Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Per Haugsrud kastes ut fra Kragerø

Per, lyver du?

over 19 år siden

Per, lyver du?

Ser fra Golfsiden.com at "Per Haugsrud kastes ut fra Kragerø"
http://www.golfsiden.com/Perhaugsrudkragero020806.html

Det som jeg spør meg selv om er hvor nøytral artikkelen til Asbjørn er. Mener at den er noe farget av et bekjentskap eller noe annet?
Det virker jo som at Per Haugsrud ikke har gjort noe særlig galt ut fra artikkelforfatterens mening, mens styret kaster ham ut med øyeblikkelig virkning. Merkelig oppførsel om det ikke var mer under bordet enn det Asbjørn skriver...
Tar jeg feil?

Vel, det ser jo ut til at det blir rettsak, og dommen som faller der blir nok rettferdig, eller?

Du spekulerer

over 19 år siden

Du spekulerer

Nå stod det vel ikke styret, men derimot eierne.

wahtever

over 19 år siden

wahtever

Spekulasjoner eller ikke, Asbjørns artikkel framstår ikke som nøytral, innlegget er gjennomsyret av sympati for Haugsrud. Dette er vel tilsiktet.

Personlig ser jeg ikke noe galt i det, ettersom det er slik golfsiden.com alltid har blitt driftet, altså med Asbjørns subjektive synspunkter framfor de mer nøytrale i kontroversielle saker..

Rettsaker er alltid rettferdige..

Manfred Mann

over 19 år siden

Manfred Mann

Man kan si hva man vil om Asbjørn og Per, men de to besitter mer golfkunnskaper enn alle oss andre tilsammen.
Er enig i at Asbjørn ofte opptrer som en provoserende bedreviter, men ser man litt nærmere på det han skriver/sier så er det ikke så dumt.

Etter å ha flyttet tilbake til Norge midt på 90-tallet etter å ha bodd 11 år i golfland som USA og England (spilt golf i 10 av dem), og hoderystende vært med på den norske golf-boomen har jeg mistet all respekt for den typiske norske golf-lederen. 95% av tillitsvalgte i norske klubber og baner er idioter når det gjelder golf, og burde holde seg langt unna. De er erfaringsløse forståsegpåere som handler uten mål og mening, mange har astronomiske ambisjonsnivåer men mangler både evne og innsikt til å nå sine mål, og sender ofte banene ut i økonomiske ufører og klubben til sportslige lavmål.
Antar Per H har nok erfaring til å drifte en klubb på riktig vis, men er forundret over at Kragerø aldri har oppnådd samme status som f.eks. Nøtterøy.
Hva som kommer ut av en evt rettsak er ikke så interessant fordi både eierne på den ene siden og Per & Madame på den andre er mer opptatt av å komme utav det med ære og penger i behold enn de er til å finne ut av hva som er riktig måte å drifte Kragerø Golfpark på.
Ikke kjenner jeg Per og ikke kjenner jeg eierne, har aldri spilt banen og kommer neppe til å gjøre det (så ofte) i fremtiden heller.
Derfor bryr jeg meg katta om hva som skjer der nede.
Hvis Asbjørn har lyst hjelpe Per ved å lage dette til en rikssak må han gjerne gjøre det, men kommer Per dårlig ut av rettsaken oppnår han bare å drite Per ut for hele nasjonen.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Subjektive innlegg blir ofte preget av egne meninger!

AR beskriver sine erfaringer med Kragerø, greit nok.

At hele nasjonen leser golfsiden.com er dog noe overvurdert, litt likt beregning av antall golfspillere i Norge utfra antall medlemmer i klubbene.

Utfra det jeg tidligere har lest og sett om banen/anlegget må det vel være et av de bedre i Norge, litt unorsk satsing med "alt og mere til samlet".

Får håpe driften opprettholdes på høyt nivå i tida som kommer, ressurspersoner med golfinteresse vokser dog ikke på trær.

søring

over 19 år siden

søring

Booket tee time og bil (m. lege.att.) på Kragerø gk i begynnelsen av uka. Vi så frem til en fin runde.
Makan til mottakelse av pro - påstod vi løy ang bestilling av bil og vi måtte møte opp dagen etter og se om der var bil ledig. Ufordragelig og sur. Når du er avhengig av bil booker du ikke tee t. og kjører i timevis uten å få bekreftet bilbestillingen.
Kjørte til Larvik :hyggelige folk og fin bane.
Kragerø gk har gjort riktig når de kvitter seg med slikt.
For fremtiden kjører vi forbi Kragerø

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Vel søring, det er alltid noen som får en negativ opplevelse uansett. Tror du tilhører unntaket. Jeg har vært der fire-fem ganger og har blitt fint mottatt hver gang, både av Per og kona hans.

Løgnhals

over 19 år siden

Løgnhals

SØRING LYVER.
Per ville aldri påstå at noen andre lyver. Han ville beklaget og sagt det må ha vært en misforståelse.

Ja og

over 19 år siden

Ja og

hvem er egentlig denne Per Haugerud for en???

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Har også bare positive erfaringer fra mine besøk på Kragerø.

Nick

over 19 år siden

Nick

Kun positive erfaringer med PH
Toppkar.
Har også vanskelig for å tro Søring

Yo

over 19 år siden

Yo

Har også meget gode erfaringer fra Kragerø GK og Per. Var der under A-Tour tidlig i år og opplegget var meget bra. God service.

Man of the time

over 19 år siden

Man of the time

Det er jo en kjent sak at de fleste golfbaner sliter om dagen.
Gjelder sikkert Kragerø også, den ligger jo litt avsides til i forhold til den store golfmassen i østlandsområdet.
Eierne drømte sikkert om gull og grønne inntekter når de gikk inn i prosjektet. Det var jo slik trenden var for noen få år siden, men akk så ille det gikk. Golf-aksjene stupte og alle pengene + litt til går med til drift og vedlikehold.
Da er det fint å ha noen å skylde på, noen å la vreden gå ut over, for bare å finne ut litt seinere at det ikke er Per's feil at de feilinvesterte.
I mine øyne er Per det eneste elementet som får Kragerø til å skille seg ut fra suppa. Pleier å stikke innom og gå en runde hver gang jeg kjører forbi (2-4 ggr i året) bare fordi det er hyggelig å møte Per.
Blir Per borte blir jeg borte også. Muligens flere som føler det samme.
Da blir det bedre plass til Søring og bilen hans.

Torturisten

over 19 år siden

Torturisten

Er (var) det Per som var Pro der? Om ikke så har vel søring rett... eller?

søring

over 19 år siden

søring

Når du sier: Vi har bestillt tee tid med bil og får til svar At det tror jeg ikke noe på. Da påstår han at vi lyver - Hadde vi fått til svar under bestillingen at vi måtte møte opp og se om der var bil ledig - da hadde vi ikke bestillt tid. Og hvorfor i alle dager skulle vi lyve om den eneste dårlige opplevelsen på en ellers topp tur med mange hyggelige folk og fine baner. Forskjellen var enorm mellom Kragerø og de andre banene.

Pøøhh!

over 19 år siden

Pøøhh!

Du er bare en av eierne som prøver å gå imot den positive omtalen av Per. Eller kanskje har du ringt feil bane i Kragerø, det er to der vet du.......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her