Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Røverhistorier

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Jeg ser at det faktisk går an å lage tråder som kun er morsomme uten å støte noen.

er det noen som har en skikkelig golf-røverhistorie på lager da?
jeg har en, men den rekker jeg ikke å skrive nå..... :O)

Røveren

over 19 år siden

Røveren

Engang jeg putta så jeg at det var noe nede i koppen. Det var to 20-kr. Du kan tro jeg ble overrasket og litt satt ut. Min medspiller trodde kanskje det var noen som hadde brukt 20-kroningen til å merke ballen. Det som var rart var det var to mynter da. Vi fikk oss en fin opplevelse som vi prata om resten av runden. For pengene kjøpte vi oss en pils som vi delte. Dette er en histore som vi ofte drar frem i hyggelige lag, og det er ingen som selv har opplevd noe lignende.

Anusnym

over 19 år siden

Anusnym

Fant en mobiltelefon på hull 8 en gang.

Denne var egentlig utrolig fin! Så jeg gikk av etter hull 9 å sa til kompisene at vi kunne treffes når de var ferdige.

Jeg gigg da i garderoben og ringte sex-telefon i Thailand! Ble sittende der med "mitt" å lytte til gutta var ferdige med back-nine.

Gikk da til pro-shoppen for å levere telefonen jeg hadde funnet. Ærlig som jeg var.
Den var jo ikke min...... ;-)

"Thea"

over 19 år siden

"Thea"

Fant ut at jeg likte å kle meg i dameklær etter en golftur til Skottland. Prøvde kilt, og da var jeg hekta på skjørt. Du kan vel si at den Skottlandsturen gjorde meg til en transe.

earlybird

over 19 år siden

earlybird

..første gang jeg gikk ut på en golfbane etterat gk var tatt tenkte jeg det var best å snike seg ut en sø morgen kl 6. Men neida, f..der stod det litt uventet 4 dudes i duskregnet , stirra i stillhet mens jeg skulle slå ut..det hadde nok vært best å la dem gå først. Men ok..
Første ballen så jeg aldri mer igjen der den forsvant over tretoppene og til skogs. Typene skiftet hvilestilling. Neste ball gikk kjempehøyt! Men plopp- i vanndammen. Stille. Pegget opp ny ball, smelte til, noe påvirket av stunden- lavt prosjektil rett inn i en steinrøys! 8 øyne i min retning. Tenkte meg om, men la opp enda en og slo- bomma på ballen!! Holdt på å ramle.
" Jeg tror jeg gir meg for idag " , sa jeg til de 4, og ingen protesterte på det. Gutta slo ut, jeg slappet av til de var gått sin vei, pegget opp enda en, slo og traff- perfekt! Golfeventyret var igang!

Hejdaniel.

over 19 år siden

Hejdaniel.

Jeg fant en gang en frosk i hullet på hull 12 når jeg skulle sette fast nye sponsorlapper i hullkoppen. Frosken la jeg i en kopp og den fikk være med runt hele banen i golfbil mens jeg skiftet lapper. Deretter fikk den være med opp i pauserommet og se på når vi drakk kaffe. Men til slutt slapp vi frosken fri og den levde lykkelig i alle sine dager

Semb

over 19 år siden

Semb

Fantastisk earlybird!

Hulli2

over 19 år siden

Hulli2

Gikk ut på Østmarka tidlig (0530) 17.mai i år og på hull 9 chippet jeg ballen i koppen. Når jeg skulle hente ballen hadde noen bæsja i koppen!!!! Den Pro V1 ballen ble ikke plukket opp!!! Vi 4 som gikk rundt fikk oss en herlig latter men vi passet godt på resten av runden!!!!

Exerexes

over 19 år siden

Exerexes

Litt ekkel, men la gå:
Jeg og min medspiller var på vei mot tee 10 og jeg måtte veldig på do, videre visste vi et en spiller var like bak oss, så vi bestemte oss for å slå to fluer i en smekk.(jeg visste at om jeg slo og virkelig tok i, ville shortsen bli brun bak)

Min medspiller satte seg på en benk, og jeg gikk litt inn i bushen, fikk shorts og truse av, og huket meg ned. Avføringen var passe myk og behagelig, så jeg fikk lyst til å lage en flott softis.

Fikk så vidt tid til å tørket meg med hansken, og på igjen med tøyet da spilleren etter kom.

Vi måtte bevege oss littbakover for ikke å forstyrre spilleren. Jeg gikk bak hvit tee, mens min medspiller gikk inn i bushen mens vi ventet på at spilleren skulle gjøre seg ferdig.

Til min forskrekkelse så jeg min medspiller huke seg ned omtrent det "softisen" lå, men kunne ikke gjøre noe annet en å håpe på det beste. Spilleren vi slapp forbi gjorde seg ferdig, og ut fra bushen kom min medspiller men DEN brune illeluktende "softisen" på høyre rumpeball på sin hvite bukse. Jeg lo, i motsetning til den andre som skummet av sinne.

Vi snek oss som tyver om natten til bilen, hvor brunbaken måtte sitte på en plastpose rake veien hjem.

Nå kan vi le sammen av "flaksen", selv om vi måtte avbryte en herlig tur på golfbanen :-)

snappy

over 19 år siden

snappy

Når vi prater om bæsj... Under NM i Stavanger i år var det noen som hadde bæsjet i tre av hullene etter cutten. Det er uvisst om det var folk som var sure etter å ha misset cutten.

Enda godt at greenkeeper merket dette når han var ute å satte flagg i koppene. Tror nok koppene ble skiftet ut med nye. Spillerne merket ikke noe til det iallefall. For noen idioter sier jeg.

Prinsen

over 19 år siden

Prinsen

Apropos frosk i hullet.
Da min kone spilte en runde for noen år siden fant hun en frosk i hullet.
Denne frosken tok hun med hjem og kysset, og vips; her er jeg.

pissen pang

over 19 år siden

pissen pang

engang jeg spilte golf slo jeg i vannet gikk jeg får å lete etter ballen også beit en krokkodille av meg beinet og nesa og det ene øre. derfor er jeg veldig hhandigcapa og har høyt handigcap

Knut

over 19 år siden

Knut

Engang jeg lette etter ballen i skogen, nærmest på alle fire, kjente jeg kakking på ryggen min og en kraftig mannestemme som sa: "der er du ja, du tør dette nå da?". Før jeg rakk og svare kjente jeg at buksa ble revet av meg mens ballene nærmeste spilte ding-dong, ding-dong. "Bare skrik, det er ingen som hører deg vesle gutt" hørte jeg mannen bak meg si. Det hele var over på et lite minutt. "Takk, dette må vi gjenta" rakk mannen å si før han forsvant like fort som han kom.

På vei ut av skogen la jeg merke til en mann som på alle fire så seg litt nervøst omkring, som han nærmest ventet på noen. Uff ja, kan nok si at jeg var på feil sted til feil tid.

Arild

over 19 år siden

Arild

He he....jeg føler med deg Knut. Du hadde vel ikke kledd deg ut.....

Exesrexes

over 19 år siden

Exesrexes

Knut...Jeg har hørt at gaygutta tatoverer et mønster i nakken for å bli igjenkjent. Kanskje den litt nervøse mannen i hundestilling hadde lik tatto som deg, (hvis du har) ble han nok litt snytt stakkars.

Om det ikke var litt godt også, så kan du jo tattovere noe gøyalt som henviser til at du er hetro? Nå kan du la fantasien få fritt spillerom :-)

Struk

over 19 år siden

Struk

Snappet opp annetstedsfra......

-----------------------------------

Ikke ta med deg kona på golfbanen!

Det kan ende med katastrofe.

En mann stavret seg inn på legevakta med flere stor kvestelser, 2 blåveiser, armen i fatle og et nr. 4-jern knyttet stramt rundt halsen. Selvfølgelig ble legen forskrekket og spurte hva som hadde hendt.

- Jo, sa mannen. - Jeg hadde en rolig runde med golf sammen med min kone, da vi ved et vanskelig hull, greide hun å slå ballen bort på et jorde hvor det gikk noen kuer. Vi gikk for å se etter den, og etter en stund la jeg merke til at en av kuene hadde noe hvitt i bakenden. Jeg gikk bort til kua og løftet på halen, og der var ballen med min kones monogram på, midt i baken til kua. Det var da jeg gjorde den store feilen.

- Hva gjorde du?" spurte legen.

- Jo jeg løftet på kuas hale og ropte til min kone; "Hei, denne ser ut som din!" Jeg husker ikke mye etter det.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her