Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bytting av hjemmeklubb

undrende

over 21 år siden

undrende

Jeg er på vei til å bytte hjemmeklubb (står på venteliste i ny klubb hvor det forventes at jeg blir tilbudt medlemsskap innen sesongstart 2004).

Men jeg leser flere steder at man må meddele "gammel klubb" og "ny klubb" innen 31/12 om dette eller så blir man automatisk fortsatt medlem i den gamle klubben - hvordan fungerer dette egentlig?

Kan jeg ikke bare meddele gammel klubb om at jeg ikke ønsker medlemsskap i 2004 - og så bare vente med å sende inn kortet til den nye når jeg får tilbud om medlemsskap, eller er dette så firkanta som jeg frykter?

Thor Anders Hovland

over 21 år siden

Thor Anders Hovland

Send en mail to Golfforbundet. Adressen finner du sikkert på golf.no
De kan sikkert hjelpe deg.
mvh
Thor Anders

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Til undrende.
Bytting av hjemmeklubb gjelder de som er medlem av mer enn en klubb. Vi vet alle at når en spiller er medlem av mer enn en klubb, må spilleren velge hvilken klubb som skal betraktes som hjemmeklubb.
I ditt tilfelle forstår jeg deg dithen at du kun ønsker å være medlem i den klubben som du har søkt medlemskap i. For å gjøre dette enkelt, melder du deg ut av din gamle klubb før den 31. desember. Da er du i prinsippet klubbløs inntil du får aksept på medlemskap i den klubben du ønsker. Da melder du deg ganske enkelt inn i ny klubb, og sender(leverer) ditt handicapkort som bevis for gyldig HC. Hvis du ikke melder deg ut av din gamle klubb før den 31. desember, vil du få regning også fra denne klubben for spilleåret 2004. I så fall må du betale også denne før du kan bli medlem i ny klubb som er medlem i NGF,NIF.
mvh
OER

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her