Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mizuno AeroLite i Norge????

Hvor?

over 19 år siden

Hvor?

Skal ha ny bag, og så i en tidligere tråd at disse 2 baggene er anbefalt:

Mizuno AeroLite (3.5 Lbs/1.6 kg, Izzo bæresystem og bra kølledelere)
Ogio Vaporlite (3.9 Lbs/1.8 kg, meget bra kølledelere)
Izzo Spirit II (4.0 Lbs/1.85 kg, selvsagt Izzo bæresystem...)

Ogio'en koster 1500, Izzo'en 1000 - men jeg finner ikke noen som har Mizuno? Ut fra kølledelerene og vekt er det den jeg helst vil ha.

Noen som vet hvor en får Mizuno i Norge, eller om noen har Vaporliten på tilbud???

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Vet at sportshuset i Oslo tok inn masse i fjord. Spør en som heter Jonas som jobber på Sportshuset Skårer. Tror han kan hjelpe deg.

Hvor?

over 19 år siden

Hvor?

Nei, desverre - sportshuset hadde sluttet å føre Mizuno bagger. Men takk for tipset Tarzan!

Shack

over 19 år siden

Shack

Mener å huske at importøren holder til rett ved Ullensaker golfklubb. Ta kontakt med Ullensaker og spør om de kan sette deg i kontakt med importøren av Minzuno. Jeg fikk kjøpt en bag hos ham i fjor, men har desverre rotet bort nummeret.

Bert

over 19 år siden

Bert

Prøvde Mizuno køller på Fornebu for 2 år siden, og likte de godt. Nå vurderer både jeg og andre i familien å skifte køller, og Mizuno er et interessant alternativ. Har både sendt mailer og lagt igjen beskjeder på svareren til han/de som visstnok skal importere Mizuno, men ikke treffer jeg de når jeg ringer, ikke ringer de tilbake og ikke svarer de på mailer.

Det er ikke mange Mizuno køller å se i proshoppene. Noen som har gode forslag til hvor man kan få prøve og evt. kjøpe køllene? Noen proshopper/butikker i Sverige som kan anbefales?

flise

over 19 år siden

flise

jeg mener jeg så noen mizuno køller og bagger på intersport på nordby senter på svinesund i går..

Bert

over 19 år siden

Bert

Ifølge forhandleroversikten fra Mizuno selger Intersport på Nordby deres køller.

Beste løsningne her hjemme er nok å ringe proen (Jørgen) på Ullensaker, han kan visstnok hjelpe.

svensson

over 19 år siden

svensson

denne må vel være interessant?:

http://www.dormyonline.se//product_frameset.asp?pf%5Fid=4373

Mats

over 19 år siden

Mats

Dra til Sverige for å kjøpe. Det er en skam at verdens beste køller ikke er tilgjengelige i Norge, importøren er fullstendig ute å kjøre i forhold til andre etablerte merker. Nr. 1 på USA touren i 8 år etter hverandre. Vet ikke hvor mange hundre sett, kanskje tusen sett som kjøpes gjennom Sverige og på nettet og gjennom ferier/forretningsreiser til statene. MP serien er en bestseller folk sjelden har sett makan til. Nå som de også har kommet med en litt tilgivende utgave MX-60 i tillegg, kan importøren sitte med sitt negative konsept i hånden og se kronene forsvinne ut av vinduet.

Miss Uno

over 19 år siden

Miss Uno

Mizuno jern er bra jern.
det er også Nike, Titleist, Ping, Cleveland, Srixon, Ben Hogan, Bridgestone, m.fl.
Hvorfor slite seg i hjel for å få tak i Mizuno når de ikke løfter en finger for å selge ?

Mats

over 19 år siden

Mats

Enig med Miss Uno, men kan likevel ikke skjønne hva som går av importøren. Det er som du sier, de løfter ikke en finger for å selge. Og norge med hele 120 000 golfspillere har jo et eventyrlig markedi forhold til mange andre større land men mange færre spillere.

Donald

over 19 år siden

Donald

Jeg kjøpte en Mizuno bag på Bogstad i sommer, tror den heter AEROLITE, veldig solide saker. Vet ikke om de har flere på lager.

Kjøpte også Mizuno MX-900 (det mest tillgivende Mizuno settet) på NY Golf Center Manhatten, inkludert en Mizuno sandwedge kom det på NOK 6.500. MX 900 koster SEK 8.295 på Dormy og det er 4-p. Jeg fikk altså 3-p + en SW relativt mye rimligere i US enn 4-p koster i Sverige.

Blir selvfølgelig et annet regnestykke hvis vi regner med flybilett, hotell på Manhatten...

Nic N. Ame

over 19 år siden

Nic N. Ame

Noen som hvet hvor en av disse kan kjøpes? og ca pris.
Ogio Vaporlite
Izzo Spirit II

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her