Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lyn og torden

Hulli2

over 19 år siden

Hulli2

På Østmarka gk slo lynet ned igår. På hull 14 slo det ned i ett tre (ca 10-12 meter høyt) og brakk tvers av. To andre trær som sto bare ett par meter unna fikk brannskader.Dette viser bare hvor sårbare vi golfere er og hvilke naturkrefter som er i sving......

Dame 52

over 19 år siden

Dame 52

Ja, naturkreftene kan vi ikke trosse. Alle må være ytterst forsiktige med å spille golf i tordnevær.

Leste i Norsk golf at en lynet hadde slått ned ei kølle, og at eieren kan nok bare takke de samme naturkrefter for at hun er i live i dag. Gledelig at det tross alt gikk godt!! Huff så nifst.

Lynavleder

over 19 år siden

Lynavleder

Og jeg som ble dritsur fordi min nye datamaskin med stoooor flatskjerm, som kostet mange tusenlapper, ble tatt av lyn og tordnevær. Nå må jeg kjøpe en til ny, og har lyst til å kaste den ødelagte i asfalten.

Nå må jeg visst besinne meg og heller tenke på å sitte i godstolen i stedet for å spille golf i rampevær.

Det er hva jeg kaller nifst :-8

Bøøøørnt

over 19 år siden

Bøøøørnt

Dette må være noe for "skaperen". Plastrustning, plastkøller og plastgolfbil.

Vanntett, varmt, og veldig stilig.

Ny kles og utstyrskode innen lyngolf $

Snehvit

over 19 år siden

Snehvit

Lynettes golfbutikk i Tordenskioldsgt. åpner mandag d.m. Etter lyn og torden fikk Lynette og Torden ideen om å lage en unik kleskolleksjon og plastbagger på hjul, fulle av idiotsikkert utstyr for folk som elsker i golfe i styggeværet.

Kom og vis deres interesse og kjøp mye, så kan det muligens bli datterbutikker over vårt langstrakte land.

Arbeidsplasser - Norge går så det høljer ned ++++

Og

over 19 år siden

Og

Strømprisene OPP

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her