Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Buick Open

704

over 19 år siden

704

Siste ballen igjen på Henrik. Spørs hvor mange putter som må til i morgen, da...

Ben Hogan

over 19 år siden

Ben Hogan

GOde gamel Ben øvde og øvde på putting, men fikk aldri riktig taket på det. Så bestemte han seg for å bli flinkere på inspillene i stedet, og da kom resultatene. Go Henrik !!!!!

HrG

over 19 år siden

HrG

Jeg syntes jeg har merket noe med Henrik sitt spill. Det flyter mye mer når han starer på Tee#1 fremfor Tee#10... Noen fler som har merket dette? Kan det hende han blir psyket ut av å starte på #10? Mulig jeg tar feil, bare en følelse jeg har

hvorfor

over 19 år siden

hvorfor

hvorfor starter henrik alltid sist eller i en av de siste ballene?kan ikke vere tilfeldig for det skjer jo hele tiden.

TF

over 19 år siden

TF

ikke tilfeldig. Jeg trodde det først, at alle ballene/flightene/gruppene ble trukket tilfeldig, men det er avkreftet. Ingen tilfeldighet at de med dårligst ranking går på de tv-messig/golf-messig mest upraktiske tidene.

Erik2

over 19 år siden

Erik2

Arrangørene setter bestandig opp publikumsballer, hvor det er en 5-6 baller på formidagen og 5-6 baller på ettermidagen midt i feltet etterhverandre. I disse ballene setter man de mest populære/beste spillerne.

ulven

over 19 år siden

ulven

Buick Open ja. Det minner meg på at 1989 utgaven av denne turneringen var første gang jeg så golf på TV. Jeg hadde aldri spilt heller, og de eneste spillerne jeg hadde hørt om var Jack Nicklaus, Greg Norman, Tore Sviland (fra Sportsrevyen) samt en jeg trodde het Steve Ballesteros.....

Etter å ha sett et totimers sammendrag.på Screensport, ble jeg helt hektet. En som kommentatoren kalte golfens svar på Harlekin, Payne Stewart, pluss Leonard Thompson og en til som jeg har glemt, hadde en spennende duell om seieren. Selv om Thompson vant, ble Stewart en slags favoritt, og to uker senere vant han PGA-mesterskapet. (min fprste TV-major) :)

Bogeyekspressen

over 19 år siden

Bogeyekspressen

Så er Bjørnstad ute og hacker igjen. Bra start med 4 par, men så kom bogeyen og nå surrer han rundt i røffen og kommer ikke av flekken. 0" må være PGA-tourens hittil korteste slag ? Mulig han bommet på ballen :-)

olemartin

over 19 år siden

olemartin

Endte med en ny bogey der... :-S

Litt av et handicap du har forresten? :-D Sliter med det? hehe

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Avsluttet siste 9 på første runde 2 under, og en under på første 5 på runde 2.

Håper noen blir glade for det, dog sikkert ikke 15:25.

Go Henrik!!

Henry

over 19 år siden

Henry

Hva skjedde på hull 12??

704

over 19 år siden

704

Det lurer jeg også på... Slå 97 yards fra fairway når det er 66 yards til hullet. Toppet ballen? Høres jo litt usannsynlig ut.

705

over 19 år siden

705

31 yards til hullet og går av med bogey. Først i en bunker og så i neste før han senker en up and down. Det kunne blitt dobbel. Han må skjerpe nærspillet sitt og da mener jeg wedgene (innspill til green).

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Triste greier å følge han slag for slag når det kommer slike møkkaslag som tom jeg har forsvinnende få av..

Men men, nye muligheter neste helg!!

bdk

over 19 år siden

bdk

Hei

Var det noen som fikk med seg hva som egentlig skjedde på hull 12?
Det sto på "play-by -play" at han slo "97 yards to other". Betyr det at han tynnet ballen over på en annen fairway? Noen som vetnoe?

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Nå leder Tiger med 2 slag før finalerunden. Tre runder på 66. 7 birdier og 1 boogey på alle runder. Dette kaller man jevnt spilt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her