Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

edwinwattsgolf erfaringer? priser frakt?

Henrik

over 19 år siden

Henrik

edwinwattsgolf erfaringer? priser frakt?

HIO

over 19 år siden

HIO

Bestilt derfra flere ganger, synes at tgw.com er billigere, men det er ikke snakk om store beløpet. Kjappe til å levere er begge ihvertfall, fikk køllene mine 34 timer etter at jeg bestilte de.

Henrik

over 19 år siden

Henrik

priser da på frakt`??

HIO

over 19 år siden

HIO

Kommer helt ann på hva du skal kjøpe det.....Betalte 49 dollar i frakt for å få tilsendt jernsettet mitt (uten bag) i fjor. Kjøpte et par sko og en rescue wood i vinter og betalte 34 dollar i frakt.

Hio2

over 19 år siden

Hio2

jeg og lurer på det samme er de til og stole på?

Mhil Pickelson

over 19 år siden

Mhil Pickelson

Edwin Watts er kjent som en av de største og mest seriøse kjedene for golf utstyr i USA. De har masser av store butikker og også web-butikk.

Min erfaring både via web og i butikk er at de er seriøse, har gode kunnskaper om det de selger og yter meget bra service. Ikke av typen som prakker på deg et dyrere sett av det merket de mest profitt på.

Har en "fast" butikk jeg handler i hvert år jeg er på ferie i Florida. I år shoppet jeg etpar Cleveland Halo på anbefaling.....oooh hvilke køller:)

Ettersom jeg spiller links så er utvalget av køller svært begrenset, men Edwin Watts er den eneste butikkkjeden jeg kjenner til som alltid har stort sett alle modeller i begge fatninger.

I fjor kjøpte jeg et Cobra jernsett, men ville også ha en gap wedge. Da ringte de til sentrallageret, pluss andre butikker for å finne en til meg. Da de ikke fant, ringte de Cobra fabrikken og fikk dem til å lage en og sende den express slik at jeg hadde kølla 2 dager etterpå. Det kaller jeg service!!

ja

over 19 år siden

ja

?

Bogeyman

over 19 år siden

Bogeyman

Føyer meg inn i rekka over fornøyde Edwin Watts-kunder. Fikk pakka på døra etter fire dager. For to par sko og noen baller kom frakta på 49 dollar. I tillegg ble jeg ilag norsk mva som jeg betalte DHL som leverte pakka. Det ble ikke nødvendigvis så mye billigere enn å handle i Norge, men utvalget er mye større. Jeg fikk wide sko i Adidas 360. Det andre paret har jeg ikke engang sett i butikkene her hjemme.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her