh, jeg sendte mail til klubben og gjorde opp for meg senere. Så det så! Jeg er et godt menneske.

Personen over meg er et godt menneske som digger alle de nye golfvennene han har fått det siste året.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Godt menneske? Ja.
Digger alle golfvennene? Noen av dem:-)

Personen under meg har bæsjet i skogen på Larvik, og tørket seg med røff.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Nei, der var han visst offline, og får ikke svart...

Larvikfan

over 18 år siden

Larvikfan

Ja men det var ikke røff, men mose.

Personen under meg har kjøpt ny driver, men bruker det gamle headcoveret så ikke kona skal vite det.

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Ja - rent bortsett fra at det var en fet Spoon...

Personen under meg har betalt full greenfee på Carnoustie for så å måtte gå av etter hull 10 pga overvann - og ikke fikk fullført eller en tilgodelapp...

detemuli

over 18 år siden

detemuli

hvilken golfbane i rogaland syntes dere er den beste? kombinert av pris, beliggenhet, vanskelighetsgrad osv.

Luna

over 18 år siden

Luna

Personen over meg får starte en egen tråd.

personen under meg har drukket vann fra såpevannbeholderen på tee
på Strømstad

Me Rotary

over 18 år siden

Me Rotary

Nesten så galt, tunga klistret seg til ganen, så jeg måtte drikke sølevann fra et vannhinder ved hull 15.

Personen(kvinnen) under meg måtte av med klærne for å tisse i blåbærlynget ved tee 9, og turde ikke si ifra, da en flight som kom like bak forsynte seg grådig av de nyvannede blåbærene. :-)

Vannmannen

over 18 år siden

Vannmannen

Nei, jeg er gutt (i dette tilfellet ikke herre) og det var tee nr. 7.....

Personen under meg har som singelhcp'er slått en flott drive 30 cm.... (selvsagt med publikum tilstede)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Du smigrer, jeg har dobbelhandicap, men slo 30cm drive(etter å ha flydd 30 meter rett opp) på min første turnering, som var på Randsfjord Golfklubb under Peugeot challenge for et par år siden. til stor applaus fra de som så på min flotte sving....

Personen under meg har en tendens til å snakke til ballen til motspillerne, og håper den går i bunker eller vannhinder! (Kom igjen, treff vannet!!!! Treff vannet!!!!!!)

Laura D

over 18 år siden

Laura D

Det er riktig det, men gudsjelov var dette på den tiden jeg ammet min yngste sønn, så jeg tilbød gutta med blåbærene en liten melkesvett ved direkte utsprøytning og litt sukker som jeg hadde i baggen. Dermed merket de ingenting... hihi

Personen under meg slo en ball etter han daglige lederen som for andre gang igår var ute å spilte en runde i arbeidstiden sin

Laura D

over 18 år siden

Laura D

Der var jeg litt treig... Jeg svarte til MR ROTARY

Truls

over 18 år siden

Truls

Hadde det ikke vært for at jeg spilte sammen med han, skulle jeg ha gjort det!

Personen under meg må alltid fortelle andre om de dårlige hullene og flere sørgelige unnskyldninger om hvorfor scoren ble som den ble.

Todd H.

over 18 år siden

Todd H.

Det hender vel det, ja

Du som kommer under her er den som alltid MÅ snakke om golf i lunsjen på jobb, på fest etc og ikke skjønner at det er mange rundt deg som overhodet ikke er interessert i det du har å fortelle...

Flucky

over 18 år siden

Flucky

Nei, men jeg har altfor mange venner som gjør dette.

Personen under meg har spilt med Bobby Locke og har utrolig mange morsomme historier å fortelle på første tee.

så d så

over 18 år siden

så d så

nei, men jeg har spilt med Roberto de Vizenso.

Personen under meg har også spilt på San Eliseo.

Flucky

over 18 år siden

Flucky

Nei, men jeg har spilt med Bernt :)

Personen under meg har duffet seg til 100 slag på St. Andrews.

petter hognes

over 18 år siden

petter hognes

nope, men har nesten hundre slag som rekk på dte meste på kjekstad..(lite spille vennlig bane :D).

personen under meg har har den forbannelsen på seg at han/hun vær gang enn har en birdie, blir det en boggi på neste hull...

Flucky

over 18 år siden

Flucky

Nesh, for jeg besitter personlig rekord med 4 på rad.

Men på lik linje med meg, så besitter personen under en egen evne til å slå kvadruppelbogeys eller femdoble bogeys på alle slagturneringer, uansett hvor bra runden ellers er.
(f.eks Amatour på miklagard med 3 over etter 16 spilte hull, og avslutter +2 på 17, og +4 på 18)

gamebreaker

over 18 år siden

gamebreaker

PBF (post birdie fuckup) ja mange ganger!!!

Personen under meg har prøvd baseball taktikk med putter og knekt den og måtte bruke medspillers putter resten av runden(fra hull 5)!!

gamebreaker

over 18 år siden

gamebreaker

Svarte samtidlig....ikke værst!!!

Flucky

over 18 år siden

Flucky

snik-kommentar: dette er den beste tråden ever :D

wahtever

over 18 år siden

wahtever

yes, adore me <3

king Ben

over 18 år siden

king Ben

Nope! Spiller ikke turneringer...

Personen under meg har som meg drivet over 300 meter til ca 30 meter til green og gått av med Bogey.. ;-((

Pling Plong

over 18 år siden

Pling Plong

Jepp, jeg har gjort det 2 ganger, men det skal sies at den ene gangen, så lå jeg på green på driven, og gikk alikevel av med Bogey

Personen under meg mister aldri en ball i selskapsrunder, og finner gjerne baller som havner i vannet også... "Der spratt den opp igjen og ligger(oops der mistet jeg en ball fra lomma) midt i fairway gitt"

Sweepstakes

over 18 år siden

Sweepstakes

Du mente vel personen over deg? :]

wahtever

over 18 år siden

wahtever

Nei, men jeg har wedga baller opp fra vannet et par ganger.

Personen under meg dropper når han går OB i selskapsturneringer.

Sweepstakes

over 18 år siden

Sweepstakes

Du mente vel også personen lenger opp? :]

Niels

over 18 år siden

Niels

Jepp!

Personen under meg har smelt innspillet sitt for langt midt ute blant publikum og toppet lobwedgen tilbake på fairway.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Jepp. Uten å rødme. De som er så dumme å være publikum til mitt spill opplever risiko og underholdning....

Personen under meg har spilt Miklagard, likt banen, men tør ikke å innrømme det her på Scangolf...... (kom igjen - dere er det mange av)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Nesten riktig i hvertfall. jeg har spilt Miklagard, og digger banen..... innrømmer det gladelig, men jeg kjenner ikke en meget kjent golfspiller som heter for Bobby Locke.

Personen under meg har tisset under runden, truffet litt på hånda uten å vaske seg, og shaket med medspillerne etter hull 18 for å takke for en fin runde.

CallMeCrazy

over 18 år siden

CallMeCrazy

Det er helt riktig, hygget meg storlig på Miklagard, men har aldri innrømmet det på scangolf før nå. (blusser av rødme)

Personen under meg syntes Kvinesdal er fantastisk, og gleder seg voldsomt til neste gang. Især hvis hele anlegget er ferdiggjort.

Varme opp på den nye "Target Green range"(eneste i Norge) og videre cruise opp til pro shopen og galant hente din kjære medspiller med en golfbil.

Herlig slitne, nyte god mat og drikke for derette booke in på klubbens suite, og drømme deilig, etter dusjen :-)

CallMeCrazy

over 18 år siden

CallMeCrazy

( Yngve kom i mellom)

Sala Mander

over 18 år siden

Sala Mander

(call me crazy - med den tonen er jeg glad for at du stanset beskrivelsen idet du kom inn i suiten...)

Nei, tisser aldri på hånden..... er det kult ?

Personen under meg har skrytt på seg en eagle han aldri har hatt for å imponere noen....

Els

over 18 år siden

Els

Neeeeeeeeeeei, så tett går'e ikke an å bli

Neste mann legger inn sitt 5. innlegg i denne tråden med sitt 5. nick som han opprettet kun for denne tråden

Sutre

over 18 år siden

Sutre

Yngve. Synd det kom noen i mellom her, men i går når vi spilte så var jeg ute i buskene en tur og du husker at vi håndhilste etter runden..:-)

Personen under meg har banken ballen inn på terrassen ved proshopen på Los Naranjos, fordi han snudde seg mot vinden, var sliten og konkluderte med at det var motvind, snudde seg igjen for å slå med et 8-jern i hånden istedet for en PW som hadde vært det riktige og da ble den sannelig meg lang og en golfball på betong spretter godt!

Truls

over 18 år siden

Truls

Nei aldri, men nesten!

Personen under meg har toppet bunkerslaget ved greenen på hull 18 på Nøtterøy for så å treffe taket på det nye klubbhuset, flydd som et prosjektil ut på parkeingsplassen og skremt vettet av et eldre ektepar som pakket baggene sine inn i bilen.

Craz-E

over 18 år siden

Craz-E

Ja, det stemmer faktisk! Var det du Truls som gikk der med din eldre kone? Jeg beklager..

Personen under meg har slått ballen rett i en stein så den bouncet direkte tilbake i kjeften, slo ut to fortenner, for så å skryte av at det var akkurat det han prøvde på!

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Ja. Og det var verdt det.

Personen under meg er anonym på forumet fordi han vet at han har et par dårlige scorer på AMA-Tour som han er redd for at skal forfølge ham....

Gunder

over 18 år siden

Gunder

Jepp.. Det er meg det. Æsj. Nå tabba jeg meg ut med å skrive det ekte navnet istedenfor Flucky. Ops der røpa jeg det også. Ja ja.

Personen under meg ødela sesongen til kona si fordi han ble sur og kasta kølla si. Kølla traff kona i hånda slik at hun brakk to fingrer. Han måtte visst lage middag hver dag fram til hun kunne spille igjen. Identifiser deg!

Fick Naldo

over 18 år siden

Fick Naldo

Nei, kona mi spiller heldigvis ikke golf!

Personen under meg har faktisk klart "å 5-putte" et hull.

Gunder

over 18 år siden

Gunder

et er da ingenting. Selvsagt har jeg klart det.

Personen under meg har 7-puttet på ett og samme hull. Alle puttene holdt seg på greenen, bortsett fra den siste :)

wahtever

over 18 år siden

wahtever

har heldigvis dodga den kula..

Personen under meg har vært innom alle bunkerne på ett hull (samme runden). Kudos til den som slår meg, innom 6 av 6 bunkere på et par 4 hull :D

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Jeg var innom 6 stykker på par 6 hullet på Himmerland - manglet parasoll og bøtte/spade for at det hullet kunne blitt hyggelig!

Personen under meg har shanka 4 baller ut i Tyrifjord på hull 5 på Amatour - men like blid! Samme person kjenner en som har 6-puttet første hullet på en bane langt oppe dalstrøka...

CallMeCrazy

over 18 år siden

CallMeCrazy

Nei ,har ikke shanka 4 baller, men har puttet ballen rett i koppen langt opp fra hakkebakkeskogen.

Personen under meg drømmer vått om at Yngve skal komme i mellom ;-)

hrg

over 18 år siden

hrg

Jeg drømmer aldri vått... Særlig ikke etter drømmer med Yngve i mellom.

Personen under meg spiller ikke golf

petter hognes

over 18 år siden

petter hognes

holde oss til golf eller? hehe

personen under meg, har knekt køller i raseri, for så å gjemme dem i bagen for sine medspillere....

Luna

over 18 år siden

Luna

Det har hendt ja.

Personen under meg har slicet OB fra første tee på Old Course får så å snaphooke tredjeslaget over på fairway 17 for deretter døffe neste slaget ned i Swilken burn

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Nei, men han som slo etter meg gjorde det.

Personen under meg lurer sånne lettlurte som meg til å spille brutto match selv om handicapforskjellen er såpass stor at det utgjør 5 slag, ved å si at han spiller så dårlig for tiden at forskjellen er utjevnet, og så knuser han motstanderen med hånlig latter....

ManoWar

over 18 år siden

ManoWar

Ja, det har hendt:)

Personen under meg har "døffa" ballen så hardt at en torv på størrelse med russland har lagt seg over ballen, og spurt; "Så du den?"

janne

over 18 år siden

janne

JA, min mann og jeg var på golfturer rundt om i hele verden. Med brudd på etikette og all folkeskikk på en golfbane, stod lapsen der med verdenkartet i hånda for å peile ut neste bane han ønsket å spille. Et heftig vindkast røsket kartet ut fra hånda hans, samtidig som jeg "døffa" skikkelig.

Torva la seg over hele russland + noen smålander til, skikkeklig herlig å få bråkmakeren i ro (skulle tro han var hyper)

personen under meg blr observert med penis i hånden, og prøvde å borforklare de gulhvite klysene å hånda og på bakken, med at han hadde tisset bak bjørkestammene....LOL.

Xerexes

over 18 år siden

Xerexes

Ja jeg ble observert da jeg tisset på golfbanen. Disse gulhvite klysene stammet fra en fugl som ikke holdt baken tett ifra sitt vagle på bjørketregreina. Fysjom.

Personen under meg var i skikkelig pengenød i. Han gjennonmførte alle 18 hull uten ett slag - derimot hadde han alle lommer i bukser og sommerjakke fulle av baller. Var det deg?

wahtever

over 18 år siden

wahtever

nei, men jeg har vudert det :-) I dag var det en mann med sånn homofil fiskestang på 3 meter som fisket opp 5-6 baller fra alle hindrene han gikk forbi (han gikk foran meg)

personen under meg har løyet om eget handicap.

HrG

over 18 år siden

HrG

Ja, jeg har skrøtet på meg vondt i ryggen for å slippe bære under flytting.

Personen under meg har etter et flott treff med 6 jern på et innspill sagt til medspillerene at det var en 9-jern det ble brukt.

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Nei, men jeg har gjort motsatt - slo et 6er jern på innspillet fra 120 meter på Askers hull 17 - den landet nesten på 16. tee.....

Personen under meg har bivånet at en spiller har gjort eagle både på h10 og h11 (hio) på Bogstad...jeg har selv bivånet det....utrolig rått!!

Truls

over 18 år siden

Truls

Ikke langt unna! Jeg så ihvertfall meg selv gjøre birdie og HIO på hhv 10 og 11!

Personen under meg har spilt på Bogstad UTEN krave på kortermet skjorte.

Trulsen

over 18 år siden

Trulsen

Nei, ikke tale om! Jeg brukte gul sydvest, rød lekker regndress og grønne deilige gummiustøvler, av eeekte gummi, må vite....

Personen under meg har tatt skikkelig i og sluppet en høylytt fis, når motspiller skulle putte (psykisk terrorist, med andre ord)

Nye Gunnar Bull

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull

Jepp! Opptil flere ganger faktisk. Det er mange måter å psyke ut motspillerne på.

Personen under meg ble f.eks. psyket helt ut da han fikk høre at buksa hans var mindre pen og satt dårlig på kroppen hans.

HrG

over 18 år siden

HrG

Ja, hadde drukket whiskey til 06:00, og hadde tee klokken 10:00 og hadde ikke fått beltet inn i alle hempene så buksa hang litt rart. Ble gjort oppmerksom på dette, og satte første driven på hull 1 Mjølkerød ned på greenen på hull 6... fantastisk!

Personen under meg studerer altid køllehodet etter et dårlig slag, og regner med det er dette som er årsaken til at ballen ble toppen 9,7 meter avgårde. Dette er alltid etterfulgt av en ny prøvesving, slik de gjør på tv dersom de bommer.

CMC

over 18 år siden

CMC

Nei - jeg begynner alltid å gråte i stedet. Eneste måte for meg å få noe som kan minne om sympati. I hvertfall deilig kroppskontakt av en mer eller mindre tilfeldig, svetteluktende mannskropp.

Personen under meg liker best, å alltid ligge underst :-)

wahtever

over 18 år siden

wahtever

nja, som finnmarking er jeg ikke så kresen på det :D

om vi snakker golf, så foretrekker jeg å ligge lavt ja...

personen under meg har sandwedgeskrekk og putter fra bunkere der det lar seg gjøre.

Stellar

over 18 år siden

Stellar

Har prøvd det også...

Personen under meg har gått 18 hull i deilig shortsvær med svart gore tex (bærbar badstue) fordi det var nyinkjøpt og knallbra å spille golf i.

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Nei - men jeg har spilt Tyrifjord i shorts i april.....og midten av oktober..

Personen under meg har kjøpt en brukt (eller ny) driver for så å få seg en liten overraskelse da skaftet knakk på rangen før den aller første runden med den nyinnkjøpte!

Sala Mander

over 18 år siden

Sala Mander

Aldri. Golf spilles alltid best i sommerklær.

Personen under meg har kjøpt ny putter uten å teste den først.....

HrG

over 18 år siden

HrG

Dobbelinlegg der. svarer på begge jeg da:

Nei, men har blitt overasket over at driveren var mye dårligere enn det reklamen sa.

Ja, har kjøpt putter uten å teste den. Det var smart, den putteren bruker jeg enda og er dritfornøyd!

Personen under meg har "sharted" på banen... (definisjon på sharted er Fart+Shit, altså prump med klump)

Gamebreaker

over 18 år siden

Gamebreaker

He he....nasty!!! nei heldigvis, men har hørt rykter om sånt!

Personen under meg startet amatouren i helgen ved å 4 putte 1. hull.
Å nei gløm det....det var meg!

Personen under meg har spilt et hull ferdig for å finne ut at ballen som var spilt ikke var dems, og ikke sa ifra.

Xerexes

over 18 år siden

Xerexes

Grøss, ja, jeg tok virkrlig i på tee 14. Ut av enderarmen kom en prump med en skikkelig klump på golfballstørrelse. Den var heldigvis ganske tørr, men resten av flighten fikk en god latter. En ball i hver lomme foran og en midt i baken.

Jeg vagget meg inn i skogen, fikk fjernet brunballen med dopapir (som jeg alltid har i bagen), tettet nedfallsmerket med papir, og på de resterende hullene var det kun meg som hadde god score :-)

Personen under meg ble bortvist fra banen fordi vedkommede kjeftet høylytt på sin partner, omtrent hver gang partneren skulle slå. Kjeftesmella kvein som en motorsag,( så noen og enhver ble distrahert. rødansiktet ble hentet i en golfbil, til spott og spe for de øvrige som befant seg på banen )

Xerexes

over 18 år siden

Xerexes

Svarte HrG, med Gamebreaker (godt nick, forresten) imellom.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Nei, aldri, men har sett akkurat samme sak selv... mosh0mt var det...

og jeg ble ikke bare psyket ut, Gunnar Bull, men også temmelig overasket over at en med så dårlig stil og smak, med fillete snekkerbukse, kunne komme til å kommentere mine lekre chervo pants.

Personen under meg liker å først tulle med andre medspillere, for så å vise at det ikke går innpå han om vi andre tuller tilbake, så han snakker gjennom hele svingen, både utslag og putt...... imponerende....

Nye Gunnar Bull

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull

Nei, aldri. Men har sett andre gjøre samme sak selv. (Mosh0mt skrives forøvrig "mosjomt", men lykke til med TM'en din - den får du nok ha i fred :-)

Personen under meg er pen og pyntelig og alltid hyggelig å spille sammen med...

Bamse

over 18 år siden

Bamse

Hyggeligste medspiller som finnes :o)

Personen under med har som mål å treffe personer i flighten forran seg på alle drivene sine!

Slænkis

over 18 år siden

Slænkis

nei, tilbake til en annen kommentar da.. du snakker vel om en lengre opp i tråden nå vel?

Personen under meg synes det er kjempegøy å tulle med alle golfuttrykkene og roper "Threeeeeeee" når ballen er i ferd med å treffe folka foran seg....

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Nei - men jeg syntes FAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIVE høres bedre ut en FOOOOOOOOOOOORE!!

Personen under meg tapte 10-9 i puttekonkurranse på lørdag.....

Truls

over 18 år siden

Truls

Kan ikke huske at det har skjedd!

Personen under meg sparker til putteren når han bommer en putt han mener burde gått i, selv om han VET at det er hans egen skyld og at det er han (eller hun) selv som burde fått seg en på trynet. I tillegg er vedkommende selv medlem i "Putterbeskyttelsens venner"

Sala Mander

over 18 år siden

Sala Mander

Selvsagt har jeg sparket til putteren. Den er en levende organisme som snyter meg for mange par og birdies.

Personen under meg har tapt i matchplay for en lovende 13 åring og syntes det var flaut......

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Det ville jeg sett på som en ære...

Personen under meg har lånt sin fars handicapkort (14,6), reist opp på Miklagard en vakker høstdag i fjor, og så havnet i flight med klubbens pro...:-)

Joffe

over 18 år siden

Joffe

Ja, men jeg kunne ikke slå inn på kaka, for jeg lå ved den første bunkeren på hull 15. Det var jo folk der.

Bjarnis

over 18 år siden

Bjarnis

Personen over meg er veldig glad i vemmelige baguetter

Personen under meg er nok den eneste av oss som sliter med mentale problemer pga Kongen av Hawaii.

Xerexes

over 18 år siden

Xerexes

Nei, jeg er ikke alene som slitern med mentale problemer på grunn av mi hawaiiskjorte.Ser stadig noen på banen som virkrer ustabile, etter et glimt av meg etter ei glorete , men dog så behagelig hawaiiskjorte.

Noen andre en jeg, kjekkasen, som blir omsvermet av søte kvinner på terrassen, etter 18 hull, og deilig ekte god svettelukte???

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg er alltid omsvermet av søte damer, så jeg merker liten forskjell når jeg kommer til hull 19.

Personen under meg var ikke helt happy med hull 18 under KM på søndag, og kastet rett og slett kølla si rett i baggen ut fra bunkeren.
Han vant også puttemesterskapet 10-9.

Kølla Bader

over 18 år siden

Kølla Bader

Har nok ikke det. Kommer bestandig ut av bunkeren på en god måte. Eller kanskje ikke.

Personen under meg har truffet en pro på vei bort for å rette på han - i baksvingen. Var rett ved hovedkølla til proen...

edorf

over 18 år siden

edorf

Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men mandag kom 4 hester travende over fairway på hull 11 på losby. Rett mot utslagsstedet der vi stod. Og de stoppet opp på tee-off!

Personen under meg har hatt seg på golfbanen!

Einar

over 18 år siden

Einar

Jepp. Med Yngve.

Personen under meg er sjalu

Me Rotary

over 18 år siden

Me Rotary

Nei, ikke det minste, hvis ingen våger seg på å klå dama mi på bakenden mens hun leter etter baller i skogen . :-(

personen under meg ligger i skogen med hvitmalte harde baller.

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Nope!

Yngve - det var et kontrollert kast ut av bunkeren.......men det ble ikke godscore på det hullet......men puttekonken vant jeg 10-9!!!!!!!!!

Personen under er drittlei av at hjemmeklubben arrangerer KM i alt som kan krype og gå... KM i køllekast er vel neste sammen med KM over 18 hull og kun Stableford...........

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Neeeeeida, jeg synes KM i alt mulig er gøy jeg, men det kan gjerne bli litt mer nyansert og forståelig neste gang.

personen over meg er en surpomp som ikke vant årets KM..... hihihihi

personen under meg har ledd så han har tisset i golfbuksa på banen og skyldt på at han svetter mye når den mørke flekken ble litt for tydelig..

Pittulf

over 18 år siden

Pittulf

På seg selv kjenner man andre.

Personen under meg er drittlei av hele tråden og gidder ikke svare...

Sala Mander

over 18 år siden

Sala Mander

Nei. Men jeg er lei av sure oppstøtt a la Pittulf.

Personen under meg tror han skal klare å slå Henrik Bjørnstad under helgens KM i Drøbak. (Sam ....kom igjen nå......:-) )

Pittulf

over 18 år siden

Pittulf

Der ble jeg "støtt" gitt :-)

Nei, jeg tror ikke jeg har noen sjanse. (Sorry Sam)

Lille My

over 18 år siden

Lille My

I dag ble jeg sliten etter bare 9 hull.

Personen under meg sliter med det samme av og til. Han/hun har også kronisk blå storetånegler.

ar

over 18 år siden

ar

Ja, jeg sliter med det samme, men i dag kom utmattelsen allerede etter 6 hull.

Personen under meg shanker med putteren.

TigerFan!

over 18 år siden

TigerFan!

Ja, og i tillegg klør det på ballene når jeg har glemt å barbere de et par dager på rad!!

Personen under meg sliter med at føttene blir blå av de våte sokkene, og det lukter dritt på badet dagen etter når han har glemt å henge de opp, og da får han kjeft av kona!

NANNY

over 18 år siden

NANNY

Ja, han får mer en kjeft, nesten juling. Tenk voksne mannen som henger opp DE sure sokkene på badet? Hva blir det neste....

Personen under meg er renslig, snill, høflig og ikke minst lager ekle lyder dagen lang..... (som raping, fising, høylytt slurping og krafsing med potetgullposer)

NANNY

over 18 år siden

NANNY

......ikke lager

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her