Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

NIKE SLINGSHOT VS TAYLORMADE RAC FROCED

HEisannnn

over 19 år siden

HEisannnn

Skal kjøpe nye køller!!!! har sett på nike slingshot og taylormade rac forced tp, begge har stiff stål skaft.... (Har også titleist 735cm. i bakhodet)

har 13 i hpc (er på vei nedover), men hva burde jeg velge???

PÅ FORHÅND TAKK!!!!!

Hrg

over 19 år siden

Hrg

Forced? Tvunget? hehe.. Vel. har testet begge, og ville nok personlig valgt Nike. Vil nok tro at du med 13 hcp på vei ned vil ha mer igjen for litt mer tur-køller...? Noen spesiell grunn til at du har havnet på akkurat disse to merkene?

Shut up

over 19 år siden

Shut up

Faen til skriking, er du fra Odar'n?

Kjøp det dårligste av dem, det fortjener du.

704

over 19 år siden

704

Som du kanskje skjønner av nicket spiller jeg med 704. Har hørt at 735 er enda bedre, og da hadde jeg utvilsomt gått for dem. Er superfornøyd med mine 704. Husker ikke hva jeg hadde i hcp da jeg kjøpte dem, men tipper det var rundt 10. Bør ikke være noe problem med hcp 13. Men du må jo prøve dem først da, for å se om du liker dem... :o)

(spiller også med stivt stålskaft - dynamic gold 300s)

Bomber

over 19 år siden

Bomber

Spiller selv med Titleist 735 CM med S300 skaft. Jeg kan ikke utrykke meg med ord hvor sinnsykt fornøyd jeg er med de køllene. Vanvittig respons når du treffer flush! Fantastisk feel, og en lyd som varmer langt inn i hjerterota! LØP OG KJØP!!!!

TM RAC TP er gode køller også, men ikke så fine. Jegliker heller ikke lyden like godt..

Slingshot ser etter min mening ut som overdimensjonerte kålhoder. Utrolig stygge, men veldig lettspilte.

Bomber
Hco 7

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her