Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

F*'**** i h'''...'''****

panne

over 19 år siden

panne

I går greide jeg å ødelegge min nye Fusion driver på driving rangen... Det som skjedde var at jeg stilte meg opp på ei matte under tak. Det jeg ikke fikk med meg var at matten var flyttet på og stod veldig nærme bjelkene som holder taket oppe. Det som skjedde på slutten av svingen greide jeg å slå borti bjelken og driveren fikk en sprekk på plastikken på toppen av driver hodet. Det virket ikke som jeg tapte noe lengde på det, med det som er helt klart er at lyden ved balltreffet forandret seg. Tror dere det kan fikses på eller skal jeg bestille meg en ny Hi bore til $249 på Rock Bottom?

spekt

over 19 år siden

spekt

Ta den med til en køllemaker og la han vurdere skaden.

snappy

over 19 år siden

snappy

Litt usikker på hvor den sprakk. Hvor er det plastikk på Fusion driveren??

Passauf

over 19 år siden

Passauf

Carbonfibertoppen kan sikkert repareres av en køllemaker

Gamebreaker

over 19 år siden

Gamebreaker

Tror du får ny hvis du sender den inn. Verdt å prøve!

panne

over 19 år siden

panne

Tviler om jeg får en ny en. Var hos køllemakeren på ballerud i dag, han sa at det ikke kunne fikses. Skal prøve på fornebu for å høre hva de sier. Er det noen andre køllemakere i Oslo området som jeg kan sjekke med? Har jo begynt å se meg etter en ny Driver. Hi Bore har jeg prøvd, likte den veldig godt. Det som skremmer meg er at på Ballerud skulle de ha 4000,-, men på Rockbottom får du kjøpt den for $249,-. Legger du frakt og mva i på det blir det rundt 2000,-. Det er en sinnsyk forskjell.

Er det noen som vet andre steder enn Ballerud som selger Cleveland Hi Bore Driver?

Tusen Takk

Bomber

over 19 år siden

Bomber

Bestill en ny fra statene.
Norske priser er tragiske!

Er det en skikkelig sprekk er det sansynligvis ikke noe å gjøre med den. Bad luck!!

TigerFan!

over 19 år siden

TigerFan!

Jeg anbefaler VARMT å sjekke www.golfbidder.co.uk. Det er for det meste brukte køller, men det virker seriøst, og karaktersettingen av køllene der så riktig ut, ihvertfall stemte det bra med den Nike-driveren jeg kjøpte derifra. I tillegg har du 30 dagers returr-rett, hvis du ikke er fornøyd.

Prisene er MEGET konkurransedyktige, så vidt jeg kan skjønne.

Jeg ga 128 pund for driveren, som man ikke kunne se var brukt. 300 kroner i frakt hit til Norge, men med 4 dusin golfballer kjøpt i tillegg, så blir det ikke mye i frakt fordelt på alt.

mvh

På grensen til det ekstreme!

over 19 år siden

På grensen til det ekstreme!

Jeg er en ganske habil golfspiller. Mye av tiden går med til å trene på rangen. Nå er det ikke første gang jeg hører om noen som slo borti stengene ved en range grunnet at "mattene var flyttet". Nå har det seg slik at de aller fleste rangene jeg har vært på har mer enn god nok plass til å slå med driver. At den uheldige personen her slo borti stengene grunnet "flytting as matten" har jeg vanskelig for å forstå. Ofte er det spilleren selv som er skylden, som f.eks. en altfor FLAT sving. Jeg er enig i at prisene i Norge er høye når det gjelder generelt alt av utstyr. Det å angripe en så hyggelig klubb som Ballerud fordi at prisen er høy er latterlig. Tar du en tur rundt i shopene i vårt langstakte land vil du faktisk se at prisene er stort sett de samme. Er det noen du skal angripe så er det produsentene av utstyret som gir totalt blaffen i Norge som marked. "NORWAY IS A PISS IN THE OCEAN" ref. Taylor Made!!!! For å poengtere dette ytterligere kan jeg vise til en shop i New York som selger mer på årsbasis enn det hele Norge selger til sammen!!! Måtte forsendelsen bli porte i posten.
Mvh en irritert golspiller som er lei flate og sytete spillere.

Panne

over 19 år siden

Panne

Det ver helt og holdent min feil at jeg slo bort i bjelkene og ingen andre så du har det helt klart for deg. Jeg angriper ikke Ballerud i det hele tatt. Faktisk så syenes jeg de har veldig god service der. Jeg brukte bare det eksempelet om hvilken forskjell det kan være på handle i Norge kontra USA. Og jeg er rimelig fortvilet at jeg ødela driveren jeg hr spinket og spart til, (bet 3600 på Ballerud). Jeg har kanskje ikke så mye penger som deg "På grensen til det ekstreme!, som bare kan gå å kjøpe alt det nye som kommer!!!

HrG

over 19 år siden

HrG

Det var da voldsomt: "På grensen til det ekstreme!"!?!
Vel, jeg har selv sett med egne øyne en PRO slå i stolpesakene på Fornebu. Du burde booke deg time hos denne for å forklare hvordan han skal svinge...
Det meste er dyrt i norge, og det må vi bare inrette oss etter skjønner jeg. Gud forby egen importering fra utlandet. Her skal jeg slå poteter med hjemmelagde køller før jeg bestiller meg noe fra utlandet ja.

hmmmmm

over 19 år siden

hmmmmm

SKULLE GJERNE LIKT Å VITE HVEM DENNE PROEN ER?

Trond

over 19 år siden

Trond

Slutt å skrik!

Leif K

over 19 år siden

Leif K

Alt for mange driving range hus er laget alt for tight, både i høyden og bredden. Dette er tragiskt for de med store svingspor...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her