Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Greenfee priser i August

Hej Golfgrabbar

over 19 år siden

Hej Golfgrabbar

Noen baner med bra tilbud i August også?

Ser at mange har rabatt før kl 13/14 på hverdager, men andre gode priser?

b

over 19 år siden

b

Nå når det begynner å bli kalt ute så må jaggu banene skru ned prisene.. de kan jo ikke tro at vi vil spille på vanlige sommerpriser nå det begynner å bli høst og huffffff, tidlig mørkt blir det også.....

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Dette er merkelige greier.
Mai/juni kreves det redusert greenfee på grunn av uferdige baner og dårlige greener.
Juli, ja da er det så god plass på banene at vi bør få redusert pris for å fylle opp. Medlemmene er jo borte, kanskje for å spille golf til redusert pris?
August må selvsakt prisene ned fordi det snart er høst og surt.
Resten av året skal prisene ned på innendørssentrene, de har jo så dårlige baller, kanskje er det sprekker i lerretet på simulatoren også.
Er det noen som vil fortelle meg når de er villige til å betale de kalkulerte prisene?
Er det bare rabatter og lave priser som er gangbare i denne sporten? Når er det meningen at utgiftene skal dekkes inn? Noen må til slutt betale regningen, om det ikke blir konkurs da. Da må andre også betale regningen, som regel noen som er avhengig av leveranser til golfsporten. Den regningen må i sin tur legges på de andre kundene, som også er golfsporten.
Skulle ikke være så vanskelig å se dominoeffekten her, med rentepåslag.

H

over 19 år siden

H

Bra innlegg Børje.

Det koster faktisk å drifte baner

Hedvir

over 19 år siden

Hedvir

Psst, Børje. Det KAN tenkes at "b" var ironisk her...

Hej Golfgrabbar

over 19 år siden

Hej Golfgrabbar

Hjelp meg Erik!

Golfsossene tillater ikke at man snakker om rimelig greenfee lenger...
De vil ikke at det skal være en folkesport lenger, men bare for de med mange ståler.

Hjelp meg fort!!

Finn Ans

over 19 år siden

Finn Ans

Morro at folk krever lavere priser, men samtidig uffer og akker seg over dårlig kvalitet på banene rundt omkring.

Diskusjoner som "Norges dårligste bane" osv...
Samtidig vil man betale mindre for å spille.
Hmmmmmm

Husk at golfnorge er et eneste stort spleiselag...

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Men hva med prisene? Det er priser det ble spurt etter og ikke meningen til de som ikke ønsker rimelige priser!

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Med A-kortet fra Aftenposten kan du få rimeligere greenfee noen steder rundt Oslo, Solum har differensierte priser hele sommeren, og mange baner har tilbud før klokka 14:00.

Sjekk hjemmesider rundtom.

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Nei da Hedvir, så nok den ironiske undertonen, var også derfor jeg selv skrev som jeg gjorde.
Valgte alikevell å peke på en del momenter jeg ser som viktige.
Selvfølgelig ønsker jeg rimelige priser, enten det gjelder golf eller andre varer tjenester. Jeg ser alikevell at det er en del regnestykker som må gå opp for at vi skal ha en folkesport.

Nico

over 19 år siden

Nico

Tror Børje har en innstilling som er årsaken til at mange virksomheter går på dunken. Den gjennomsnittelige greenfee golfer driter i Børjes regnestykke. Det er kun interesangt for eier. En greenfee spiller er ute etter den som gir mest for pengene. En hver tilbyder vil gjøre det best dersom han treffer det som flertallet oppfatter som rett kvalitet til rett pris. (rett pris menes rett markedspris og ikke rett kalkulert pris) Flere plasser i Norge er etter hvert blitt slik at vi har flere valg av golfanlegg, og da velger vi det som er best på pris/kvalitet. Så spørsmålet om vi er villige til å betale den KALKULERTE prisen er nei. Ikke dersom andre har noe som markedet oppfatter som bedre. Dette gjelder i alle markeder og er ikke noe som er spesielt for golf. Starter av denne tråden stiller et helt relevant spørsmål som de aller fleste av oss bevist eller ubevist stiller oss selv. Ganske sikker på der finnes gode tilbud rundt om også.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her