Exerexes
Litt ekkel, men la gå:
Jeg og min medspiller var på vei mot tee 10 og jeg måtte veldig på do, videre visste vi et en spiller var like bak oss, så vi bestemte oss for å slå to fluer i en smekk.(jeg visste at om jeg slo og virkelig tok i, ville shortsen bli brun bak)
Min medspiller satte seg på en benk, og jeg gikk litt inn i bushen, fikk shorts og truse av, og huket meg ned. Avføringen var passe myk og behagelig, så jeg fikk lyst til å lage en flott softis.
Fikk så vidt tid til å tørket meg med hansken, og på igjen med tøyet da spilleren etter kom.
Vi måtte bevege oss littbakover for ikke å forstyrre spilleren. Jeg gikk bak hvit tee, mens min medspiller gikk inn i bushen mens vi ventet på at spilleren skulle gjøre seg ferdig.
Til min forskrekkelse så jeg min medspiller huke seg ned omtrent det "softisen" lå, men kunne ikke gjøre noe annet en å håpe på det beste. Spilleren vi slapp forbi gjorde seg ferdig, og ut fra bushen kom min medspiller men DEN brune illeluktende "softisen" på høyre rumpeball på sin hvite bukse. Jeg lo, i motsetning til den andre som skummet av sinne.
Vi snek oss som tyver om natten til bilen, hvor brunbaken måtte sitte på en plastpose rake veien hjem.
Nå kan vi le sammen av "flaksen", selv om vi måtte avbryte en herlig tur på golfbanen :-)